Bekijk originele versie : Snel aankomen iemand een tip !
Tarik_tangerrr
29-02-2008, 21:46
ik eet goed maar blijf maar niet aankomen niet dat ik dun ben maarr wil voller worden iemand tip's:o
ik eet goed maar blijf maar niet aankomen niet dat ik dun ben maarr wil voller worden iemand tip's:o
ga trainen :love: word je pas lekker vol en gespierd
Tarik_tangerrr
29-02-2008, 21:54
ga ik ook doen insh allah haha alleen mn benen train ik boven lichaam niet :maf2:
ja ik wil ook aankomen op een gezonde manier..ik weet dat je veel eiwitten mot eten en voor de rest weet ik het ook niet..
Tarik_tangerrr
29-02-2008, 23:53
Iemand die ons helpt :haha:
nejmaatje
01-03-2008, 00:33
Eet heeeeel veeeeel btata, zja3da, felfel (tajine) uuuh eet veel snoep en koek voor je gaat slapen en voila word je dikker en dan kan je naar de sportschool en je bovenlichaam trainen:P of gwn veel gewichten heffen (makkelijker):D
Tarik_tangerrr
01-03-2008, 00:39
Helpt nie :giechel:
nejmaatje
01-03-2008, 01:13
Ewa dan weet ik et ook niet!
miss-tamsaman
01-03-2008, 11:33
voor je gaat slapen wahed zak chips pakken. snoep chocolaa.
Patat bakkenn eten met mayo alles. en dn slapen.
en voglende dag oook en so doorgaan en VEEL tussedooortjes eten dan wordje ook dikker.
Pessimist_
01-03-2008, 11:44
voor je gaat slapen wahed zak chips pakken. snoep chocolaa.
Patat bakkenn eten met mayo alles. en dn slapen.
en voglende dag oook en so doorgaan en VEEL tussedooortjes eten dan wordje ook dikker.
:maf: Veels te ongezond, man.
miss-tamsaman
01-03-2008, 12:14
:maf: Veels te ongezond, man.
whahahaha
maar je komt er wel van aaaan:maf:
whahahaha
maar je komt er wel van aaaan:maf:
bij je pens jah.:hihi:
miss-tamsaman
01-03-2008, 12:22
ghehehehe
in de ochtend middag en avond bij de mac eten,
ik zwier jou je word DIKK!
oxxRiiFFiiAxxo
01-03-2008, 12:28
haha, ik heb het zelfde probleem, kom maar niet aan,
ik heb wel aantal tips gehad en dat is vooral regelmatig en gezond eten, altijd boter op je boterhammen nemen, veel melkproducten (volle kwark, vla etc), en gezonde tussendoortjes zoals nootjes.
en ja je moet heel erg regelmatig kunnen eten en erg veel geduld hebben.
stress vermijden! :hadj:
ik heb een te snelle stofwisseling dus bij mij werkt het niet echt, ik kan alles eten wat ik wil, het lukt me niet om aan te komen helaas..:verdriet: blijf op het zelfde gewicht..ze zeggen dat ik wel aankom als ik kindjes krijg :haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.