PrinceMysterio
28-02-2008, 18:46
http://img118.imageshack.us/img118/1887/m3ci5.jpg Zie...... Beste mensen Je hoort het,of er zijn vast die zich aangesproken zullen voelen... Ik ben geen maagd meer dus ik kan HET net zo goed doen,heb niks te verliezen..Je geliefde houdt zoveel van je,en aangezien je toch geen maagd meer bent wil je de keuze maken om toch de liefde te bedrijven. De liefde is immers groot voor je geliefde... jullie houden zoveel van elkaar, en aangezien jullie beiden geen maagd meer zijn kan je het net zo goed doen.. zou je denken.. snapjem? liefde voor je geliefde groter dan de liefde voor Hij die nu naar je kijkt? Het zelf respect ben je toch wel verloren dus waarom zou je nog wachten tot je huwelijk, geniet geniet..geniet....maar weet dat Allah je ziet.., dus heb ik echt niks te verliezen want ik ben toch geen maagd meer? Fout je hebt wel wat te verliezen Je hebt wel veel te verliezen,jij denkt van het is nu gebeurd dus ik kan niks meer aan doen,ik kan het net zo goed blijven doen. Als eerste moet je weten,wou je maagd blijven omdat het in je hoofd geprent is dat je moest wachten tot het huwelijk of wou je liever maagd blijven omdat het van je geloof moet ? Zal Allah mij vergeven? het antwoord hierop weet alleen Allah (swt) alleen wat je wel moet weten is dat je beter IETS aan kunt doen wat Allah ons heeft opgedragen dan wachten tot de dood je nadert. Dus nu alvast oprecht berouw tonen en wachten.. GEDULD is de beste zaak. We gaan eerst dit bekijken,deze betrouwbare hadith : Op gezag van Anas(moge Allah tevreden met hem zijn), die zei:"Ik hoorde de Boodschapper van Allah(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) zeggen: "Allah de Almachtige zei: "O Zoon van Adam, zo lang je een beroep op Mij doet en Mij vraagt, zal Ik je vergeven voor wat je gedaan hebt, en Ik vind dat niet erg. O zoon van Adam, al reikten je zonden tot de wolken van de hemel, als je mij om vergeving vroeg, zou Ik je vergeven. O zoon van Adam, als je tot Mij kwam met zonden, die bijna zo groot als de aarde waren en als je Mij onder ogen zou komen, zonder Mij deelgenoten toe te schrijven, dan zou Ik je vergiffenis geven bijna zo groot als dat." [72] Dit is overgeleverd door at-Tirmidhi (ook door Ahmad ibn Hanbal). De overleveringsketen is betrouwbaar. [73 Maar vat het niet op als,ik kan het blijven doen en op een dag ga ik wel berouw tonen,nee beste mensen,Allah kent de waarheid en is eerder op de hoogte van je plan dan jij denkt http://img261.imageshack.us/img261/5070/m5np3.jpg Berouw tonen en wachten of doorgaan met zonden Je moet weten dat Allah de zondes van de mens vergeeft aan wie Hij maar wil die OPRECHTE berouw toont,maar als je denkt oooooh Allah vergeeft mij wel later als ik oud wordt,dan zit je zwaar verkeerd,wie zegt dat je over paar dagen nog leeft? Bijv. iemand haalt je over.. "je bent toch geen maagd meer " dus je kan het net zo goed doen... TERWIJL Allah zegt : Allah wil jullie duidelijkheid verschaffen en jullie leiden op de wijze van degenen die jullie vooraf gingen en jullie berouw aanvaarden, en Allah is Alwetend,Alwijs. En Allah wil jullie berouw aanvaarden terwijl degenen die hun begeerten volgen (willen) dat jullie je geweldig (van de waarheid) afwenden. soerah an nisa 4:26-27 Toch wachten tot het huwelijk Beste mensen Je moet berouw tonen en wachten tot je huwelijk, voor jou is het belangrijk,je hebt spijt en nu gaat je leven verder,maar weet dat je zonde OF vergeven gaat worden OF je ervoor gestraft zal worden. Daarom kan je gewoon netjes wachten tot je huwelijk en berouw tonen aan Allah, Hij die jou huwelijk zegent met Zijn Barmhartigheid. De jongens Velen jongens denken dat zij wel een vrije kaart hebben wat betreft hun maagdelijkheid , maar weet jou denkwijze zal op de Dag des Oordeels beoordeelt worden, er is geen verschil tussen de man en de vrouw wat betreft dit. En als een jongen een meisje ontmaagd door haar te verleiden zal hij verantwoording moeten afleggen hiervoor. http://img254.imageshack.us/img254/6335/kscp7.jpg Degene die vrouw misbruikt is kans dat hij vervloekt zal worden door Allah,dus stop hiermee. Of het een marokkaanse is,een nederlandse of een ander nationaliteit, Allah is Alziend over je. En hier geld ook zelfde regel,toon oprecht berouw en wacht tot het huwelijk, Allah is Berouwaanvarend voor Zijn dienaren die willen slagen. Moge Allah iedereen vergeven amin Prince