Bekijk originele versie : De relatie met je broer of zus.......
Hoe is de relatie tussen jou en je broer/zus....... :confused:
Zelf heb ik twee broers en twee zussen :)
Mijn oudste zus zie ik als een tweede moeder :o
Mijn andere zus is mijn maatje :verliefd:
En mijn broers? Tja, mijn broers hebben allebei nog steeds de gedachtengang van twee kleine kleutertjes dus......:nerd:
littlegirl
03-12-2003, 21:13
ghihihih
k heb 1 zus getrouwd en kindjes en al
en k kan heeeel goed met haar opschieten vertel haar bijna alles..
dan heb k 1 broer waar k heel goed mee kan opschieten..
en nog 3 andere broers maar die zie k heel weinig
2 getrouwd en werken enzow en die andere woont heel ver van mij vandaan....
en dan nog een broertje :D
dikke knuffel :zwaai:
chicamaroquia
03-12-2003, 21:14
Ik heb een zus en met haar kan ik ook geweldig goed opschieten! :Iluvu:
Met mijn broer heb ik een goede relatie, we ondernemen samen ook veel... :blauwkus:
En mijn broertje is mijn schattebolletje!! Heerlijk, lekker stoeien, gamen, noem maar op! :verliefd:
Ik hou onzettend veel van mijn zusje en broertje...het zijn echt schatten!!! Maar helaas wonen ze erg ver weg :-(
Mijn broers en zussen zijn ook allemaal getrouwd en hebben ook al kids, die zie ik nu als mijn broertjes en zusjes :Iluvu:
Zijn er namelijk elke dag :verliefd:
Jamila17
03-12-2003, 21:23
Ik heb een broer die getrouwd is .. Hij is zeg maar mijn 2e vader .. Hij is namelijk 17 jaar ouder dan mij ..
Ik heb een zus die ook getrouwd is .. Aan haar kan ik BIJNA alles vertellen .. Ze is zeg maar een goeie vriendin ..
Ik heb nog een broer .. Nou, wat moet ik over hem vertellen .. Als wij samen zijn, dan zijn we net kleuters .. :rolleyes:
En ik heb nog een zusje .. Zij is zeg maar ook een vriendin, alleen vechten we vaak met elkaar als we het niet eens zijn met elkaar .. Maar we komen wel voor elkaar op als ik bijvoorbeeld ruzie heb met ........ mijn kinderachtige broer .. :hihi:
Missy_Cheima
03-12-2003, 21:24
1 zus...daar ga ik echt goed mee net een vriendin...
En met me bro's rwienaaaaaa...:bril: Ghataar...
I just..:Iluvu: stuk voor stuk..:blauwkus:
power_flower
03-12-2003, 21:38
Een grote familie thuis..dus een beetje erg druk!
Maar kan met iedereen opschieten, maar soms heb je ff van dat je gewoon ff tot je zelf wilt komen.. en dan wil ik dus ook met rust worden gelaten!!!! maar dat gaat jammer genoeg niet altijd :(
Maar Al Hamdullilah dat zijn maar bijzaken en eigenlijk geen probleem
;)
Lijkt mij :( om enig kind te zijn :(
Grote familie is :hoera:
Broers zijn :nerd: (maar wel op een :Iluvu: manier)
Miss_Wafae
03-12-2003, 21:45
Ik heb 2 broertjes waar ik gek op ben....:verliefd:....Altijd wel lachen soms vind ik het wel jammer dat ik niet nog meer broers en zussen heb..lijkt me GEWELDIG om een groot gezin te hebben...!
ChOcOtOfFfF
03-12-2003, 21:48
Mijn oudste broer en ik zijn beste maatjes :Iluvu:
mijn zusje is een echte puber :rolleyes: love yahh girlie :verliefd:
en mijn broertjes zijn zwaar irritant, maar o zo lief als ze slapen :D
MocrowGirlBella
03-12-2003, 22:28
Een broer vraag me wanneer wij elkaar zien niet dus we lopen elkaar elke dag MIS:jammer:
Als k met me zusjes ben is het RWINAAA:auw::zweep::jammer:
Echt waar allemaal een voor een:nerd:
Misschien komt t doordat het leeftijdsverschil zow groot is:maf:
Tenminste dat beweer ik altijd:D
Een broertje kan best wel goed mee opschieten alleen soms van die situaties:auw:
:zwaai:
tatouzient
03-12-2003, 22:31
kom bangelijk goe overeen met mn 3broers, de jongste van hun (25) is net een vriend van me, we vertellen haast alles aan elkaar...
mn oudste zus, big zus van nl, is mn beste vriendin, ze weet alles over me en ik over haar, al schelen we 10j, we begrijpen elkaar als gn ander. spijtig da ze ietsje ver woont, maar khou zielsveel van haar. als ik iets nodig heb, of ik zit met iets, dan weet ik bij wie ik zker kan gaan aankloppen.
met mn andere big zus heb ik eveneens een goede relatie, mr zij is meer het type van carriere vrouw, dus veel tijd op te babbele hebben we ni.
mn zusje is ook een schatke, als gebruikt ze steeds mn spullen zonder te vragen :kwaad:
dus al bij al, wij hebben een fantastisch gezin, waar iedereen bij iedereen kan aankloppen en waarmee ik goe gek kan doen :D
bisous xxx
chyhaantje
03-12-2003, 23:07
Origineel gepost door Hafsat
Hoe is de relatie tussen jou en je broer/zus....... :confused:
Zelf heb ik twee broers en twee zussen :)
Mijn oudste zus zie ik als een tweede moeder :o
Mijn andere zus is mijn maatje :verliefd:
En mijn broers? Tja, mijn broers hebben allebei nog steeds de gedachtengang van twee kleine kleutertjes dus......:nerd:
Ik heb halfbroers en zussen..
Ik spreek alleen een halfbroer heel soms... De rest bijna NOOIT...
Verder heb ik een halfzusje 9 jr die bij mij thuis woont en dat is mijn kleine zusje..
Ik ben het enigste kind van mijn ouders
SamirAmor
04-12-2003, 02:57
Ik kan echt letterlijk met iedereen thuis goed opschieten, misschien iets meer met me zus. Maar wie ook echt een buddy van mij is is me moeder zij weet alles van mij en kan met haar lacehn ik winkel het liefs met haar!! Gewoon een schatje!! Ik zou ook niet weten wat ik zonder haar moet!
Yemma Ik hou van je!!!!!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.