Bekijk originele versie : Hé wie vast er ook nu..
Het is best zwaar hé, vooral nu iedereen (islamieten) om je heen ook eten. Het lijkt net of ik de enige ben die moet inhalen..Ik weet dat het niet zo is,,maar toch..
Het lieft zou ik ook 6 dagen extra willen vasten, maar ben zo afgevallen tijdens de ramadan 5kilo, weeg nu 45 kilo, met een lengte van 1.65..Normaal gesproken weeg ik 50 kilo.Ben dus te slank..Voel me nu al zo slappjes en ben daarnaast ook nog eens grieperig.
Hé is jullie ervaring, met vasten; inhaaldagen of de extra dagen vasten???
Lady_moi
04-12-2003, 21:14
het vasten tijdens de ramadan :rolleyes: owwwww ik lijde honger als ne hond :jammer: ma kben wel serieus aangekomen :kwaad: ksnap et nie maja :confused:
ps: veel beterschap
:zwaai:
miss_saliha
04-12-2003, 21:16
hey....wallah je hebt gelijk....
ik vind het ook moeilijk om in te halen vooral als je iedereen ziet die klaaar is...ben er lui van geworden en heb echt geeen zin in...terwijl ik met de ramadan er ontzettend zin in had maaar jah inhalen is wat heeel anders he...moet nu nog 5 dagen inhalen insha allah en dan ben ik klaaar!:D
en het ergste is IK BEN BIJGEKOMEN IN PLAAATS VAN MAGER GEWORDEN... :kwaad: ...MAAAR JA... :)
ME too.....ben maandag begonnen met die extra dagen en zaterdag is mijn laatste dag, dan ben ik er helemaal klaar mee......
enne, nee ik heb er geen moeite mee.......en elmaghreb is nu al om half 5 en het wordt steeds vroeger....doessss........
ik mis ramadan echt wel.....gezelllig met z' n allen rond de tafel...maar goed volgend dan maar weer INSHALLAH./...
chicamaroquia
04-12-2003, 21:36
Ik ben 2,5 kilo afgevallen. Ben bezig met mijn inhaaldagen en daarna inch'allah zes extra dagen...
missie_19
04-12-2003, 22:18
ik ben dinsdag begonnen en moet nog 4 dagen en ik ga inschaallah ook 6 dagen extra vasten, dus je bent niet de enigste
IK heb gisteren gevast ik eet één dag en de andere dag niet en dan weer wel zo doe ik het.
Origineel gepost door missie_19
ik ben dinsdag begonnen en moet nog 4 dagen en ik ga inschaallah ook 6 dagen extra vasten, dus je bent niet de enigste
Als je na de ramadan 6 dagen direkt vast dan heeft Allah gezegd dat je hassanaat krijgt alsof je hele jaar hebt gevast.
missie_19
04-12-2003, 22:56
Origineel gepost door Najiha
Als je na de ramadan 6 dagen direkt vast dan heeft Allah gezegd dat je hassanaat krijgt alsof je hele jaar hebt gevast.
WEET IK SCHAT, DAAROM DOE IK HET OOK,, WAT ZIJN NOU DIE 6 DAGEN VERGELEKEN MET WAT JE ERVOOR TERUG KRIJGT
tatouzient
04-12-2003, 23:26
kheb mn dagen al terug gedaan, ben nu bezig met sawaal vasten, nog 4d en kben klaar inshaAllah
kvind het ni moeilijk om te vasten, want zoals hier boven al is vermeld, maghreb is vroeg, en tegen de tijd je met je werk en zo klaar bent, mag je al eten dus np
bisous xxx
ik_oke_is
04-12-2003, 23:32
Origineel gepost door Salaama
Het is best zwaar hé, vooral nu iedereen (islamieten) om je heen ook eten. Het lijkt net of ik de enige ben die moet inhalen..Ik weet dat het niet zo is,,maar toch..
Het lieft zou ik ook 6 dagen extra willen vasten, maar ben zo afgevallen tijdens de ramadan 5kilo, weeg nu 45 kilo, met een lengte van 1.65..Normaal gesproken weeg ik 50 kilo.Ben dus te slank..Voel me nu al zo slappjes en ben daarnaast ook nog eens grieperig.
Hé is jullie ervaring, met vasten; inhaaldagen of de extra dagen vasten???
ja ik moet nog 2 dagen inhalen :maf3:
tatouzient
04-12-2003, 23:35
Origineel gepost door ik_oke_is
ja ik moet nog 2 dagen inhalen :maf3:
kon je weer ni aan de verleiding weerstaan :kwaad:
ik_oke_is
04-12-2003, 23:37
Origineel gepost door tatouzient
kon je weer ni aan de verleiding weerstaan :kwaad:
ik heb twee dagen niet kunnen vasten omdat ze een tand hadden
getrokken bij mij :( :(
(jij bent bevooroordeeld hé!!!!!! :kwaad: )
:maf3:
(maar dat versta ik wel :hihi: )
tatouzient
04-12-2003, 23:41
Origineel gepost door ik_oke_is
ik heb twee dagen niet kunnen vasten omdat ze een tand hadden
getrokken bij mij :( :(
(jij bent bevooroordeeld hé!!!!!! :kwaad: )
:maf3:
(maar dat versta ik wel :hihi: )
ja ja, als ik je ni beter kende zou ik het nog geloven...
(yeps, ben bevooroordelend geweest, solly :( jullie hebben precies allemaal last van jullie tanden, familietrekje? :confused: )
maghrebgirl20
05-12-2003, 01:02
ik ga volgende week beginnnen, 7 dagen inhalen en 6 dagen extra
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.