Bekijk originele versie : Het meisje van m'n land
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
SlowDown
04-12-2003, 21:59
Slow Down Productions Groet jullie allemaal in Nederland
Wij zijn een music organisatie uit Amsterdam en onze locatie bevindt zich in het stadsdeel West.
Slow Down Productions bestaat uit : Ridouan Ibn Salah, Giovanni de Windt en Tarik Chairi
De muziek producties komen van ons af verder bestaat Slow Down Productions uit meerdere artiesten en muziekanten.
Wij hopen dat straks dat het groot publiek ons zal steunen met onze talenten en onze doelstellingen.
Digitalmo aka Inakreb heeft onlangs twee mp 3 geplaatst op de hieronder geplaatste link toegevoegd klik op de link.
http://******************/pakdiehandtas/hpbimg/
Je kan ook deze link gebruiken
http://home.wanadoo.nl/berkani/SlowDown.mp3
Het eerste nummer heet Het meisje van m'n land is dit nummer gaat over verliefd zijn op iemand maar het gevoel is niet wederzijds voor de rest zal je je zelf wel terug herkennen in dit nummer want iedereen maakt het tenslotte mee.
Het tweede nummer heet Hiya Hiya dit nummer is ingezongen door Ithran & Ashraf het nummer is arabisch en berbers talig en heeft een lekkere groove
Wij stellen alle reacties op prijs of je kan email sturen naar
Slow_Down_Productions@hotmail.com
Wij danken jullie allemaal heel vriendelijk en wensen iedereen veel luisterplezier namens ons allen en verder hopen wij op jullie steun inshallah.
SlowDown
04-12-2003, 23:01
wij willen dit meisje erg bedanken voor haar reactie en kan je mischien vertellen hoe je de text vind en hoe je het liedje zou aanprijzen en heb je dit ook eens zelf meegemaakt in je leven.
En nogmaals veel luisterplezier
Groetjes en kusjes van Slow Down Productions
Lella_fatiha
04-12-2003, 23:11
het meisje van mijn land..... eeen prachtige nummer heeel mooi
geen comentaar op gewoon top! ook de combinatie van het marokaans en nederlands is echt mooi
ga zo door tbarkelah
groetjes fatiha
heel erg mooi wallah krijg er kippenvel van ga door en inchallaH breken jullie door!!!!
Allah awn koem a g7hwati
SlowDown
04-12-2003, 23:28
Dank je wel Lella_fatiha
Ik vind het heel lief je reactie en hoop ik echt dat we meer mensen gaan raken in onze werk.
Wil je bedanken en jij ook veel plezier met het liedje
Namens ons allemaal van SlowDown
SlowDown
04-12-2003, 23:35
een goede avond fawzia
hoe is ie meid alles goed dank je wel voor je reactie en helemaal voor je kippevel dat is wat wij willen horen
We gaan ons best blijven doen tot er alleen maar kippen over zijn zonder vel.
Thanks namens ons allemaal doeiiiiiiii
Angeltje
04-12-2003, 23:38
Origineel gepost door SlowDown
een goede avond fawzia
hoe is ie meid alles goed dank je wel voor je reactie en helemaal voor je kippevel dat is wat wij willen horen
We gaan ons best blijven doen tot er alleen maar kippen over zijn zonder vel.
Thanks namens ons allemaal doeiiiiiiii
Hihihi :hihi:
Wij gaan die kippen slachten yek a RidOne
SlowDown
04-12-2003, 23:52
Hey Angeltje
Ewa dame ik denk we zullen ons best moeten blijven doen tot we niemand meer om ons heen kan wandelen en dat die naam van ons zelfs over de hele wereld belanden
Maar daar heb ik het volste vertrouwen in en ook in jou Angeltje
en jij ook bedankt voor je reactie en veel liefs
Rid_One
SlowDown
05-12-2003, 00:19
Een goede avond yasmien26
En ook een goede avond belgie en bedankt trouwens ik hoop dat ie ook richting het toppie gaat
en yasmien straks zie ik je nog een keer bij ons op een feest swingen doe je effe die belgische dans pasjes voor ons
doeiiiiiiiiiiiii
en de groeten van ons allemaal
REALKINGMEKNES
05-12-2003, 00:29
Mooi nr hoor!!! En Angeltje is flying like always ;)
Angeltje
05-12-2003, 00:34
Origineel gepost door REALKINGMEKNES
Mooi nr hoor!!! En Angeltje is flying like always ;)
:engel: :o
:blauwkus:
SlowDown
05-12-2003, 00:37
Eh yo REALKINGMEKNES
Hoe is ie man alles goed bedankt voor je reactie en trouwens ben jij de marokaanse elvis the king of rock en roll ZOJA moet je een keertje bij ons in de studio komen
Hardstikke bedankt en gefeliciteerd trouwens je bent de eerste man die ons een compliment geeft hierzo
arif_girl
05-12-2003, 00:53
hoi hoi ridone nou je wou graag me mening horen nou ik zal zeggen wat ik van jou lied vind, het is geweldig eidelijk iemand die iets positief zingt over de meiden ik zou zeggen ga zo door en mijn complimentjes xxx
REALKINGMEKNES
05-12-2003, 00:56
Origineel gepost door SlowDown
Eh yo REALKINGMEKNES
Hoe is ie man alles goed bedankt voor je reactie en trouwens ben jij de marokaanse elvis the king of rock en roll ZOJA moet je een keertje bij ons in de studio komen
Hardstikke bedankt en gefeliciteerd trouwens je bent de eerste man die ons een compliment geeft hierzo
Ikke en elvis :confused: I wish :D dan was ik tenminste rijk :( Ik ben wel een zangtalent, al zeg ik het zelf :o Vraag maar aan Angeltje, die heeft mn kwaliteiten weleens gehoord, he Angel ;) Enne, zij vond me goed :D
arif_girl
05-12-2003, 00:57
en natuurlijk ben ik nog niet klaar het is een leuke combinatie van marokaans en nederlands en dat meisje nou zij mag ook wel complimentjes hoor meid ga zo door en tarik ook jongen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.