Bekijk originele versie : Lastig Gevallen Worden
CaPs_LoCK
05-09-2002, 18:22
ik was vandaag naar de stad met mijn zus , komen daar opeens 3 marokaanse jongens on s lastig vallen . ensoulek chihacha zeiden ze opeen toen ze opduiken uit het niets. ik vind het best eng want ze volgden ons 10 minuten lang ( we kwamen mijn broer tegen :stomp: )
en dit maak ik zo' n 3 a 4 keer per week mee
wie heeft dit ook wel een meegemaakt of wie maakt dit vaker mee?
zina_fatima
05-09-2002, 19:19
he meid
Nou ik maak het elke dag mee. Die jongens beginnen net op die jongens in marokko te lijken. Echt ik word ziek van die jongens. Ze krijgen aan dacht te kort.Waar word je dan lastig gevallen ik in utrecht.Het is een leuke stad maar de mensen maken het niet leuk daar.
Ihsane83
05-09-2002, 20:29
Ik kijk ze met een dodelijke blik en loop gewoon door. doe alsof ik niemand zie! Ze praten ik doe alsof ik doof ben. Zo krijgen ze geen aandacht en zoeken naar een andere slachtoffer!
oja trouwens Ik kan heeeeeel hard gillen! een geweldige wapen!
Liefs van ihsane
mimi_tangaouia
05-09-2002, 20:36
beste middel gewoon negeren
weet je wat ik ook vaak mee maak dat is altijd als ik op rdam cs loop dan gaan die gekke mocro's namen roepen in de hoop dat mijn naam er tussen zal zitten maar gelukkig is mijn naam moeilijk te raden
mimi_tangaouia is toch niet moeilijk
:giechel:
lhashmohamed
05-09-2002, 21:02
tfooeeeeeeee gisteren was ik gewoon met mijn neef aan het shoppen en ik zag die meisjes aan het fluiten naar ons toe maar we deden alsof we niets hoorden en negeerde hun , ik maak het elke dag mee....kunnen ze ons gewoon niet met rust laten ???
thalla :kwaad:
dulce_lamia
05-09-2002, 21:06
Ja man en ze worden steeds brutaler die gasten en meestal heeeel jong ook nog, of met zn tweeen of in groepen gillen en schreeuwen of:
"mag ik je wat vragen?" nee, en dan toch doen. Het maakt niet eens uit wat je draagt ze lopen ook achter je aan als je netjes gekleed bent.
En dan die ouwe bokken die ja vader makkelijk kan zijn, iegh...
Er zijn vast meiden die het "leuk" vinden, maar ik schaam me altyd kappot als het gebeurd, en altyd als je alleen bent!
mimi_tangaouia
05-09-2002, 21:09
Origineel gepost door laziz
mimi_tangaouia is toch niet moeilijk
:giechel:
nee maar weten zij veel dat ik mimi_tangaouia heet trouwens mimi_tangaouia is mij nickname
o ja de meeste namen zijn altijd standaard die geroepen worden zoals samira karima hakima sarah rachida enz
en mijn echte naam zou je nooit raden
soussiasaida
05-09-2002, 21:40
Ik denk dat iedere meid daar wel last van heeft, ik kom dagelijks in utrecht om mijn trein of bus te pakken en in dat korte stukje dat ik door HC loop word iedereen versiert, of je nou dik, dun lelijk of mooi bent, het maakt niets uit, iedereen word daar versierd en krijgt de naam "fatima"" of "samira" naar haar hoofd geslingerd!!
Ook ik heet iedere middag 10 minuten "fatima" in HC!!!!!!!!!!!
SweetCheeks
05-09-2002, 23:25
Haah, meeste denken dat ik geen marokkaanse ben duzzz..:D
Het ergste van al is dat ze gaan uitschelden als je ze negeert. Dus gewoon agressief worden. O wee als je wat terug roept, want dan staan ze klaar met gebalde vuisten. Etters!!
Guadaloupe
05-09-2002, 23:44
Origineel gepost door dulce_lamia
En dan die ouwe bokken die ja vader makkelijk kan zijn, iegh...
en altyd als je alleen bent!
hahah, een keer was me dat ook overkomen, echt een 3amie hadj, qoultlou 'la hawla wala qawata ilabilah', nou die man wist niet wat hem overkwam, hihihih, gelijk ging hij weg,
beslemaaaaa
CaPs_LoCK
06-09-2002, 15:33
het ergste vind ik dat ze je blijven volgen, ook al zeg je nee.
someone20
06-09-2002, 16:07
Ik ken het heel goed,ik zat er een tijdje echt mee.
Soms schaam ik me in hun plaats abnormaal gewoon.
Ik durf niet eens met me vader op straat
ben bang dat ze gaan
En aan mijn kledingstijl ligt het niet.
Momenteel renoveren ze bij ons voor de deur,elke ochtend raak ik gefustreerd door die bouwvakkers.
Het is gewoon niet leuk meer,je voelt je echt goedkoop.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.