Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dringend op zoek naar "bendiers" !Klik Hier!

Pagina's : [1] 2

OA_Girl
04-12-2003, 22:43

Hallo iedereen, Ik heb echt dringend een stuk of 5 bendiers nodig voor een bruiloft over een paar weken! GEzien ik alles zelf moet betalen vraag ik hier dan ook om GOEDKOPE en zelfs 2ehandse bendiers! Ik zou er geen problemen mee hebben als ik 10 euro zou moeten dokken voor 1 bendier, maar ik heb er wel 4 of 5 nodig dus 10 of 15 euro per stuk is voor mij hartstikke duur gezien mijn omstandigheden.(werk niet, enkel studiefinanciering) Aub help deze zuster! Ben je echt dankbaar als je me kan helpen!Heb jij ook bedniers thuis liggen van oude bruiloften of wat dan ook en kan je ze kwijt voor een zacht prijsje?Moge Allah jou hemels belonen dan!! :( Beslama

OA_Girl
04-12-2003, 23:10
Voor degene die niet weten wat een bendier is: http://www.bbc.co.uk/music/features/africa/images/ninsbendir.jpg http://www.worldmusiccentral.org/staticpages/images/bendir.JPG http://www.remo.com/catalog2/template/pic_wp_me_b.jpg

tatouzient
04-12-2003, 23:42
kun je ze ni lenen bij familieleden? vrienden? buren? bisous xx

Atlas_Gebergte
05-12-2003, 09:55
Sallaam, wij hebben er 3 thuis liggen, maar verkopen ze niet helaas. Succes verder.

OA_Girl
05-12-2003, 11:32

Origineel gepost door tatouzient kun je ze ni lenen bij familieleden? vrienden? buren? bisous xx Was het maar waar..! Ik zou ze ook graag willen huren, alleen kan niemand vinden..:(

tatouzient
05-12-2003, 11:35
Origineel gepost door OA_Girl Was het maar waar..! Ik zou ze ook graag willen huren, alleen kan niemand vinden..:( heeft niemand in de familie ze dan? :confused: vriendenkring??

OA_Girl
05-12-2003, 11:36
Origineel gepost door tatouzient heeft niemand in de familie ze dan? :confused: vriendenkring?? Nee, want wij hebben geen grote familie.. En daarnaast hebben wij ze zelf ook, maar in Marokko..! De meeste van mijn familieleden wonen dan ook in Marokko en in mijn vriendenkring kan ik geeneens iemand vinden die ze heeft, laat staan verhuren.

tatouzient
05-12-2003, 11:38
Origineel gepost door OA_Girl Nee, want wij hebben geen grote familie.. En daarnaast hebben wij ze zelf ook, maar in Marokko..! De meeste van mijn familieleden wonen dan ook in Marokko en in mijn vriendenkring kan ik geeneens iemand vinden die ze heeft, laat staan verhuren. spijtig :( en buren?

OA_Girl
05-12-2003, 11:41
Origineel gepost door tatouzient spijtig :( en buren? Van de buren heb ik echt geen flauw idee, en durf het ook niet te vragen gezien wij enkel familie (uit frnakrijk etc en een paar van NL ) gaan uitnodigen..Dat is dan best wel vies, je leent wel iets van je buren, maar nodigt ze niet uit... :o

tatouzient
05-12-2003, 11:47
je buren hoor je altijd uit te nodigen op speciale momenten :confused: verder kan ik je gewoon marokkaanse winkels aan raden, die verkopen ze meestal, weet de juiste prijs ni, maar denk ni da je een andere keus hebt... veel succes verder bisous xxx

jasmina19
05-12-2003, 11:47
ik heb er thuis 2 liggen, je mag ze wel lenen als je wil... Waar woon je ergens?

OA_Girl
05-12-2003, 11:51
Origineel gepost door tatouzient je buren hoor je altijd uit te nodigen op speciale momenten :confused: verder kan ik je gewoon marokkaanse winkels aan raden, die verkopen ze meestal, weet de juiste prijs ni, maar denk ni da je een andere keus hebt... veel succes verder bisous xxx Dat is zo..Maar helaas gaat dat niet wegens enkele omstandigheden..Kan er zelf ook niks aandoen.. :o

OA_Girl
05-12-2003, 11:53
Origineel gepost door jasmina19 ik heb er thuis 2 liggen, je mag ze wel lenen als je wil... Waar woon je ergens? Damn wat ben jij een schat dan! :Iluvu: Ik pm je , ok?

HaagseHafida
05-12-2003, 13:49
Als je ze dan ook nog van atlas gebergte kan lenen heb je er vijf en is het probleem opgelost.

OA_Girl
05-12-2003, 20:09

Origineel gepost door HaagseHafida Als je ze dan ook nog van atlas gebergte kan lenen heb je er vijf en is het probleem opgelost. Dankjewel schatje... Indien zij dat dit zou willen dan zou ze dat al gezegd hebben denk ik..;) Een vriendin zou vanavond even voor me checken of zij wat kon regelen..Dus ik zal maar even daarop wachten voor nu... :blauwkus:

Pagina's : [1] 2