Bekijk originele versie : hekserij (sihr): kan je daarmee ook slechte herineringen wissen??
missy123
28-02-2008, 18:56
hee mensen ik wil graag weten of je door sihr ook slechte herineringen kan laten wissen? het is niet dat ik da wil doen ofzo, maar ik wil da gwn weten voor iets.
hakimaik
28-02-2008, 19:16
Pas Op Met Sihr!!!!!!!!!!!!!!! En Daarnaast Is Het Haraam!!
alhaqieqat
28-02-2008, 19:22
hee mensen ik wil graag weten of je door sihr ook slechte herineringen kan laten wissen? het is niet dat ik da wil doen ofzo, maar ik wil da gwn weten voor iets.
Nee, integendeel je krijgt nog meer slechte herinneringen.
al7qq
missy123
28-02-2008, 19:28
Nee, integendeel je krijgt nog meer slechte herinneringen.
al7qq
hoe weet je dat? en is dat echt wel zo dat je meer slechte herineringen krijgt?
en nee mensen ikzelf wil dat niet doen, maar iemand anders drm vraag ik info
alhaqieqat
28-02-2008, 19:57
hoe weet je dat? en is dat echt wel zo dat je meer slechte herineringen krijgt?
en nee mensen ikzelf wil dat niet doen, maar iemand anders drm vraag ik info
omdat Sihr met de jins en de boze geesten samenhangt....
al7qq
missy123
28-02-2008, 19:59
omdat Sihr met de jins en de boze geesten samenhangt....
al7qq
ja da weet ik wel dat da te make heeft me djins enz. ma da was ni mijn vraag. mijn vraag was bestaat dat je herineringe wisse!?
Meid Kijk Er Mee Uit!!! Ookal Is Het Voor Iemand Anders, Ben Jij Nog Medeplichtiig.. En het Lijkt Me Sterk Dat Je Er Slechte Herinneringen Mee Kunt Wissen.. Maar Allah wa3lem..:p
a3oedoe billah imanisjatan irazjiem
a3oedoe billah imanisjatan irazjiem AMEN SISTAH! :hadj:
Sihr is shirk is hel :hadj:
sjaak007
28-02-2008, 22:26
Het is niet belangerijk om te weten... alles wat er mee te maken heeft brengt je regel naar de hel.
missy123
29-02-2008, 02:57
JAAAAAAAAA IK WEET DAT DA HARAM IS!! en ik zal da ook nooit doen! maar is da ook soms haram om er iets over te weten ofwa?
MENSEN IK VRAAG GWN IETS! HET IS NIET DE BEDOELING DA JE ME HIER GA ZEGGE DAT DA HARAM IS IK VRAAG GWN INFO EN LEES AUB EERST WA IK HEB GESCHREVE VOORDAT JE IETS ANTWOORD
moslima_b
29-02-2008, 10:21
hoe bedoel je, herineringen van je zelf of van iemand anders?
Het gaat er Gewoon Om Dat Het haram is.. Ook Als Jij Er Een Ander Mee helpt, Of Het Voor Iemand Anders Is..
missy123
29-02-2008, 15:22
nee zie ik ga er niet naartoe en ik ga er ook niemand mee helpen! een vriendin van mij zei dat er iemand ging die ik ken zahma om zijn slechte herineringen te wissen! en omdat ik men vriendin niet voleedig kan vertouwen of dat ze de waarheid spreekt . vraag ik jullie of dat da bestaat zoeits want ik ben bang dat da bestaat en dat die ene da echt ga doen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.