Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gevoelens binnen een huwelijk!

Pagina's : [1] 2

mouna18
04-12-2003, 14:17

Stel je dit eens voor: Je bent als vrouw pas geleden met een man getrouwd, je hebt bewust gekozen om op dit moment te trouwen. Maar van jezelf weet je dat je nogal snel gevoelens krijgt voor mannen, je bent in je verleden nogal heel erg gesloten geweest en naarmate je ouder werd je steeds opener. Eindelijk denk je de ware liefde te hebben gevonden, maar er is iets mis. Je mist iets en denkt ondanks dat je man je echt bemint en je laat zien dat ie van je houdt. Hoe ga je daar mee om, accepteer je gewoon je leven of denk je dan dat je toch te jong bent getrouwd. dat je nog te veel met jongens bezig bent. Waarom kik me dit afvraag is dat ik zie dat er veel meisjes jong trouwen en voordat ze trouwen de knoop voor zichzelf doorhakken wat betreft jongens. Niet dat ze allemaal met jongens bezig zijn, maar gewoon het denken aan een bepaalde jongen of het staren naar jongens moet toch dan eindigen zodra je gaat trouwen. Hoe denken jullie erover? Hoe kan je als meisje, gewoon je gedachten zo omdraaien? Ik vraag het me af, want er zijn zat meiden die gewoon zo met jongens bezig, zijn, dat ik me afvraag of ze in hun huwelijk dan wel niet zo met jongens bezig zijn.

A_K_A
04-12-2003, 21:03
Zoiets heet vroom zijn... Dit is iets wat je niet alleen binnen het huwelijk behoort te zijn...

Asmaehane
05-12-2003, 09:26
Origineel gepost door mouna18 Stel je dit eens voor: Je bent als vrouw pas geleden met een man getrouwd, je hebt bewust gekozen om op dit moment te trouwen. Maar van jezelf weet je dat je nogal snel gevoelens krijgt voor mannen, je bent in je verleden nogal heel erg gesloten geweest en naarmate je ouder werd je steeds opener. Eindelijk denk je de ware liefde te hebben gevonden, maar er is iets mis. Je mist iets en denkt ondanks dat je man je echt bemint en je laat zien dat ie van je houdt. Hoe ga je daar mee om, accepteer je gewoon je leven of denk je dan dat je toch te jong bent getrouwd. dat je nog te veel met jongens bezig bent. Waarom kik me dit afvraag is dat ik zie dat er veel meisjes jong trouwen en voordat ze trouwen de knoop voor zichzelf doorhakken wat betreft jongens. Niet dat ze allemaal met jongens bezig zijn, maar gewoon het denken aan een bepaalde jongen of het staren naar jongens moet toch dan eindigen zodra je gaat trouwen. Hoe denken jullie erover? Hoe kan je als meisje, gewoon je gedachten zo omdraaien? Ik vraag het me af, want er zijn zat meiden die gewoon zo met jongens bezig, zijn, dat ik me afvraag of ze in hun huwelijk dan wel niet zo met jongens bezig zijn. Je slaat de spijker op zijn kop!! Niet zozeer dat ik nog naar andere jongens kijk of wat dan ook. Maar meer dat je door een bepaald gemis geneigd bent om te gaan twijfelen aan ej huwelijk. Ik vraag me dan ook soms af of de verhalen van de meiden hier op het web die 'o zooooooooooooooo gelukkig zijn'wel op waarheid berusten.

Azrak
05-12-2003, 10:12
Origineel gepost door Asmaehane Je slaat de spijker op zijn kop!! Niet zozeer dat ik nog naar andere jongens kijk of wat dan ook. Maar meer dat je door een bepaald gemis geneigd bent om te gaan twijfelen aan ej huwelijk. Ik vraag me dan ook soms af of de verhalen van de meiden hier op het web die 'o zooooooooooooooo gelukkig zijn'wel op waarheid berusten. Meid laat je niet gek maken door die zogezegd meiden die hier zijn getrouwt en Mister Perfect hebben sommige hebben te veel fantasie en willen andere mensen maar al Te graag jaloers maken geloof me maar :zwaai:

Asmaehane
05-12-2003, 10:16

Origineel gepost door Azrak Meid laat je niet gek maken door die zogezegd meiden die hier zijn getrouwt en Mister Perfect hebben sommige hebben te veel fantasie en willen andere mensen maar al Te graag jaloers maken geloof me maar :zwaai: Wellicht heb je gelijk. Maar echt soms als je die dingen leest dan word je alleen maar nog depressiever!! Er zijn echt een paar namen waarvan ik de reacties niet eens meer wil lezen omdat het inderdaad lijkt of ze iedereen er op willen wijzen dat zij de gelukkigste zijn op de wereld. En dan denk ik bij mezelf wat hebben zij wat ik niet heb? En waarom ervaar ik het totaal anders dan zij?? Maar dan dnek ik weer het zal wel aan mij liggen!!

Azrak
05-12-2003, 10:25
Origineel gepost door Asmaehane Wellicht heb je gelijk. Maar echt soms als je die dingen leest dan word je alleen maar nog depressiever!! Er zijn echt een paar namen waarvan ik de reacties niet eens meer wil lezen omdat het inderdaad lijkt of ze iedereen er op willen wijzen dat zij de gelukkigste zijn op de wereld. En dan denk ik bij mezelf wat hebben zij wat ik niet heb? En waarom ervaar ik het totaal anders dan zij?? Maar dan dnek ik weer het zal wel aan mij liggen!! Geloof jij alles op internet? :rolleyes: Meid sommige zijn hier om andere meiden maar al te graag jaloers te maken geloof me maar.Natuurlijk hebben ze een goede,lieve man,... meer dan normaal.Maar als ik hier soms wat lees dan denk ik damm 3la fantasie die op hol slaagt zoals mijn man maseert mijn voeten elke dag,ja ja elke dag en geen dag mist hij,... Als je man goed voor je zorgt,lief is,niet vreemdgaat,je onderhoudt,wat wil je dan nog meer? IK weet ondervinding in het daglijkse leven dat meiden maar al te graag kapsones hebben en allerlei dingen verzinnen om je jaloers te maken :jammer:

Asmaehane
05-12-2003, 10:32
Origineel gepost door Azrak Geloof jij alles op internet? :rolleyes: Meid sommige zijn hier om andere meiden maar al te graag jaloers te maken geloof me maar.Natuurlijk hebben ze een goede,lieve man,... meer dan normaal.Maar als ik hier soms wat lees dan denk ik damm 3la fantasie die op hol slaagt zoals mijn man maseert mijn voeten elke dag,ja ja elke dag en geen dag mist hij,... Als je man goed voor je zorgt,lief is,niet vreemdgaat,je onderhoudt,wat wil je dan nog meer? IK weet ondervinding in het daglijkse leven dat meiden maar al te graag kapsones hebben en allerlei dingen verzinnen om je jaloers te maken :jammer: Nee, hoe naief ik ook ben ik geloof niet alles op het internet. Wel bijna alles. En ja jij slaat ook weer de spijker op zijn kop. Mouhim het leven is erg gecompliceerd, dat heb ik wel gemerkt. En ja iedereen heeft de fantasie om het zich anders voor te schilderen.

Azrak
05-12-2003, 10:34
Origineel gepost door Asmaehane Nee, ho enaief ik ook ben ik geloof niet alles op het internet. Wel bijna alles. En ja jij slaat ook weer de spijker op zijn kop. Mijn man is lief, zorgt goed voor me en onderhoudt me maar dat neemt niet weg dat ik me nog steeds niet gelukkig voel. Een gevoel van gemis overheerst mijn huwelijk is steeds meer. Hoe kan je dan aan je man of de omgeving (die jou constant erop wijst wat een geluk je wel niet hebt met zo'n lieve man) duidelijk maken dat je zo niet verder wil?? Mouhim het leven is erg gecompliceerd, dat heb ik wel gemerkt. En ja iedereen heeft de fantasie om het zich anders voor te schilderen. Dat is de sajatien die je verkeerde dingen influistert ga de koran lezen en Dua doen.Richt je tot hem .... Misschien moet je kinderen nemen zul je geen gemis hebben :D :zwaai:

deheks
05-12-2003, 12:04
Jij bent zo te zien echt de weg kwijt maar bij deze het leven is wat jij ervan maakt en het is echt geen rozen geur en manen schijn en trouwens nog iets je moet altijd blijven werken aan je huwelijk en het zelf spannend houden het komt echt niet vanzelf.....

Mocro4eva
05-12-2003, 12:09
Origineel gepost door mouna18 Stel je dit eens voor: Je bent als vrouw pas geleden met een man getrouwd, je hebt bewust gekozen om op dit moment te trouwen. Maar van jezelf weet je dat je nogal snel gevoelens krijgt voor mannen, je bent in je verleden nogal heel erg gesloten geweest en naarmate je ouder werd je steeds opener. Eindelijk denk je de ware liefde te hebben gevonden, maar er is iets mis. Je mist iets en denkt ondanks dat je man je echt bemint en je laat zien dat ie van je houdt. Hoe ga je daar mee om, accepteer je gewoon je leven of denk je dan dat je toch te jong bent getrouwd. dat je nog te veel met jongens bezig bent. Waarom kik me dit afvraag is dat ik zie dat er veel meisjes jong trouwen en voordat ze trouwen de knoop voor zichzelf doorhakken wat betreft jongens. Niet dat ze allemaal met jongens bezig zijn, maar gewoon het denken aan een bepaalde jongen of het staren naar jongens moet toch dan eindigen zodra je gaat trouwen. Hoe denken jullie erover? Hoe kan je als meisje, gewoon je gedachten zo omdraaien? Ik vraag het me af, want er zijn zat meiden die gewoon zo met jongens bezig, zijn, dat ik me afvraag of ze in hun huwelijk dan wel niet zo met jongens bezig zijn. Ik begrijp wat je bedoelt, maar sommige dames moeten niet te veel zeuren, wat nou gevoelens voor of staren naar andere jongens blablablabla, het is de satan die met ze speelt. Wil je trouwen doe dat dan maar weet dan ook wat voor gevolgen het heeft. Ik kan me voorstellen dat er veel zaken zijn die je kunnen doen twijfelen aan de keuze van je partner en je huwelijk, maar wat je hierboven zo beschrijft...sorry maar dat kan ik echt niet begrijpen. nas kat koun hanja ou kat qaleb 3la elham :jammer: ...galo ash khesek al 3erjan galo etlaq amolay :rolleyes:

ambition
06-12-2003, 14:35
Origineel gepost door Asmaehane Nee, hoe naief ik ook ben ik geloof niet alles op het internet. Wel bijna alles. En ja jij slaat ook weer de spijker op zijn kop. Mouhim het leven is erg gecompliceerd, dat heb ik wel gemerkt. En ja iedereen heeft de fantasie om het zich anders voor te schilderen. Aan je reacties te zien ben jij niet ongelukkig, maar je bent jezelf aan het vergelijken met mensen die zeggen dat ze supergelukkig zijn.Als je niet ongelukkig bent waarom ga je dan twijfelen, verras je man eens in de zoveel tijd met iets wat hij absoluut niet zou verwachten.Je zal zien dat de kleine dingen heel wat veranderingen teweeg brengen in een huwelijk ;)

Arabian_Pearl
06-12-2003, 16:19
trouwen doe je alleen uit liefde, en niet omdat mammie en pappie het zo willen. Heb zelfrespect. Ontplooi eerst jezelf en daarna is er tijd voor de rest. Anders ben je toch maar ongelukkig.

marocgirl18
06-12-2003, 23:21
ik zal vertellen hoe het bij mij ging ik had altijd heel goeie vrienden van me waar ik mee praten en belde als goeie vrienden maar nu ik getrouwd ben praat ik met geen een jongen en heb me nummer verandert ze horen niks meer van me dat wil ik niet omdat ik serieus getrouwd ben en me man wil dat niet xxxxxxxxxxx

Arabian_Pearl
07-12-2003, 22:20
Origineel gepost door marocgirl18 ik zal vertellen hoe het bij mij ging ik had altijd heel goeie vrienden van me waar ik mee praten en belde als goeie vrienden maar nu ik getrouwd ben praat ik met geen een jongen en heb me nummer verandert ze horen niks meer van me dat wil ik niet omdat ik serieus getrouwd ben en me man wil dat niet xxxxxxxxxxx is dat vriendschap? Je moest je schamen. :jammer:

HaagseHafida
10-12-2003, 11:07

Origineel gepost door mizzy O dus NIEMAND OP DEZE AARDBOL IS GELUKKIG??? Toe nou zeg! Dat de meiden beweren dat ze WEL gelukkig zijn en niet worden geloofd door andere 'ongelukkige' meiden betekent gewoon dat niemand een ander iets gunt!!!! Jaloezie alom dus hierzo. Het gaat hier waarschijnlijk niet om jalozie maar als ik me een beetje depri voel dan wil ik liever ook niet lezen hoe walgelijk gelukkig anderen zijn. Ik begrijp ook best dat het irriterend is als iemand op een topic reageert met een reactie die totaal off topic is. Een klein voorbeeldje iemand die problemen in haar huwelijk heeft en die om hulp vraagt. Krijgt ze een reactie van, ik heb daar geen ervaring mee want ik ben o zo gelukkig blablabla. Daar zit je dan ook echt op te wachten zo'n reactie. Je voelt je al verrot door de problemen en dan wordt het er nog eens lekker ingewreven dat het niet helemaal zo loopt zoals het moet.

Pagina's : [1] 2