Bekijk originele versie : huh??
tatouzient
03-12-2003, 22:22
een vriendin van me zit ff in de shit, allé ja, tis wa je shit noemt. een paar jaar geleden vond ze een jonge leuk, mr die gunde haar toen gn aandacht. hij negeerde haar, maar verder schonk ze gn aandacht aan hem.
nu een paar jaar verder doet die lief tegen haar, en het laatst heeft ze van hem parfum gekregen. hij is nu vele spontaner tegen haar geworden, en brengt haar vaak weg samen met zn zusters waarmee ze heel goe bevriend is.
nu wij ff ni snappen, na twee jaar geeft die haar 'zomaar' ineens parfum, doet hij 'zomaar' lief tegen haar, etc...
snappie iemand?? :confused:
wa zouden jullie meiden doen in zo'n situatie?
en boys, waarom zn jullie ni te begrijpen??
bisous xxx
hij is nu mischien wel geintereseerd aan haar
niet moeilijk doen meid :rolleyes:
tatouzient
03-12-2003, 22:26
dat is net het grappig aan de zaak, waarom pas na al die jaren toont die nu wel ineens intresse?
tatouzient
03-12-2003, 22:32
ze praat ni meer tegen hem, sinds het voorval. mr ff een vraag aan jou, wanneer geef je een meid een kadootje??
bisous xxx
jah kom op zeg, niet zon moeilijke vragen stellen
verjaardag
liefde
enz.
tatouzient
03-12-2003, 22:42
haha, is da zo moeilijk?? jullie mannen zn eenmaal moeilijk :p
het was gn verjaardag, liefdesrelatie hebben ze ook ni, dus valt in dit geval allemaal buiten het bootje...
chyhaantje
03-12-2003, 22:43
Origineel gepost door tatouzient
een vriendin van me zit ff in de shit, allé ja, tis wa je shit noemt. een paar jaar geleden vond ze een jonge leuk, mr die gunde haar toen gn aandacht. hij negeerde haar, maar verder schonk ze gn aandacht aan hem.
nu een paar jaar verder doet die lief tegen haar, en het laatst heeft ze van hem parfum gekregen. hij is nu vele spontaner tegen haar geworden, en brengt haar vaak weg samen met zn zusters waarmee ze heel goe bevriend is.
nu wij ff ni snappen, na twee jaar geeft die haar 'zomaar' ineens parfum, doet hij 'zomaar' lief tegen haar, etc...
snappie iemand?? :confused:
wa zouden jullie meiden doen in zo'n situatie?
en boys, waarom zn jullie ni te begrijpen??
bisous xxx
Wat ik gedaan zou hebben, is het op de man afstappen en vragen waar ik dit aan verdient heb....
En dan komt hij met ze reden en daar op doorspelen!!!
tatouzient
03-12-2003, 22:45
Origineel gepost door chyhaantje
Wat ik gedaan zou hebben, is het op de man afstappen en vragen waar ik dit aan verdient heb....
En dan komt hij met ze reden en daar op doorspelen!!!
de relatie is helemaal verwaterd, allé, er is eigenlijk gn contact meer :confused:
mr idd, dit is waarschijnlijk de enigste mogelijkheid om zn denke te achterhalen
chyhaantje
03-12-2003, 22:51
de relatie is helemaal verwaterd, allé, er is eigenlijk gn contact meer :confused:
mr idd, dit is waarschijnlijk de enigste mogelijkheid om zn denke te achterhalen
Precies, en wat ik ean raad:
Dat ze het niet in bij zijn van andere mensne zegt, want dan kan het zijn dat hij niet aan ze gevoel wil toegeven bij die jongens/meisjes...
Ze moet hem bellen of als hij haar belt moet e even met m ergens gaan eten in een eetcafe of dineren wat zij leuk vinden... En het hem dan vragen, want dan is ie eerlijk en eerder kwetsbaar
Ik wens je veel suc6 verder...
Ps. zo had ik t aangepakt, het kan zijdat je het er niet mee eens bent!!
tatouzient
03-12-2003, 22:56
Precies, en wat ik ean raad:
Dat ze het niet in bij zijn van andere mensne zegt, want dan kan het zijn dat hij niet aan ze gevoel wil toegeven bij die jongens/meisjes...
Ze moet hem bellen of als hij haar belt moet e even met m ergens gaan eten in een eetcafe of dineren wat zij leuk vinden... En het hem dan vragen, want dan is ie eerlijk en eerder kwetsbaar
Ik wens je veel suc6 verder...
Ps. zo had ik t aangepakt, het kan zijdat je het er niet mee eens bent!!
nog een raadsel, hij belt haar nooit op, zij hem ook ni, sinds het voorval (paar jaar terug)
hij smst wel eens (zo van die doorstuur smsjes) mr we spreken over een jaar geleden bijna...
rare situatie, wij kunnen er ni aan uit, mr ik persoonlijk denk da hij nu meer voor haar voelt dan zij voor hem. ze heeft hem, ongeveer een jaar terug toen ze contact hadden, ook gezegd da ze nix meer in hem ziet behalve gewoon vriendien dusse :confused:
chyhaantje
03-12-2003, 23:01
nog een raadsel, hij belt haar nooit op, zij hem ook ni, sinds het voorval (paar jaar terug)
hij smst wel eens (zo van die doorstuur smsjes) mr we spreken over een jaar geleden bijna...
rare situatie, wij kunnen er ni aan uit, mr ik persoonlijk denk da hij nu meer voor haar voelt dan zij voor hem. ze heeft hem, ongeveer een jaar terug toen ze contact hadden, ook gezegd da ze nix meer in hem ziet behalve gewoon vriendien dusse :confused:
Kijk
Als ik ergens mee zit, als ihintjes krijg e.d
Dan wil ik elijkheid,het maakt niet uti of ik m nou wel of niet bel... Ik wil gewoon misverstanden voorkomen... Dus ik neem dan zelf het initiatief om te bellen en ee afspraak met m maken.. En dan zou ik t over die voorval hebben van de laaste keer...
Want nu zit zij met een kut gevoel snapje... En dus moet ze zelf echt het initiatief nemen.. HOE MOEILIJK HET OOK IS :(
tatouzient
03-12-2003, 23:05
Kijk
Als ik ergens mee zit, als ihintjes krijg e.d
Dan wil ik elijkheid,het maakt niet uti of ik m nou wel of niet bel... Ik wil gewoon misverstanden voorkomen... Dus ik neem dan zelf het initiatief om te bellen en ee afspraak met m maken.. En dan zou ik t over die voorval hebben van de laaste keer...
Want nu zit zij met een kut gevoel snapje... En dus moet ze zelf echt het initiatief nemen.. HOE MOEILIJK HET OOK IS :(
i will say it to her, thnx ;)
niemand andere die iets anders kan voorstellen??
hafid_freak
03-12-2003, 23:07
sommige meisjes zijn niet echt opvallend als ze 16 zijn of zo
maar als ze 18 zijn
tatouzient
03-12-2003, 23:07
Origineel gepost door Blijf_lachen
misschien had ze vroeger een beugel en zag ze er niet mooi uit en nu opeens wel
misschien daarom!
nope, heeft nooit beugel gedragen, dus telt ook ni mee :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.