Bekijk originele versie : willen de jongens die aan fitnes doen reageren??!!
tangerman
03-12-2003, 17:17
wordt je ook dikker als je gaat fitnessen (als je beetje dun bent) en wordt je dan ook breder??
ja hiero..
maar ik begrijp je vraag niet....
wat wil je precies weten of je dikker word of dat je breder word??
talliban
04-12-2003, 19:34
hoi,
Ik ben een fitnesser. Ik fitness nu al 1 jaar en 2 maanden! Ik ben het gaan doen om kracht op te bouwen en om spieren te kweken. Je kan dus ook dikker worden, omdat je je spieren traint worden ze groter, en je kan dit beter geen dikker noemen maar gespierd. Als je een iel lichaampje hebt kun je gaan fitnessen waardoor je steviger wordt. Ik was vroeger ook heel dun, en vond dat niet echt een super lichaamshouding wat ik had! Op een dag zei een vriend tegen mij, waarom kom je niet een keer met mij mee fitnessen. Ik ging toen twijfelen. ik dacht toen bij mezelf, "laat me het toch eens gewoon proberen" en ging toen mee. Na die dag voelde ik me heel goed, terug gekomen in de kleedkamer dacht ik bij mezelf "dit is het gewoon!!", doordat ik getraind had waren mn spieren dikker, omdat er bloed dan in zit. En nu na 1 jaar ben ik van 59 kilo gesprongen naar 67 kilo MASSA! (dus geen vet ofzo he, puur spierweefsel!!) Maar ik ging ook veel lezen over fitness en wat je moet eten, zoals koolhydraten en eiwitten. ik kwam op forums die over fitness gingen enzo. Het werd mn favoriete sport gewoon, nu train ik met een marokaanse jongen samen omdat je dan wat meer gemotiveerd bent en elkaar een handje kan begeleiden bij het trainen enzo. Dus ik raad jou gewoon aan om het eens te gaan proberen. Hieronder heb ik nog wat info voor je, even snel getypt :).
Fitness:
Met fitness kun je 4 doelen bereiken:
- Afvallen/verbranden (droog trainen)
- krachttraining
- massa, spieren kweken. (je spieren worden groter en zichtbaar, dus je wordt ook dikker, wat jij wil dus)
- Bodybuiliding
Afvallen/verbranden:
Bij dit doel ga je meestal, rennen, fietsen, roeien enzovoorts. Je verbrandt daardoor calorien en breekt vet af, je gewicht neemt af.
hierbij kun je ook met gewichten kunnen werken, maar dan heel licht en heel veel herhalingen.
Krachttraining:
Hierbij ga je met gewichten werken puur om sterker te worden.
Massa:
Bij dit doel ga je ook met gewichten werken maar puur om je spiermasse te doen toenemen. Je spieren worden zichtbaarder en groter. En dit is denk ik wat jij wil. Je tilt dan meestal zwaar en doet 10 herhalingen per keer.
Bodybuilding:
Dit is niet goed voor beginners!! Hierbij til je heel zwaar en doe je maar 8 herhalingen per keer ofzo. Je spieromvang neemt hierbij explosief toe.
Als je traint moet je het wel goed doen om je doel te bereiken. Bijvoorbeeld je moet ook op je voeding letten etc..
Bij de sportschool kun je meer informatie aanvragen. Bovendien wordt je van fitness ook breder.
en ik raad je aan om eerst eens een kijkje te nemen op de volgende site:
www.fitness-island.com klik dan op fitness info bovenaan.
Boordevol goede informatie over fitness.
En volgens mij ben jij niet echt tevreden dat je dun bent ofzo? Geen probleem, ga fitnessen en let daarbij vooral goed op je eten. Geen maaltijden overslaan !!! Het heeft wel veel discipline nodig, je moet geduld hebben en goed fitnessen.
tangerman
07-12-2003, 21:22
he prada ik bedoel of je dikker wordt
tangerman
07-12-2003, 21:24
he talliban thnx dit is wat ik wou weten. maar jij bent dus 8 kilo bijgekomen in 1 jaar door fitnes als ik het goed begrijp??
talliban
07-12-2003, 21:55
Jah inderdaad, maar luister goed.
Niet al teveel verwachten van jezelf, mijn lichaam is niet jouw lichaam. Bij de een gaat het wat sneller als bij een ander. Maar als je dun bent, dan ben je dus droog, dat is altijd een voordeel want je spieren worden sneller zichtbaar enzo.
Je moet op de volgende punten letten met fitness:
- voeding, alle belangrijke proteinen moet je binnen krijgen. Als je traint maak je kleine scheurtjes in je spieren. Daarom doet het ook meestal pijn de volgende dag. Deze scheurtjes moeten zich opvullen met nieuwe spierweefsel. Dit weefsel vormt zich voornamelijk uit koolhydraten en eiwitten. Daardoor worden je spieren weer groter want die scheurtje vullen zich op en zo worden ze groter en groter.
Koolhydraten en eiwitten dus, die zitten in pasta's, cousecouse, vlees enzovoorts.
- goed trainen, je moet de oefeningen goed uitvoeren, dus volg goed de instructies hoe je een oefening moet doen. Meestal krijg je daar een boekje van op de school zelf, of er hangen instructies naast de apparaten.
zeg_het_maar
12-12-2003, 00:46
mijn broer is er ook verslaafd aan en ik weet niet wat hij inslikt maar hij maakt een milkshake, vraag me niet met wat, en gooit er eieren in...ieeeeeeeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwww
talliban
13-12-2003, 21:48
Origineel gepost door zeg_het_maar
mijn broer is er ook verslaafd aan en ik weet niet wat hij inslikt maar hij maakt een milkshake, vraag me niet met wat, en gooit er eieren in...ieeeeeeeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwww
zoals ik eerder uitlegde, hebben je spieren bouwstenen nodig om zich op te bouwen.
wat jouw broer in zijn shake heeft zitten? Die bouwstoffen natuurlijk, hij wilt groeien net als arnold schwarzenegger.
eey vraagje .. wat zou je een meisje adviseren ...
ik wil onder fitness ..maar wil niet gaan uitzien als een bodybuilder natuurlijk .. welke training zou ik dan moeten nemen..
Origineel gepost door SweetMe
eey vraagje .. wat zou je een meisje adviseren ...
ik wil onder fitness ..maar wil niet gaan uitzien als een bodybuilder natuurlijk .. welke training zou ik dan moeten nemen..
Bodybuilding voor vrouwen
Wat is dat eigenlijk? Het is in feite niets anders dan bodybuilding voor mannen, alleen dat verschil dat vrouwen nooit zo'n grote spiermassa kunnen ontwikkelen als mannen en dit natuurlijk ook niet willen. Bovendien hebben vrouwen veel meer lichaamsvet, verreweg meer vetcellen , dan mannen. Dat komt door de hormonenhuishouding van de vrouw. Als je als vrouw met bodybuilding begint, hoef je niet bang te zijn, dat je geweldig grote spiermassa krijgt.
Integendeel: Je wordt slanker omdat je vetweefsel traint. Bevendien verstevig je door deze training je bindweefsel en daardoor krijg je een stevig en slank figuur. Het mooie van bodybuilding is ook, dat je je aan een gerichte training kunt onderwerpen. Je kijkt vantevoren naar jezelf en kijkt in de spiegel naar de plaatsen die je niet meer bevallen, waarvan je denkt, dat deze daar iets moeten afvallen of het weefsel moet daar steviger en niet zo slap zijn. Nu begin je aan gerichte oefeningen speciaal voor je eigen figuurproblemen.
Bodybuilding omvat het hele lichaam en je kunt trainen, zoals je het goed vindt. Je zult door bodybuilding niet alleen een steviger, beter en natuurlijk slanker figuur krijgen, maar je zult na de trainig erg goed voelen, je agressie hebben afgereageerd en daardoor geestelijk veel evenwichtiger-zelfs gelukkiger- zijn. Je conditie en concentratie en ook je kracht zullen van dag tot dag groeien. Je zult eenvoudig een "nieuw mens" zijn.
Bron: ELMAR SPORT , Bodybuilding Trainig En Techniek
tangerman
15-12-2003, 22:23
he talliban...tijdje geleden heb ik paar maanden aan thai boksen gedaan maar was gestopt, maar ik wil nu weer terug helpt dat ook om dikker te worden of is fitnes veel beter??
Tangerman sorry dat ik je topic gebruikt heb om iets te schrijven over bodybuilding voor vrouwen :) Het ging eigenlijk over mannen...
mijn excusses daarvoor
Origineel gepost door tangerman
he talliban...tijdje geleden heb ik paar maanden aan thai boksen gedaan maar was gestopt, maar ik wil nu weer terug helpt dat ook om dikker te worden of is fitnes veel beter??
Als je dik wilt worden moet je gewoon veel eten en zo min mogelijk bewegen. Voor een gespierd lijf kun je beter gaan fitnessen dan thaiboksen. Daarmee train je vooral de coördinatie, snelheid en je reactievermogen. Waarschijnlijk is fitness voor jou het beste. Daarmee heb je ook de kleinste kans op blessures. Als je gaat fitnessen: vergeet je onderlijf niet te trainen! Een gespierd bovenlijf met dunne pootjes is geen gezicht namelijk.
talliban
18-12-2003, 19:36
Zo, daar ben ik weer mensjes op dit topic.
dikker worden kun je op verschillende manieren opvatten:>
- Boven de Mc Donalds en FEBO gaan wonen, als je veel vettige dingen eet wordt je dik. Jah je wordt dikker, maar wordt je dan ook gelukkiger tangerman? neee, ik geloof het niet, mensen gaan je blubbertje noemen, dikzak en weet ik veel wat nog meer. Je mag niet meer vliegen, rennen gaat moeizaam. Je raakt bevriend met balloo.
Je wordt zwak, je afweer systeem wordt zwak wat vaker ziek betekent.
Maar met fitness ga je lekker sporten, je wordt sportief. En iemand die dikker wil worden die gaat dus spieren kweken, hij gaat zijn spiermassa doen toenemen. Je krijgt een mooi figuur, een figuur die je vroeger misschien alleen in tekenfilms zag. Bovendien wordt je zoiezo sterker.
Ik raad je gewoon fitness aan, en doe het GOED! (eten, oefening, techniek, discipline)
nasserthaone
21-01-2004, 15:55
hey vriend ,
dat probleem had ik ook
kijk het zit namelijk zo
jals wil je een perfecte lichaam , moet je goed en gezond eten dus geen mocrosyling patat end at onzin
echt gezond
probeer veel rijste en veel melk pap noten pindakaas datgedoe te eten enzo
train hard eet veel fruit en groente dan wordt je sneller groot
en als je een mooie buik wilt da moet je elke dag na je training een kwartiertje je buik trainen , danb krijg je vanzelf 6 blokjes te zien
toen ik begon bij fitness was ik een luciferstokje 55 kg
en nu is alles heel andersoik weeg nu rond 78 kg
en hamdoulah resultaat geboektEN OOK GEEN BUIK MEER GEWOON 6 BLOKJES EN GOEDE BORSTEN ARMEN ALLES EN NOG IETS TRAIN OOK OOK JE BENEN IK WETE MAROKKANEN ZIJN LUI EN GAAN ALLEEN VOOR DE LICHAAM , SYTRAX IS HET NIET IN EVENWICHT
GELOOF ME ALS JE EEN KEER NAAR DE ZWEMBAD GAAT OF STRAND en de meisjes zien jou buikspieren zondar dat je ze spant , geloof me dan heb je het goed hoor!!!!!!!!!!!! uit mijn ervaring s6 met trainne mijn broedersss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.