Bekijk originele versie : De ergste Zondes
Noem eens de ergste wat je heb gehoord qua zondes
iemand anders aanbidden dan Allah
Er was een gast op youtube
die zijn username had als
god stinks bad
ik wasgeshockt
ik kende so'n meisje die agt machalaah besig was met geloof. ik schrok van wat ze allemaal weet maar wat ze ondertussen flikte, was gewoon niet normaal
iemand anders aanbidden dan Allah
:goedzo:
Ms_Lalla_Jdidia
01-03-2008, 23:34
Een vrouw een h.o.e.r noemen, terwijl ze dat niet is. Is een van de grootste zondes.
Een vrouw een h.o.e.r noemen, terwijl ze dat niet is. Is een van de grootste zondes.
En als ze dat wel is dan.. Je hebt er tegenwoordig genoeg...:confused: :confused: :confused:
Ms_Lalla_Jdidia
01-03-2008, 23:39
En als ze dat wel is dan.. Je hebt er tegenwoordig genoeg...:confused: :confused: :confused:
ja dat kan dan in jouw ogen wel zo zijn, maar als je goed leest heb ik het over geval als zij dat niet is. Als ze dat wel is, is dat natuurlijk een ander verhaal. Je moet er dan gewoon echt zeker van zijn dat ze dat is...:)
ja dat kan dan in jouw ogen wel zo zijn, maar als je goed leest heb ik het over geval als zij dat niet is. Als ze dat wel is, is dat natuurlijk een ander verhaal. Je moet er dan gewoon echt zeker van zijn dat ze dat is...:)
Misschien zijn ze wel schijnheilig...
lala__layla
01-03-2008, 23:48
wat is erger naar bed gaan met je moeder of een geit slachten in de naam van iemand anders dabn ALLAH?
Ms_Lalla_Jdidia
01-03-2008, 23:51
Misschien zijn ze wel schijnheilig...
Dat is mogelijk, alles is mogelijk. Maar het punt ligt em nou juist of het terecht is... Maar goed, ieder zijn visie;)
Dat is mogelijk, alles is mogelijk. Maar het punt ligt em nou juist of het terecht is... Maar goed, ieder zijn visie;)
Als je het zo bekijkt okee, dan heb je wel gelijk...
bella_2008
01-03-2008, 23:55
een van de ergste zonde is toch wel hekserij..dus voodoo bij iemand doen om diegene kapot te maken..je zal never nooit de hemel betreden als je die zonde hebt gedaan..al doe je er 20.000 hassanat bij..
een van de ergste zonde is toch wel hekserij..dus voodoo bij iemand doen om diegene kapot te maken..je zal never nooit de hemel betreden als je die zonde hebt gedaan..al doe je er 20.000 hassanat bij..
Pff, dat zijn balharen, mensen die para zijn...:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.