Bekijk originele versie : dag des oordeels
soms denk ik egt zo van wanneer is het eindelijk tijd voor de dag van de waarheid de dag van de opstanding de dag dat de niet-moslims zullen zien dat de islam de ware religie is o mensen (niet-moslims)je kunt elke dag nog berouw tonen en vergifenis vragen aan jouw heer ,aan ons heer .........maar de keuze is aan jullie allah zal jullie leiden als hij dat wil..............
Kijk es om je heen. Kijk es om je heen...haha we hoeven denk ik niet lang te w8en.... :D
Grotere tekenen? Huh ik d8 dat die als geweest zijn...Volgens mij hoeven we alleen nog maar te w8en op het ondergaan van de zon in de verkeerde richting.....Toch?
En dan komen de trompetten.........
Jah maaruhhh ik heb gehoord dat er in een betrouwbare hadith staat dat er van ieder geloofsoort een bepaald aantal naar de hemel gaan.....Is tog waar? :confused:
talliban
04-12-2003, 19:22
Soms zit ik ook te denken wanneer dat zal zijn?
Deze wereld is niks, vergeleken met het hiernamaals. Nu zit iedereen alleen maar achter geld aan enzo. Arm en rijk, oorlogen. Natuurrampen overal.
Er zijn inderdaad al een hoop tekenen uit.
salaam
jullie weten nog niet wat er ons te wachten staat.
de zon is gemakkelijk gezegt,wat met de dadjal die ons het leven zuur ga maken.hij gaat hier 40dagen bij ons blijven,1dag is als een jaar ,het word niet donker tot die dag die als een jaar is om is.beeld je dat maar
is in .een dag dat een heel jaar is.
de 2de dag is als een maand.
de 3de dag als een week
de 4de dag als de andere dagen enzo voort.alle mensen gaan hem volgen,alleen gelovige niet.echte moslims niets.
dan daalt isa naar beneden en gaat hem doden.
das nog niet alles.het is een lang verhaal dat je eigelijk liever wenst ,als die tijd komt dat je al dood bent.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.