Bekijk originele versie : Sos Palestina
KI_kracht
04-12-2003, 00:10
HELP PALESTINA
Het conflict in Palestina heeft een dieptepunt bereikt voor de Palestijnse bevolking. Er wordt een muur om hen heen gebouwd. Ze worden als een tweederangs bevolkingsgroep door de Isrealische regering in een gevangenis gestopt.
Israel breekt alle wetten en de hele wereld kijkt toe. Elke dag worden ze vermoord, gemarteld, zij huilen terwijl wij lachen, zij lijden pijn terwijl wij veilig zijn.
Ze worden vergeten, hun zaak krijgt nog weinig aandacht naast de oorlog in Irak.
Om deze reden hebben wij een organisatie opgericht, S.O.S Palestina, maar wij hebben hulp nodig. Veel hulp! Van mensen met kwaliteiten die zich willen inzetten voor S.O.S Palestina
Als jij denkt dat je ons kan helpen, op welke manier dan ook neem dan contact op met onze Recruiter.
Iedereen is welkom bij ons, ongeacht ras of geloof. We zijn van mening dat deze missie ons allen aangaat, als mens.
S.O.S Palestina
Voorzitter Najoua Achetib
Recruiter Khadya Bakkali
email: SOSpalestina@hotmail.com
Informatieanalist Jaouad Draouay
Penningmeester Hajar el khamlichi
KI_kracht
04-12-2003, 00:54
hahaha als ze dit goed lezen zullen ze zeker weten wat anders verkeerd lezen :D
Thnx Ki-kracht heb net een mail gestuurd...
Maar weet jij misschien wat ze zoeken??
Hoe we ze kunne helpen??
KI_kracht
04-12-2003, 01:33
Origineel gepost door ffeiza
Thnx Ki-kracht heb net een mail gestuurd...
Maar weet jij misschien wat ze zoeken??
Hoe we ze kunne helpen??
nou om te beginnen insha allah kun je bijvoorbeeld dit door sturen, dan heb je al geholpen.
maar je krijgt een mail terug insha allah met wat meer uitleg.
KI_kracht
04-12-2003, 01:46
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Hoe zwaar weegt zo'n riem en gordel nu eigelijk ? ....kheb last van mijn rug namelijk :D
toch niet zwaar hoop ik :D
Danielle2
04-12-2003, 12:01
Goed initiatief, en veel succes! Maar ik snap even niet waarom je zegt dat de hele wereld de palestijnen vergeten is en er geen aandacht meer voor heeft. Je ziet juist elke palestijn met een bloedneus op de voorpagina's. Bijna dagelijks zijn er documentaires over dit onderwerp op tv, pas nog een over die rotmuur, en de winnaar van het IDFA-festival was er ook weer eentje genaamd "Checkpoints". Ik vind dat er voor geen enkel conflict zoveel aandacht is als voor dit conflict en ik zou er juist wel iets minder over willen horen, er gebeurt heel wat meer in de wereld namelijk...
Maar goed, dat er mensen zijn die zich willen inzetten voor de palestijnen is natuurlijk een goede zaak.
KI_kracht
04-12-2003, 15:30
voor Danielle2 vind je het niet raar dat het zooooo vaaaaak wordt besproken en op tv komt en dat de situatie maar niet beter wilt worden? is dat niet een beetje raar?
voor wolfowitz je kan de files en checkpoints van daar niet met die van hier vergelijken. ik heb hier een link voor jou en voor iedereen, http://www.maghrebonline.nl/forum2002/viewtopic.php?t=9639
dit kwam ik tegen en ik kon het zeker niet beter verwoorden dan realisto zelf heeft gedaan. ik zou zeggen probeer het te lezen.
maar dat is een hele leuke idee vind ik zelf. sommigen zullen het een gek idee vinden maar zelf vind ik het een goeie wat je hier voorsteld.
we doen het niet uit eigen voordeel, we het om iemand anders ermee te helpen. niks voor de vrouw van arafat voor iemand anders. het is allemaal voor de onderdrukte palestijnen.
Danielle2
04-12-2003, 16:56
Origineel gepost door KI_kracht
voor Danielle2 vind je het niet raar dat het zooooo vaaaaak wordt besproken en op tv komt en dat de situatie maar niet beter wilt worden? is dat niet een beetje raar?
???
Ik vind "raar" niet het goede woord voor het feit dat het er niet beter op wordt voor onze joodse en palestijnse broeders. Dat de hele wereld het onderwerp eindeloos uitkauwt en er commentaar op levert wil niet zeggen dat ons geblaat enig effect zou hebben op de gebeurtenissen daar. Ik vind triest en frustrerend betere woorden. Maar recht zal uiteindelijk geschieden, insha'Allah.
Bidawi_Mazlot
04-12-2003, 17:51
Origineel gepost door said1955
Das nou echt de repliek die je van een echt moslim al niet zou verwachten. :rolleyes:
Vraagt men hier om hulp, ga jij eens lekker overstag om de islaam te promoten als bommendragende gekken.
Mooi hoor.
Het zegt veel over jou schijnheilig gedrag als zgz moslim.
Maar zeg nu eens, hoe gaan jullie ze ginder helpen buiten het meestal hersenloze gel.ul hier op dit forum?
Dag moslim met last in de rug..je kan de gordel als vreedzaam moslim natuurlijk ook om de nek hangen.
Wanneer ben je weg om je liefdadigheid te verspreiden. :zwaai:
In overeenstemming met de vraag om hulp dus....
http://******************/younes111/IslamicRelief.gif
Het enige wat sommigen dus kunnen missen is een band met explosieven om hun absurde verlangen naar een hoop afgelebberde maagden te vervullen.
Volledig belangloos dus. :rolleyes:
Met het plaatsen van deze banner en de prachtige repliek maakt bidet eigenlijk op sublieme wijze de Koran tot een belachelijk iets..doe zo verder bidet. :goedzo:
S.O.S Palestina, de plaats om misplaatste grapjes te maken.
Ben je weer losgeslagen?.....wat ben jij toch een zeikerd o my God!......ik zat ff te geinen met de topicstarter en jij komt hier ineens met je gebruikelijk zeiktaferelen.....hou daar eens mee op en reageer alleen wanneer het nodig is en niet wanneer jouw zeikhormonen op hol slaan.....laat je insinuaties voor je want je raakt hiermee noch kant noch wal en maakt je eigen alleen maar belachelijk maar dat was je al :D
Bidawi_Mazlot
04-12-2003, 18:20
Origineel gepost door said1955
Je kan natuurlijk ook normaal reageren en ingaan op de topic...sos Palestina inplaats van je walgelijke grapjes te verkopen en te denken dat je de plezierigste bent.
Je geeft enkel een vertekend beeld van de islam en de moslims met zulke achterlijke geintjes.
En die insinuaties zijn gewoon een reactie op die achterlijke geintjes van jou, je draagt ze zelf aan.
Ze hadden in elk geval niks te maken met de topic..behalve jou wansmakelijk begrip inzake geintjes..
Die geintjes waren nu eenmaal gericht als gein op de vele hatelijke achterlijke gedachtegangen van mensen zoals jou.....ik vind het lachwekkend en triest dat mensen als Zalm er alles voor inzetten om dit soort hulporganisaties in het kwaad daglicht te zetten.....''het geld wordt misbruikt voor de Jihaad'' en telkens heeft men geen bewijs hiervoor maartoch blijft men in hun haat doorgaan.....tja ik kan daar alleen maar om geinen.....dat jij het onsmakelijke geintjes vindt neem ik als compliment van je aan....het zou juist erg zijn wanneer jij je kan vinden in mijn grappen......immers frietenkoppen zoals jij gaan te pas en te onpas om met de Islam.....als het hen uitkomt is de Islam iets heel goeds voor de wereld en wanneer menselijk falen zoals criminaliteit aan de orde komt dan is de Islam en haar volgers de boosdoeners.....get lost and get yourself a life!.....je bent net een bijtende Shiwawa(of hoe die krengen ook heten) aan mijn been :D
PALESTIJNEN LIJDEN 50 jaar de joden daar in tegen hebben nog nooit zolang geleden onder oorlog terwijl er na 70 jaar na de oorlog nog steeds geld wordt uitgekeerdt om precies te zijn 13.200.000 per dag en wel gefinancierd door amerikaanse staat. er is in 50 jaar meer dan 80 miljard dollar aan israel gegeven om de kinderen van palestina af te maken het gemiddelde leeftijd voor een palestijn is 18 jaar en dat van een zionist over de 45 dus verschil is er zeker, dus mevr. wolfowitz een charter vliegtuig is niet genoeg, het enige wat helpt is financieele hulp er zijn maar 7 miljoen israelische inwoners waarvan 1 millioen illigale bezetters zijn. en er zijn meer dan 340.000.000 inwoners in de arabische staten die zowel psychisch als fysiek gemarteld worden met het geld van deze zionisten.
als je een moslim bent weet wie je steunt, ik zeg niet dat joden slecht zijn maar ik zeg wel dat zei genoeg steun krijgen van hun religeuze broeders en zusters dus wil je helpen kom dan niet met chartervliegtuigen maar stuur het geld voor de vlucht naar SOS PALESTINA wil je dat je eigen broeders en zusters geholpen worden. zionisten verdienen genoeg geld aan moslims, want hoeveel mensen drinken coca cola, hoeveel mensen in de ramadan eten dadels uit israel wat op palestijnse grondgebied is geoogst, hoeveel mensen weten niet dat nederland belasting geld van ons gebruikt om wapens te kopen om onze broeders en zusters te vermoorden, deze getallen komen uit betrouwbare bronnen het enige wat ik wil zeggen is VICTORY OF ISLAM
KI_kracht
05-12-2003, 00:36
dit gaat volgens mij de verkeerde kant op. de bedoeling was om bekend te maken wat ik hier heb gepost en iedereen die met vragen zit en of enige idee heeft of hulp kan bieden kan het mailen en zo snel mogelijk zal diegene een antwoord krijgen.
dank u allemaal voor uw begrip.
KI_kracht
05-12-2003, 00:51
Origineel gepost door pista_3
Tja, als men een topic die om hulp vraagt voor palestina begint met grapjes over gordels met explosieven en dan nog door zgz moslims zelf..kan je niets anders verwachten he.
Als ze zelf al geen respect hebben voor hun broeders ginder..moet je voor de rest niet al te veel verwachten.
Je kan ze misschien een beetje opvoeden en ze het onderscheid leren kennen tussen een geintje en een geintje. ;)
mijn vriend ik heb een topic geopend en er staat duidelijk wat er gevraagd werd. dat iemand daar grappen erover maakt en dat ik sarcastisch over zijn grap reageer betekend juist dat ik zijn grap niet echt op prijs stel, had namelijk geen zin om er een discussie van te maken en van onderwerp af te dwalen.
en daarom probeerde ik net ook terug te gaan naar onze onderwerp.
KI_kracht
05-12-2003, 01:05
Origineel gepost door elmarocani
Ik ben zelf ook met een paar broeders bezig om wat geld te verzamelen voor palestina door braderieën . en vlooienmarkten te organiseren.(wij beginnen binnenkort incha allah)
Mischien is dat ook een idee voor jullie. ;)
ik zal je dankbaar zijn als je wat meer info daarover zal mailen en een contactpersoon waarmee we contact op kunnen opnemen.
Danielle2
05-12-2003, 13:54
Origineel gepost door AFRICAN
het gemiddelde leeftijd voor een palestijn is 18 jaar en dat van een zionist over de 45 dus verschil is er zeker, dus mevr. wolfowitz een charter vliegtuig is niet genoeg, het enige wat helpt is financieele hulp er zijn maar 7 miljoen israelische inwoners waarvan 1 millioen illigale bezetters zijn. en er zijn meer dan 340.000.000 inwoners in de arabische staten die zowel psychisch als fysiek gemarteld worden met het geld van deze zionisten.
Hahaha! Ongelofelijk, wat een onzin. De gemiddelde leeftijd van een palestijn 18 jaar??? Denk je nou echt dat die 10.000 dode palestijnen sinds de israelische bezetting zo'n effect hebben op de levensverwachting??
Er zijn trouwens 6 miljoen Israelis, waarvan er 400.000 in bezet gebied wonen. En 340.000.000 arabieren lijden DOOR de zionisten??? Wat zijn dat dan voor idioten dat ze zich zo laten kisten door zo'n klein rotlandje??
Je moet niet zo makkelijk met cijfers gaan strooien die de palestijnen zelf niet eens zouden beweren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.