Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help appartement kope marakkech...

kelaa_girl
27-02-2008, 15:53

Nou wil dit jaar incha'allah een appartement kopen in marakkech wie heeft er wat meer info over

kelaa_girl
27-02-2008, 15:58
niemand:jammer::jammer:

casawia15
02-03-2008, 20:21
hey meid, ik ben net 2 dagen terug uit marrakech, we hebben ook pas een huisgekocht, marrakech is heeel duur geworden. in het centrum (gueliz) is het vanaf 1500 euro per m2 en tot 3000m2. als ik jullie was zou ik niet in de zomer kopen maar eerder gaan. en je kunt beter een huis kopen dat pas gebouwd wordt of nog niet helemaal af is. natuurlijk zijn er wel goedkopere huizen maar dat ligt aan de wijk. je hebt tenminsten niet onder de 1000euro per m2. succes,

kelaa_girl
02-03-2008, 20:29
bedankt voor de info meid;)

Roos4u
02-03-2008, 22:26

Grond kopen is ook een optie, als je er echt aan wilt verdienen. Het is alleen wel zo, dat je binnen bep. termijn moet bouwen op het gekochte stuk grond. Ik weet niet binnen hoeveel jaar, maar schijnt nieuwe regel is geworden. Als je half jaar later, stuk grond doorverkoopt, haal je hier je winst uit.

goofytjuh
03-03-2008, 14:48
Grond kopen is ook een optie, als je er echt aan wilt verdienen. Het is alleen wel zo, dat je binnen bep. termijn moet bouwen op het gekochte stuk grond. Ik weet niet binnen hoeveel jaar, maar schijnt nieuwe regel is geworden. Als je half jaar later, stuk grond doorverkoopt, haal je hier je winst uit. ja maar als je gond koopt moet je weer gaan bouwen, je kan er niet meteen inwone.

Roos4u
04-03-2008, 22:39
ja maar als je gond koopt moet je weer gaan bouwen, je kan er niet meteen inwone. je kan het ook zoals ik eerder zei met winst doorverkopen en dan bouwen met dat stuk winst.