Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraagje aan de meiden.

Pagina's : [1] 2 3

Sweety_moi
28-02-2008, 20:34

Een serieuze vraag van mij. Zijn er hier ook meiden die geen vriendinnen hebben? Met vriendinnen bedoel ik echte vriendinnen waarop je kunt vertrouwen en waarmee je alle liefde en leed kunt delen. Iemand waarbij je je echt thuis voelt. Ik heb zoveel meegemaakt, vooral de laatste tijd, dat ik me echt afvraag hoe sommige mensen zo'n hart kunnen hebben.. subhanallah. Maar desondanks geloof ik er zeker nog in dat er mensen bestaan met een zuiver hart, iemand waarmee je alles vertrouwelijk kunt delen. Vaak vraag ik me af of het nou aan mij ligt.. weet elhamdoelilah van mnzelf dat ik een goede intentie heb en het beste met iedereen voor wil. Maar door al deze nare ervaringen begin ik er echt in te geloven dat het gewoon aan mij ligt, ik weet het niet meer... het doet me pijn. Moest effe mn hart luchten :traan1:

Experience
28-02-2008, 20:41
Een serieuze vraag van mij. Zijn er hier ook meiden die geen vriendinnen hebben? Met vriendinnen bedoel ik echte vriendinnen waarop je kunt vertrouwen en waarmee je alle liefde en leed kunt delen. Ik heb zoveel meegemaakt, vooral de laatste tijd, dat ik me echt afvraag hoe sommige mensen zo'n hart kunnen hebben.. subhanallah. Maar desondanks geloof ik er zeker nog in dat er mensen bestaan met een zuiver hart, iemand waarmee je alles vertrouwelijk kunt delen. Vaak vraag ik me af of het nou aan mij ligt.. weet elhamdoelilah van mnzelf dat ik een goede intentie heb en het beste met iedereen voor wil. Maar door al deze nare ervaringen begin ik er echt in te geloven dat het gewoon aan mij ligt, ik weet het niet meer... het doet me pijn. Moest effe mn hart luchten :traan1: Subhana'Allah, lijkt net of ik mijn verhaal zit te lezen! Ik heb de laatste tijd ook veel dingen meegemaakt waardoor ik tot de conclusie ben gekomen dat mensen niet te vertrouwen zijn. Je geeft ze je hart en bent er voor ze en wat doen ze? Vertrapen je hart. Ik had altijd het beste met mijn vriendinnen voor. Maar nu geloof ik er niet meer zo in. De enige aan wie ik alles kwijt kan is mijn nichtje. Zij roddeld niet over en praat niet door. De rest van de mensen.. :jammer: Ik heb iedereen laten vallen en geef me niet meer zo bloot aan mensen. Meid, het ligt echt niet aan jou! Mensen zijn jaloers en willen jou kapot maken. Insh'Allah dat het weer goed komt.

Sweety_moi
28-02-2008, 20:47
Subhana'Allah, lijkt net of ik mijn verhaal zit te lezen! Ik heb de laatste tijd ook veel dingen meegemaakt waardoor ik tot de conclusie ben gekomen dat mensen niet te vertrouwen zijn. Je geeft ze je hart en bent er voor ze en wat doen ze? Vertrapen je hart. Ik had altijd het beste met mijn vriendinnen voor. Maar nu geloof ik er niet meer zo in. De enige aan wie ik alles kwijt kan is mijn nichtje. Zij roddeld niet over en praat niet door. De rest van de mensen.. :jammer: Ik heb iedereen laten vallen en geef me niet meer zo bloot aan mensen. Meid, het ligt echt niet aan jou! Mensen zijn jaloers en willen jou kapot maken. Insh'Allah dat het weer goed komt. Barakallahu fiek voor je reactie. Dit zijn echt nare ervaringen in mn leven die me echt pijn doen. Je OT is helemaal de waarheid.

miss_kaoutar
Het ligt vOlgens mij niet aan jOuw..zOals experience al zei Meisjes zijn heel snel jalOers... Ik vertrOuw mn vriendinnen wel,, maar sOmmige dingen blijven wel vOor me. Ik ben blij dat ik een zus heb.. een zus zOu je nOoit maar oOk nooit veraden of je wat slechts tOewensen. Je mOet meisjes niet Onderschatten. Ik vind het heel erg voor jullie allebei, ik zOu zeggen ga doOr met je leven vriendinnen hebben die je kunt vertrOuwen zijn belangrijk maar als je zOiets hebt meeggemaakt kan je beter een afstand van hun nemen.

Magrabia_Annisa

ik sluit me hierbij aan. ik ben ook vaak gekwetst, bedrogen en belogen geweest door mensen voor wie ik alles zou gedaan hebben. maar je leert door je fouten, ik ben nu minder naïef, en vertrouw niemand meer behalve mezelf. geloof me, er lopen echt rotte, zieke mensen rond op deze aardbol en hoe liever je bent, hoe harder ze op je hart trappen. ik heb nog maar één vriend en vriendin en dat zijn mijn man en mijn zus. bij hen kan ik met alles terecht en ik weet dat zij wél het beste met me voor hebben. voel je niet bedroefd maar gezegend meisje, je hebt eindelijk je oogkleppen afgezet, leer er nu uit. leef voor jezelf!

Magrabia_Annisa
28-02-2008, 20:51
Een serieuze vraag van mij. Zijn er hier ook meiden die geen vriendinnen hebben? Met vriendinnen bedoel ik echte vriendinnen waarop je kunt vertrouwen en waarmee je alle liefde en leed kunt delen. Iemand waarbij je je echt thuis voelt. Ik heb zoveel meegemaakt, vooral de laatste tijd, dat ik me echt afvraag hoe sommige mensen zo'n hart kunnen hebben.. subhanallah. Maar desondanks geloof ik er zeker nog in dat er mensen bestaan met een zuiver hart, iemand waarmee je alles vertrouwelijk kunt delen. Vaak vraag ik me af of het nou aan mij ligt.. weet elhamdoelilah van mnzelf dat ik een goede intentie heb en het beste met iedereen voor wil. Maar door al deze nare ervaringen begin ik er echt in te geloven dat het gewoon aan mij ligt, ik weet het niet meer... het doet me pijn. Moest effe mn hart luchten :traan1: ik heb ook vaak gedacht dat het aan mij lag maar door mijn man en zus ben ik tot het besef gekomen dat dat niet zo is, het ligt aan hen! denk dus vooral niet dat het aan jou ligt, jij probeerde goed te doen, en in deze wereld is dat een slechte eigenschap. er wordt van geprofiteerd en je krijgt stank voor dank. maar het ligt niet aan jou, zeker niet!

miss_kaoutar
28-02-2008, 20:54
ik heb ook vaak gedacht dat het aan mij lag maar door mijn man en zus ben ik tot het besef gekomen dat dat niet zo is, het ligt aan hen! denk dus vooral niet dat het aan jou ligt, jij probeerde goed te doen, en in deze wereld is dat een slechte eigenschap. er wordt van geprofiteerd en je krijgt stank voor dank. maar het ligt niet aan jou, zeker niet! gOed gesprOken:D

Sweety_moi
28-02-2008, 21:03
ik heb ook vaak gedacht dat het aan mij lag maar door mijn man en zus ben ik tot het besef gekomen dat dat niet zo is, het ligt aan hen! denk dus vooral niet dat het aan jou ligt, jij probeerde goed te doen, en in deze wereld is dat een slechte eigenschap. er wordt van geprofiteerd en je krijgt stank voor dank. maar het ligt niet aan jou, zeker niet! Shoekran voor je reacties. Ben blij voor je dat je personen in je leven hebt waarbij je dingen kwijt kan. Als je dit niet hebt dan mis je min of meer wel iets in je leven.

Saifediene
28-02-2008, 21:03
Echte vriendinnen kun je op 1 hand tellen! Ik denk altijd: Zolang de mensen van wie ik hou achter me staan & gezond zijn is alles goed, de rest kan me gestolen worden! Je moet je zelf vooral niks verwijten :sjans:

Experience
28-02-2008, 21:34
Barakallahu fiek voor je reactie. Dit zijn echt nare ervaringen in mn leven die me echt pijn doen. Je OT is helemaal de waarheid. Wa ijaak. Van die nare ervaring leer je gelukkig. Ik weet nu gelukkig wie ik kan vertrouwen en heb geleerd beter op te letten en me niet zo snel bloot te geven.

SAMIREETJE
28-02-2008, 21:42
Ik heb ook geen echte vriendinnen. Nooit gehad eigenlijk. Mis het wel soms. Maar het is moeilijk om in deze tijden nog een betrouwbare vriendschap te vinden die voor altijd blijft, dus dan maar beter af alone.

yosrina
29-02-2008, 10:35
Subhana'Allah, lijkt net of ik mijn verhaal zit te lezen! Ik heb de laatste tijd ook veel dingen meegemaakt waardoor ik tot de conclusie ben gekomen dat mensen niet te vertrouwen zijn. Je geeft ze je hart en bent er voor ze en wat doen ze? Vertrapen je hart. Ik had altijd het beste met mijn vriendinnen voor. Maar nu geloof ik er niet meer zo in. De enige aan wie ik alles kwijt kan is mijn nichtje. Zij roddeld niet over en praat niet door. De rest van de mensen.. :jammer: Ik heb iedereen laten vallen en geef me niet meer zo bloot aan mensen. Meid, het ligt echt niet aan jou! Mensen zijn jaloers en willen jou kapot maken. Insh'Allah dat het weer goed komt. Ik heb dat precies ook meegemaakt... ik vertrouw nu alleen mijn zusje... en om eerlijk te zijn ben ik wel blij dat ik van dat soort mensen af ben... ik was altijd nia geweest en dacht dat, toen der tijd mijn vriendinnen, net als ik waren.. NOT Maar Hamdulah dat ik van ze verlost ben..

Chouaffa...
29-02-2008, 10:42
Ik heb zat "vriendinnen"gehad Maar heb er alleen maar negatieve ervaringen mee gehad alleen geroddel gezeik en jarloers gedrag gewoon nixsgunners waren het.. Maar goed je leert ervan en dan dan is de keus verder aan jou wil je nog wel "vriendinnen"hebben of red je het prima alleen Ik zelf heb absoluut voor mezelf gekozen heb echt geen vriendinnen meer nodig!!!

Moslima_85
29-02-2008, 11:12
Ik maak meer een onderscheid tussen vriendinnen en hartsvriendinnen. Ik heb veel vriendinnen waar ik vaak mee kan lachen, maar probeer zoveel mogelijk mijn persoonlijk leven voor mezelf te houden bij hen. Terwijl bij mijn hartsvriendin kan ik alles kwijt, als ik met een probleem zit, vertel ik het haar en dan probeert ze mij te helpen. En als zij met een probleem zit of raad nodig heeft, dan kan ze steeds bij mij terecht.

_Tsjoepitaa_
29-02-2008, 12:30

Ik heb ook zat vriendinnen gehad.. Ik had veel voor ze over.. Maar ben erachter gekomen dat ze me misbruikte zeg maar.. en heb daar afstand genomen.. maar ik heb nu hamdoelillah vriendinnen die altijd voor me klaar staan..als ik mijn hart moet luchte of ik zit echt met iets dan doe ik het bij mijn zus.. en 2 beste vriendinnen..thats al de andere meiden daar lach ik gwoon mee en zo verder niets

Pagina's : [1] 2 3