Bekijk originele versie : Bijna een ramp in Nador
De Marokkaans politie heeft in nador zes mensen aangehouden die van plan waren om een boon aanslaag te plegen op een groot hotel zij behoren tot dezelfde organisatie die verantwoordelijk voor de aanslaag in casablanca in mei
Jah...want Nador is zeker de moeite waard... :rolleyes:
BraveHeart79
04-12-2003, 20:38
Origineel gepost door farkous
De Marokkaans politie heeft in nador zes mensen aangehouden die van plan waren om een boon aanslaag te plegen op een groot hotel zij behoren tot dezelfde organisatie die verantwoordelijk voor de aanslaag in casablanca in mei
Wat heeft Nador nu eigelijk te bieden aan joodse of amerikaanse doelwitten?. Er gaan gewoon broeders en zusters dood en Amerika zal er geen krimp om geven. Domme akties die ik nog steeds niet begrijp, die van casa overigens ook niet.
Ezzedine
04-12-2003, 20:42
Wat willen ze in Nador opblazen Schapen boerderij ofzo
Trouwens wat is je bron,want ik heb niks gehoord over zoiets
BraveHeart79
04-12-2003, 20:52
Alles is mogelijk tegenwoordig dus waarom ook niet in Nador?. Het werd al geteisterd door een waterramp en nu kunnen ze dit ook 'wel' als presentje krijgen. Waar gaat dit heen?, heeft de wereld ineens vrijbrief gekregen om erop los te schieten en te knallen, tja na 11 september is blijkbaar alles maar mogelijk, Marokkanen die door een neo-koloniaal regime leven kunnen door frustratie meehelpen aan het omlaag helpen van dit regime, al is het maar om een rekening te vereffen met de 'heren' in Rabat. Amerika heeft hiermee de opper vrijbrief om weer een ander potentieel land in te pikken. Waarom niet.
Origineel gepost door elmarocani
Ik geloof hier niks van.
Waar heb je het gelezen?
Dat zijn zeker domme akties, maar de vraag blijft wie is die organisatie?wie zit daar achter?
Geen moslims in iedergeval. waarom geen moslims dan :confused: en ik heb het op een arabisch zender gehoord
HawkMoon269
05-12-2003, 01:48
De Marokkaans politie heeft in nador zes mensen aangehouden die van plan waren om een boon aanslaag te plegen op een groot hotel zij behoren tot dezelfde organisatie die verantwoordelijk voor de aanslaag in casablanca in mei Bedoel je dat die zes mensen in Nador opgepakt zijn opgepakt,omdat ze elders in het land een bomaanslag op een groot hotel wilden plegen.
Of bedoel je dat ze een groot hotel in Nador wilden opblazen,wat ik eigenlijk moeilijk kan bevatten.
Want ik kan me niet herinneren dat Nador een hotel van betekenis bezit :)
Khanoussi
05-12-2003, 03:26
Joden zitten achter dat soort aanslagen.
http://forum.fok.nl/i/s/yawnee.gif wat een onzin zeg , kan je dat misschien ook onderbouwen ?
Ezzedine
05-12-2003, 15:45
Farkous heeft gewoon te hard gezogen aan haar jointje
Origineel gepost door Ezzedine
Farkous heeft gewoon te hard gezogen aan haar jointje allah ya hdik 7ta ya dik ,waarom gelooft niemand mij en over zulke dingen maak ik geen grapjes omdat nador is
Khanoussi
05-12-2003, 19:37
Origineel gepost door elmarocani
Na de aanslag van 11 september op WTC zijn toeslagen toegenomen in Islamitische landen.
Wie zat achter de aanslag van 11 september? Joden.
De VS wist dat Ossama zou toeslaan, wist ook waar en liet de aanslagen gewoon doorgaan en heeft die erger gemaakt om te dienen als legimitatie voor de oorlogen tegen Afghanistan, irak, Syrie, Libie, Libanon, Iran en andere islamitische landen.
Is het dan toevallig dat geen enkel jood in het gebouw was?
Als binladen echt slim was om alleen zo een aanslag te plegen dan was hij natuurlijk niet dom om te vergeten dat de joden die dag niet in het gebouw waren.
Dus elke aanslag is in het voordeel van bush.
ik wist niet dat Osama bin Laden joods was :confused:
alhoewel
zoek de 10 verschillen
http://users.pandora.be/consistoire.benelux/yosef.jpg
http://www.cnn.com/2001/WORLD/europe/UK/02/28/terrorist.law/bin.laden.jpg
Zolang ze maar van mijn schapen afblijven vind ik alles best :rolleyes:
Is Allah nou met de terroristen, of is hij een beschremer tegen de teroristen????/ Of is Allah ook de aansteker van de bommen, zoals van de epidimieën.
Nou, Allah, met alle respect wordt vaak door de mensen die zeggen in Hem te geloven misbruikt. Niet voor Zijn doel, maar voor dat van hen, die gelovigen.
Allah wil jullie leidraad zijn, maar sommigen maken van die draad een lont.
Ik weet niet of Allah dat wil, wie kent de wil van een god, maar ik zeg: dat kan God's wil niet zijn.
Allah schaamt zich, denk ik, en na al die jaren vraagt Hij zich af: "Was het wel goed?". "God was er toch al?"
In zijn vertwijfeling e- mailt Hij naar God, moe en teleurgesteld en vraagt: "Vader, Vader, twijfelde U ooit ... ?. Dan klinkt er een donder en een wolk breekt en Allah, ook een God weet dan: "Ik ben niet alleen" en zegt dan tegen het volk hem toevertrouwt: "Weest niet alleen".
Scottie.
Allah wil jullie leidraad zijn, maar sommigen maken van die draad een lont.
:D :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.