Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wees lief en help Allerliefst!

Pagina's : [1] 2

Leynaani
28-02-2008, 22:11

Ben bij Software lijst gaan kijken vond ik o.a. dit: Adobe Shockwave player Command Deewoo Network Manager removal Demo of Scorcher Nero 6 Ultra Edition Scavenger Dem Wat zijn dit?

EmporioAli
29-02-2008, 06:42
Ben bij Software lijst gaan kijken vond ik o.a. dit: Adobe Shockwave player Command Deewoo Network Manager removal Demo of Scorcher Nero 6 Ultra Edition Scavenger Dem Wat zijn dit? Adobe is je programma dat PDF bestanden opent, gewoon laten dus. Command is weet ik niet. Demo of Scorcher is gewoon een demo'tje van een bestand, verloopt na zoveel tijd of je komt niet verder dan een bepaald niveau. Nero is je programma waarmee je brand, dus op dvd's. Waarom wil je dit weten

Leynaani
29-02-2008, 09:49
Omdat mijn broertje heel wat spellen heeft gedownload. En sinds hij dat heeft gedaan loopt de pc vast. Ben gaan kijken op Software of ik daar wat weg kon halen,maar zo te zien zijn het nodige bestanden. Mijn pc loopt vast. En ik kan de virussen niet via Norton verwijderen. Ik zal een printscreem van maken. Bedankt voor je reactie!

Leynaani
29-02-2008, 11:04
Welke moet ik dan verwijderen?

la7died
29-02-2008, 11:14

Omdat mijn broertje heel wat spellen heeft gedownload. En sinds hij dat heeft gedaan loopt de pc vast. Ben gaan kijken op Software of ik daar wat weg kon halen,maar zo te zien zijn het nodige bestanden. Mijn pc loopt vast. En ik kan de virussen niet via Norton verwijderen. Ik zal een printscreem van maken. Bedankt voor je reactie! Jou PC zal helaas niet veel sneller worden met het verwijderen van genoemde programma's. Eerst zul je van je virussen af moeten komen. Opstarten in veilige modus, overbodige services en System Restore uitschakelen, opnieuw opstarten en Norton een volledige scan uit laten voeren. De viruslijst of voor hulp mag je me mailen. Kan je dan verdere instructies geven.

Leynaani
29-02-2008, 11:15
Die bestanden die je hier boven noemt zijn niet zo groot, misschien nero, maar denk dat je die wel nodig hebt als je iets wilt branden op cd. Komt wellicht door die spellen die op de comp staat, die vragen veel geheugen. en veel ruimte. Wellicht moet je je broer vragen 1 van die dingen weg te halen dan gaat het insah'Allah al sneller. Ja, maar het zijn niet zomaar spellen. Hij download ze via een site. En nadat die het had gedownload liep de pc vast. Kreeg opeens virussen binnen. Ik heb een aantal verwijderd maar alsnog loopt de pc moeizaam. inshaAllah. Grrrrrr, broers en spellen.

Leynaani
29-02-2008, 11:33
Jou PC zal helaas niet veel sneller worden met het verwijderen van genoemde programma's. Eerst zul je van je virussen af moeten komen. Opstarten in veilige modus, overbodige services en System Restore uitschakelen, opnieuw opstarten en Norton een volledige scan uit laten voeren. De viruslijst of voor hulp mag je me mailen. Kan je dan verdere instructies geven. Ik heb 3 maanden geleden de virus scan verwijderd. De datum was verlopen. Sindsdien heb ik een virus scanner. Heb wel Norton alleen wanneer hij scant geeft hij aan dat hij het niet kan verwijderen.

Leynaani
29-02-2008, 11:47
Ja downloaden via die programma's brengt meestal virussen had ik ook vroeger. Maarja voor mij is spellentijdperk voorbij gelukkig : p ja je moet hem laten zien wie de oudste is hahah. Stomme spellen. Was Einstein de spel uitvinder? Is maar goed ook dat hij dood is. :hihi: Hij mocht gister geen voetbal kijken. :gniffel:

Leynaani
29-02-2008, 12:01
Jou PC zal helaas niet veel sneller worden met het verwijderen van genoemde programma's. Eerst zul je van je virussen af moeten komen. Opstarten in veilige modus, overbodige services en System Restore uitschakelen, opnieuw opstarten en Norton een volledige scan uit laten voeren. De viruslijst of voor hulp mag je me mailen. Kan je dan verdere instructies geven. Klopt! Hoe kan ik een nieuwe scan virus downloaden. Die makkelijker is en sneller van het aangeven van virussen? Die niet ingewikkeld is met het verwijderen van virussen. Ik zal je zeker mailen als ik een handje nodig heb.

Mourri
29-02-2008, 12:27
Klopt! Hoe kan ik een nieuwe scan virus downloaden. Die makkelijker is en sneller van het aangeven van virussen? Die niet ingewikkeld is met het verwijderen van virussen. Ik zal je zeker mailen als ik een handje nodig heb. de volgende topic bezocht? http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1300503

la7died
29-02-2008, 13:42
Klopt! Hoe kan ik een nieuwe scan virus downloaden. Die makkelijker is en sneller van het aangeven van virussen? Die niet ingewikkeld is met het verwijderen van virussen. Ik zal je zeker mailen als ik een handje nodig heb. http://free.grisoft.com/filedir/inst/avg75free_516a1262***** Is een vrij goede en gratis virusscanner. Let er op dat het scannen en verwijderen van virussen maar 1 onderdeel is om jou PC weer vlot te trekken. Overbodige services, vervuiling van je register en fragmentatie van je harde schijf zijn een andere belangrijke oorzaak. Doe stap 1 is goed genoeg om mee te beginnen. Hoor het wel als je met de volgende stapjes hulp nodig hebt.

Leynaani
29-02-2008, 14:26
http://img155.imageshack.us/img155/9413/pcbh5.png (http://imageshack.us)

la7died
29-02-2008, 14:51
[/URL] Installeer Spybot en laat 'm een keer volledig draaien. [url]http://www.spybot.info/en/mirrors/index.html (http://imageshack.us) (hoop dat deze link werkt. Anders even googlen) Haalt het ergste er wel voor je uit. Handmatig zou je onderstaande programma's kunnen verwijderen Outerinfo eruit Command eruit Deewoo network manager eruit Norton security scan eruit (Spyware) Live update eruit (onnodig) My Websearch eruit (Spyware) Limewire zou IK eruit gooien. Jij gebruikt 'm waarschijnlijk om mee te downloaden

Leynaani
29-02-2008, 17:46
Kan je een kort uitleg geven waarom ik het zou moeten verwijderen? Ik wil graag hier een second opinion.

EmporioAli
29-02-2008, 21:02

Kan je een kort uitleg geven waarom ik het zou moeten verwijderen? Ik wil graag hier een second opinion. Het hoeft niet. Die bestanden zijn niet zo gek groot, zo veel verschilt het echt niet. Je zult het niet merken als je het laat of verwijderd. Maak jij je computer wel schoon van de binnenkant? Ik bedoel bestanden opschonen. Dit moet je wel doen. Ga naar 'Start', 'Alle Programma's', 'Bureau-accesoires', en klik dan op 'Systeemwerkset' en dan op 'Schijfopruiming'. Alles wat daar staat, kun je aanvinken en dan 'Bestanden van alle gebruikers van deze computer (als je Vista hebt). Klik dan op 'Doorgaan' en dan op de :C-schijf. Als je een Acer hebt, heet hij volgens mij Acer (C:), bij HP is het HP (C:). Dan gaat hij zich opschonen, hierna kun je het beste je computer ook nog eens gaan defragmenteren. Dat is het proces waarbij alle bestanden weer teruggezet worden in de oorspronkelijke mappen (ze blijven op de plaatsen, maar een computer pakt bestanden als je erin wilt werken, als je het afsluit zet hij ze ergens anders (merk jij ook niet) zodat hij het snel terug kan pakken) en wordt het cache-geheugen ook opgeschoond. Hiermee is je computer als het goed is weer een stuk sneller, Insha'Allah

Pagina's : [1] 2