Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op deze manier wordt Nederland ook een doelwit van aanslagen

Pagina's : [1] 2

appie666
04-12-2003, 14:04

De zeventig commando's die minister Kamp van Defensie naar Zuid-Irak wil sturen ter bescherming van de 1100 Nederlandse militairen die daar gestationeerd zijn, vertrekken mogelijk al voor maandag. Volgens de minister is de situatie te gevaarlijk om te wachten tot de Tweede Kamer heeft besloten over verlenging van de missie. De voorbereidingen voor de uitzending van de commando's zijn zo goed als klaar, heeft een woordvoerder van het ministerie van Defensie gezegd. De elitemilitairen worden ingezet om terroristen in Zuid-Irak op te sporen. De situatie daar wordt gevaarlijker geacht sinds bij een aanslag negentien Italiaanse militairen zijn omgekomen, op zo'n dertig kilometer van de Nederlandse basis. Halfjaar De Kamer praat donderdag over een eventuele aflossing van het Nederlandse bataljon. Met de VS en Groot-Brittannië is afgesproken dat Nederland ten minste een halfjaar zou helpen bij de wederopbouw van Irak. Die termijn zit er bijna op. De parlementariërs hebben het besluit over de verlenging met zes maanden uitgesteld, omdat zij meer informatie wilden over de veiligheidssituatie in de provincie Al-Muthanna, waar de Nederlanders zitten. Kamp zei vorige week dat hij de commando's mogelijk al zou uitzenden voor de Kamer een besluit heeft genomen. Hij acht de situatie nu te gevaarlijk om nog langer te wachten. Oppositie Eerder werd gezegd dat het voornemen om commando's uit te zenden mede bedoeld was om de parlementariërs gerust te stellen over de veiligheid van de Nederlandse militairen. Een meerderheid van de Kamer gaf toen aan dat dit hen niet voldoende zekerheid gaf. De oppositie, onder leiding van de PvdA, vindt dat Kamp moet wachten met de uitzending tot hij met de Kamer heeft gedebatteerd. De coalitiepartijen CDA, VVD en D66 laten de beslissing aan de minister zelf over. Het duurt niet lang voordat er in Nederland een aanslag komt! Als men doorgaat met het klakkeloos volgen van Amerika!

appie666
04-12-2003, 14:10
Een moslim is niet te gierig voor zijn leventje zionistje!

babyvanbelisma
04-12-2003, 14:13
Osama Bin Laden: "Hier is Amerika, getroffen door God de Almachtige in één van zijn vitale organen, zodat zijn grootste gebouwen zijn verwoest. Ere en dank zij God. Amerika is vol ontsteltenis, van het noorden tot het zuiden, van het westen tot het oosten. Dankzij God proeft Amerika nu iets van wat wij tientallen jaren hebben geproefd. Onze islamitische natie heeft al meer dan tachtig jaar vernederingen ondergaan, haar zonen zijn gedood, haar bloed wordt vergoten, haar heilige plaatsen worden ontheiligd." Bewonder jij dit? Zo ja, mag ik dan concluderen dat jij aanslagen toejuigt?

appie666
04-12-2003, 14:18
Tuurlijk bewonder ik Bin Laden, een echte brave-heart :D

appie666
04-12-2003, 14:24

Origineel gepost door said1955 Tot je ze massaal ziet weglopen, hang dus maar niet de held uit. Omdat angst namelijk een natuurlijke reflex is die geldig is voor elke mens. Maar jij bent er gewoon geen, een held. Zulke praat klasseer ik meteen in de map 'Machotaal' :D Al-Qaeda zal wel een goede doelwit uitkiezen hoor, ze zullen niet zomaar een bom laten afgaan ergens in een achterstandwijk. :D Amerikaanse, Britse, Israelische instellingen, en plaatsen waar tuig zoals jij bij een komt, Al-Qaeda is welkom!

appie666
04-12-2003, 14:27
Origineel gepost door GodfriedvanB Als ik spreek over jou als slachtoffer van zo'n aanslag heb ik het niet over een direct gevolg. Hoewel dat natuurlijk mogelijk is aangezien jij als inwoner van "zondig" Amsterdam niet wordt ontzien door Osama en de zijnen. Maar de indirecte gevolgen zul je hoe dan ook dragen, want wat jij hier nu al ziet als een hetze tegen de Islam is maar een schijntje van wat er los breekt op het moment dat zo'n aanslag daadwerkelijk zou plaats vinden. :( Ik leven in Amsterdam, nee hoor. En nogmaals Binnetje pikt ze plaatsen wel uit, is hij heer en meester in. ;) Ach ja en die hetze,net als of die er al niet is, als sinds 11 september is hier sprake van een hetze, gooi dan maar lekker meer olie bij het vuur, kan die lekker fikken :D Dag, pootje

appie666
04-12-2003, 14:29
Origineel gepost door said1955 Net zoals die Britse ambassade in Istanboel, hoeveel Turkse slachtoffers zijn daar nou alweer gevallen, en hoeveel Britse. En hoeveel onschuldigen? Zoek maar effe op dwaas. :rolleyes: De 'target' was die ambassade en daar het om, die onschuldigen heeft Al-Qaeda niet gewild, maarja bij elke oorlog vallen onschuldigen burgers, zie Irak. (Maar doe eerst je bril af, zionistje) :zwaai:

rytje
04-12-2003, 14:33
Origineel gepost door babyvanbelisma Osama Bin Laden: "Hier is Amerika, getroffen door God de Almachtige in één van zijn vitale organen, zodat zijn grootste gebouwen zijn verwoest. Ere en dank zij God. Amerika is vol ontsteltenis, van het noorden tot het zuiden, van het westen tot het oosten. Dankzij God proeft Amerika nu iets van wat wij tientallen jaren hebben geproefd. Onze islamitische natie heeft al meer dan tachtig jaar vernederingen ondergaan, haar zonen zijn gedood, haar bloed wordt vergoten, haar heilige plaatsen worden ontheiligd." Bewonder jij dit? Zo ja, mag ik dan concluderen dat jij aanslagen toejuigt? Door god...dankzij god.... Wie denkt Bin Laden wel dat ie is, om zich voor te doen als de spreekbuis van God?

appie666
04-12-2003, 14:36
Origineel gepost door Corrie Goed....... Probeer je het volgende maar eens voor te stellen... Laten we voorop stellen dat ik hoop dat je dit nooit hoeft mee te maken. Op een dag ga je even weg van huis, tegen etenstijd kom je weer terug. Je vind je huis terug, helemaal kapot door een dikke aanslag, je ouders zijn dood, je familie is dood. Jij niet, jij leeft.... Geen verlossende dood voor jou, alleen maar het velies van je geliefde's. Praat je dan nog zo makkelijk appie????? Ben je dan nogsteeds zo blij met al dat geweld???? Rollen er uit je mond dan nogsteeds zulke stoere woorden die zo makkelijk uit te spreken zijn zolang je er zelf niet mee te maken hebt? Of rollen er dan alleen nog maar tranen over je wangen en vervloek je je vriendje bin laden dan? Aangezien dat nooit zal gebeuren, ben ik daar ook niet bang voor. Als mijn tante kloten had was het me oom geweest ;) Wereld moet wakker worden geschud, weg met Sharon, Bush, Blair, Arabische leiders, tot dan zal er altijd angst zijn voor aanslagen.

appie666
04-12-2003, 14:39
Origineel gepost door said1955 Ach, het waren maar moslims.1 meer of minder maakt je ook al niks meer uit. :rolleyes: Ben al blij dat je niet steeds over Amerikaanse doden staat te huppelen. Ik betreur het, dat er slachtoffers waren die onschuldig waren, maarja de bedoeling was de Britse ambassade, moesten ze maar niet langs de ambassade lopen of in de buurt daarvan, konden ze beter weten, dat het een doelwit was, ik loop hier ook niet langs de zionistsche ambassade's.

appie666
04-12-2003, 14:40
Origineel gepost door rytje Door god...dankzij god.... Wie denkt Bin Laden wel dat ie is, om zich voor te doen als de spreekbuis van God? World's most wanted :D Hij weet wat ie zegt, geloof me ;)

appie666
04-12-2003, 15:17
Origineel gepost door said1955 Jij bent wel de meester in de schijnheiligheid. Jongens zeg, om te kotsen. :kwaad: Haha, pilaarbijter heeft gesproken!

Pagina's : [1] 2