Bekijk originele versie : 6000 flappen???
Wie is er van plan om zijn echtgeno(o)t(e) uit Marokko te halen of uit een ander oord.??? Wie heeft "6000"flappen er voor over? Kom op nou, welke jongen wil er nu nog uit marokko trouwen?
Ik hoor het graag.....
:zwaai:
Analfabeet
05-09-2002, 15:52
Origineel gepost door beldia
Wie is er van plan om zijn echtgeno(o)t(e) uit Marokko te halen of uit een ander oord.??? Wie heeft "6000"flappen er voor over? Kom op nou, welke jongen wil er nu nog uit marokko trouwen?
Ik hoor het graag.....
:zwaai:
Ik las flappen ...Pfff...Ik wist niet hoe snel ik op deze topic moest klikken in de hoop shien 6000 Flapkes rijker te worden , maar helaas Pindakaas ...No Money...
6000 Euro nigh ? Damn ... Say Bye Bye 2 Ercampo Females in Hollandia
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
Faja, de regering is een beetje verrot aan het worden. Maar ja, genoeg jongens in nederland! :zwaai:
DintelOx
05-09-2002, 16:25
6000 flappen haha nou sommige van daar geven je 20000 piek om hier te komen nou je haalt daar dan die 6 flappen vanaf dan hebje toch een mooie winstje of niet~?
Origineel gepost door FarD
K weet niet wat het preciese bedrag is, maar als de echtgenoot(e) uit het buitenland de inburgeringscursus heeft afgemaakt en met succes dan krijgt hij/zij de helft terug.. Als ik het goed begrepen heb....
het zit zo in elkaar: je moet minimaal 21 jaar zijn, minimaal 130% van de minimumloon per maand verdienen (1550 euro).. en je echtgenoot echtgenote moet verplicht een inburgeringscursus van volgens mij 6000 euro volgen....
Abdelouahed :zwaai:
Nou deze nieuwe regel ofso daar zijn ze al helemaal op de hoogte van in Marokko.
En zelf zeggen die Marokkaanen daar dat ze wel zelf die 6000,- flappen betalen, zodat ze alsnog toch naar NL Kunnen.
Ze hebben heel wat over voor de Marokkaanse Dames uit NL lief he..:)
Ciao Baby ;)
Origineel gepost door FarD
K weet niet wat het preciese bedrag is, maar als de echtgenoot(e) uit het buitenland de inburgeringscursus heeft afgemaakt en met succes dan krijgt hij/zij de helft terug.. Als ik het goed begrepen heb....
Hey je hebt gelijk, je krijgt 3000 "flappen"terug, maar tsel dat het een dom iemand is uit de bergen. En alles op niets uitdraait. Dan heb je toch geld verloren.........THINK
flexiegirl
05-09-2002, 17:44
Salaaam,
6000 flappennn
NO WAYYYY
En heb liever toch liever iemand uit Nederland.
maar elmekteb.
ik oordeel weer eens te snel maar goed ik zie wel.
Ma3a Salamaaaaa :zwaai:
Origineel gepost door flexiegirl
Salaaam,
6000 flappennn
NO WAYYYY
En heb liever toch liever iemand uit Nederland.
maar elmekteb.
ik oordeel weer eens te snel maar goed ik zie wel.
Ma3a Salamaaaaa :zwaai:
Hey gek, ewa jah, als het een hele goede man was, echt heeeeeeeeeeeeeeel veeeel goed, mag hij van mij meteen overvliegen!!!!!...ik spreek je nog wel
kus........
tja...als het egt je droomvrouw is...dan kan ik er nog over na denken...maar anders...DIKKE L*L!!!!!:D:D:D:D
Origineel gepost door Timoucha
Ach joh met die 6000 flappen.............. kan je sie tijara beginnen in marokko en heel rijk worden!
Je hebt wel gelijk, maar zoals dinges zei, droom vrouw/man. Nogmaals die gast mag meteen overvliegen. Inburgeren kost tijd en geld. Maar dat zou ik over hebben voor hem......
Origineel gepost door ChebaB
ik moet nodig naar 60000 flappen kommen want anders verdien ik geen 1560 euro??????????:l
hahahha
nou 6000 flappen eeh geldt dat ook voor studenten nou dat wordt wel krapjes hoor plus dan wil ze ook nog zeker een bruidschat van..... :confused: (eeh dames hoeveel vragen jullie tegenwoordig) laten we het houden op 7500 Euro dat slaat aardig aan mensen dat is een flappie of 13500 omgerekend in NFL = dat een dikke :schrik2: 29.750 gld : NO WAY bka tema a gti als ik nou ook eens korting kreeg net als in het weekend met de trein dan zou ik er wel over nadenken je moet het zo bekijken het wel 40% he :D :D maar aan die 6000 flappen
:lol:
la walou hier begin ik niet aan
thalah Jay
Origineel gepost door jay
nou 6000 flappen eeh geldt dat ook voor studenten nou dat wordt wel krapjes hoor plus dan wil ze ook nog zeker een bruidschat van..... :confused: (eeh dames hoeveel vragen jullie tegenwoordig) laten we het houden op 7500 Euro dat slaat aardig aan mensen dat is een flappie of 13500 omgerekend in NFL = dat een dikke :schrik2: 29.750 gld : NO WAY bka tema a gti als ik nou ook eens korting kreeg net als in het weekend met de trein dan zou ik er wel over nadenken je moet het zo bekijken het wel 40% he :D :D maar aan die 6000 flappen
:lol:
la walou hier begin ik niet aan
thalah Jay
HAHAHA. dus JONGENS als JULLIE willen trouwen uit marokko DOE HET NU! GRIJP JE KANS....NOGMAALS DOE HET NUM ZODAT JE AANVRAAG SNEL BINNENKOMT..........
LIEFSSSSSSSSSSSSSSS
_BENZIE_
05-09-2002, 23:32
ik koop liever een auto dan :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.