Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zomaar beschuldigd zonder bewijs????

Pagina's : [1] 2

Bentennas
04-12-2003, 13:09

Salaam Oualaikoum, Beste zusters en broeders ik zit met een brobleem.... Mijn verloofde wordt beschuldigd van handel in drugs....Alleen is het zo dat hij daar nooit mee in contact is gekomen. Mijn angst is dat hij onschuldig in de cel moet gaan zitten. Het grootste probleem is dat dit allemaal in marokko is. We weten dat een persoon in marokko niet echt recht heeft om te spreken, IK ben zo bang dat mijn man voor 5 jaar in de cel moet gaan zitten terwijl hij niets heeft gedaan....we waren van plan om in de zomer te gaan trouwen....nu zie ik onze dromen kappot gaan....wat moet ik doen???Ik heb alle vertrouwen in hem en weet dat hij nooit in drugs heeft gehandeld....wie kan mij helpen?? :confused: ??ik wil er voor zorgen dat hij niet voor niets opgepakt wordt...... Schokran...jullie zuster in Islaam

sabigha
04-12-2003, 13:31
Zwaai ff wat met een stapel papiergeld...Enne hij is sjo weer FREE! :D

Bentennas
04-12-2003, 13:44
FF swajen met geld daar heb ik wel aan gedacht maar de vraaag is hoe kom ik aan zo veel geld....... en ehhhh Najat het zeggen van du3a dat heeft hij mij ook gezegt...Alleen Allah zal ons helpen....hij heeft maandag een rechtzaak dan moet hij voor de rechter staan en wordt er beslist ik ben zo bang ik wil niet dat hij voor niets pijn lijdt....ik vraag me af of ik wel do3a kan doen als ik de maandelijkse bezoek heb..... schokran

sabigha
04-12-2003, 13:45
geen familie die het geld ff kunnen voorschieten? Enne een dua ken je ten alle tijden doen...denk ik

Bentennas
04-12-2003, 13:55

Ja dat wel maar aan hoeveel geld denk je dan??? 3,4 duizend???

sabigha
04-12-2003, 14:17
Tjah ligt er maar net aan..'K weet niet of je dat verhaal kent van 2 marokkaanse jongens die opgepakt waren wegens moord op een jongen. Was tijdens de zomer. Enne was gebeurd in Taza. Die vader hé heeft miljoenen neer moeten tellen en uiteindelijk heeft ie ze vrij kunnen kopen. Marokko is zo corrupt als de pest. Dus mocht je smeergeld betalen, ga er dan maar vanuit dat iedere keer de bedragen hoger worden gemaakt! Wat ik je aanraad is contacten te leggen met belangrijke en invloedrijke mensen. Je weet maar nooit...

kamelia
04-12-2003, 18:30
gewoon bidden schat lai tlak sraho kol aminnnnnnnnnnn

younnes
04-12-2003, 18:34
waar in marokko zit ie vast , je moet voor de rechtzaak al met geld strooien dan is ie zo weer vrij.

XLa_i_dY_anX
04-12-2003, 18:37
Alles wat je hebt gedaan, moet je noteren!!! Ik heb dat probleem ook maar met mijn neef :( B.V.: geld..precies noteren hoeveel je hebt neergelegd, kies de juiste advocaat... Probeer het ook bij de 'hoge' mensen uit te leggen misschien kunnen ze wat voor je doen. Lgir inschallah...hoop dat ie snel vrijkomt

Busy_Lady
06-12-2003, 14:13
Waar in Marokko..?

RomaySa17
06-12-2003, 15:55
Rabbi m3ah!! Ou m3ak inshAllah

Hadria
06-12-2003, 16:28
Origineel gepost door Bentennas Salaam Oualaikoum, Beste zusters en broeders ik zit met een brobleem.... Mijn verloofde wordt beschuldigd van handel in drugs....Alleen is het zo dat hij daar nooit mee in contact is gekomen. Mijn angst is dat hij onschuldig in de cel moet gaan zitten. Het grootste probleem is dat dit allemaal in marokko is. We weten dat een persoon in marokko niet echt recht heeft om te spreken, IK ben zo bang dat mijn man voor 5 jaar in de cel moet gaan zitten terwijl hij niets heeft gedaan....we waren van plan om in de zomer te gaan trouwen....nu zie ik onze dromen kappot gaan....wat moet ik doen???Ik heb alle vertrouwen in hem en weet dat hij nooit in drugs heeft gehandeld....wie kan mij helpen?? :confused: ??ik wil er voor zorgen dat hij niet voor niets opgepakt wordt...... Schokran...jullie zuster in Islaam Ik denk Waar rook is vuur! :rolleyes:

Bent_Fes
06-12-2003, 17:26
Wanneer is het gebeurd? Terwijl hij op vakantie was, en waarom word hij er van verdacht? Het enige wat je kan doen is Duaa's en voor hem bidden. Sterkte.

Glimlachje
06-12-2003, 19:11
ik vraag me af of ik wel do3a kan doen als ik de maandelijkse bezoek heb..... schokran [/B][/QUOTE] Ja dat kun je ;) Moge Allah jullie do3as accepteren!!! :)

romaisa22
06-12-2003, 20:39

Ik heb broers die vaak hebben gezeten voor drugs De eis is meestal 5 jr. En inderdaad marokko is zo corrupt als het maar kan. Weet je welhoe erg het is in een marokaanse cel :kwaad: . Echt smerig wallah. Woont hij in NL? Ik zou aktie ondernemen als ik jou was. Flink wat geld laten zien en hij is zo vrij(zoals mijn voorgangers al zeiden) Probeer wat geld van iedereen te lenen, of via de bank. En probeer contact te leggen met mensen die hoog zijn in die plaats!!!!! Contacten kunnen echt veel helpen. Geef ook deze mensen geld!!!!!!!!!! Geld laat iedereen springen voor je. Wil je meer weten mail me dan prive. GRoetjes Romaisa :zwaai:

Pagina's : [1] 2