Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : liefde voor mijn moeder

miryam196
04-12-2003, 10:58

Ik vind het erg dat mijn moeder nu onder het mes moet ze is zelf bang datz e het niet haalt ze heeft voordat ze wegging naar brussel om daar geopereerd te worden flink gehuild. Ik wil hiermee zeggen dat de artsen hier haar niet wilden helpen en dat ze nu ver van haar famillie weg moet en de liefde schenden tussen moeder en dochter echt klote artsen dat ze haar niet hebben geholpen ik mis mijn moeder en alles van haar . Ik hoop dat ze inshaállah weer gezond terug komt en moge ALLah bless all the mothers on the Earth en hopelijk zullen jullie dit niet meemaken net als ik. :(

misSanae
04-12-2003, 11:07
Sterkte meid, inshallah zal het goed komen met je moeder, vetrouw op Allah(swt)

BENTGHATAR
04-12-2003, 11:10
:(:( Veel sterkte MIryam. Inshallah zal alles goed komen voor je moeder. Allah shefiha. ;(

Tiztoutinlover
04-12-2003, 11:23
heel veel sterkte lieverd. Inshallah zal alles dankzij Allah SWT goed gaan. Veel bidden......Alles komt goed...amin yarabi

Miss_mandalinna
04-12-2003, 11:34

Origineel gepost door miryam196 Ik vind het erg dat mijn moeder nu onder het mes moet ze is zelf bang datz e het niet haalt ze heeft voordat ze wegging naar brussel om daar geopereerd te worden flink gehuild. Ik wil hiermee zeggen dat de artsen hier haar niet wilden helpen en dat ze nu ver van haar famillie weg moet en de liefde schenden tussen moeder en dochter echt klote artsen dat ze haar niet hebben geholpen ik mis mijn moeder en alles van haar . Ik hoop dat ze inshaállah weer gezond terug komt en moge ALLah bless all the mothers on the Earth en hopelijk zullen jullie dit niet meemaken net als ik. :( Allah meskiena, iwwa el7amdoe ALLAH. ALLAH hie sjafiha in sha ALLAH. En dat ze dan geheel gezond weer terug mag keren naar haar lieve dochter el mardiya :D Liefs Mandalinna

miryam196
04-12-2003, 11:55
dank jullie wel meisjes ik stel het op prijs van jullie echt waar moge Allah een hand boven jullie hoofden houden als jullie wat ergs overkomt.

sahab
04-12-2003, 12:00
Allah yeschafiha ya rabi, sterkte ensallah zal ze met alle gezondheid terug komen, amin rabi al3alamin.

Masriya
04-12-2003, 12:05
Sterkte meid. Insha-Allah komt alles goed. Voor je het weet is je mamie weer thuis. ;) Ciao. :blauwkus:

NoreJihan
04-12-2003, 12:21
Sterkte meid Insha allah zal ze genzen worden en allah (swt) staat haar bij en jou ook. :zwaai:

oemDua
04-12-2003, 12:27
inshAllah zal ze weer gezond thuis komen, amien!