Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gemengde relaties...

Pagina's : [1] 2

Dalillah
03-12-2003, 16:24

Salaam oe 3alaikoum. Zijn hier ook getrouwde vrouwen aanwezig die met een moslim zijn getrouwd, maar geen Marokkaan, zoals ik?! Laat van jullie horen! Salaam, Dalillah.

chicamaroquia
03-12-2003, 16:49
present...

Dalillah
03-12-2003, 16:59
Origineel gepost door chica*******a present... Waar komt je man vandaan?

chicamaroquia
03-12-2003, 17:05
Afghanistan... :)

Endless
03-12-2003, 17:31

Afganen zijn mooie mensen :)

chicamaroquia
03-12-2003, 17:34
Mijn verloofde in ieder geval wel... :p

Najiha
03-12-2003, 18:20
Afghanen zijn streng Taliban

chicamaroquia
03-12-2003, 18:39
Vooroordelen, ik hoor ze velen... Allereerst: vergelijk mijn verloofde niet met de Taliban aangezien zij mijn schoonbroertje hebben vermoord! Ten tweede: mijn verloofde is moslim, ik ben moslim, wij weten beide wat kan en wat niet kan. We hebben een relatie waar man en vrouw gelijkwaardig zijn. Net zoals bij zijn ouders en net zoals bij mijn ouders. Dus strengheid? waar heb je het over... Ten derde: zeg pas iets als je kennis van zaken hebt. De Taliban bestaat voor 80% uit niet-Afghanen...

maghrebgirl20
03-12-2003, 19:27
Origineel gepost door chica*******a Vooroordelen, ik hoor ze velen... Allereerst: vergelijk mijn verloofde niet met de Taliban aangezien zij mijn schoonbroertje hebben vermoord! Ten tweede: mijn verloofde is moslim, ik ben moslim, wij weten beide wat kan en wat niet kan. We hebben een relatie waar man en vrouw gelijkwaardig zijn. Net zoals bij zijn ouders en net zoals bij mijn ouders. Dus strengheid? waar heb je het over... Ten derde: zeg pas iets als je kennis van zaken hebt. De Taliban bestaat voor 80% uit niet-Afghanen... denk dat veel mensen vooroordelen hebben over afghanen. ze denken dat ze allemaal zoals de taliban zijn. onzin natuurlijk. stom eigenlijk want als nederlanders alle marokkanen over 1 kam scheren, bijvoorbeeld vrouwen hebben niks te zeggen, worden we ook kwaad. maar ondertussen doen veel het zelfde ook bij andere landen

soulsister
03-12-2003, 19:33
dalillah wat voor afkomst heeft jou man??

Chatefemqemamu
03-12-2003, 19:33
Origineel gepost door chica*******a Vooroordelen, ik hoor ze velen... Allereerst: vergelijk mijn verloofde niet met de Taliban aangezien zij mijn schoonbroertje hebben vermoord! Ten tweede: mijn verloofde is moslim, ik ben moslim, wij weten beide wat kan en wat niet kan. We hebben een relatie waar man en vrouw gelijkwaardig zijn. Net zoals bij zijn ouders en net zoals bij mijn ouders. Dus strengheid? waar heb je het over... Ten derde: zeg pas iets als je kennis van zaken hebt. De Taliban bestaat voor 80% uit niet-Afghanen... als jouw verloofde Taliban-aanhanger was dan zou 'ie niet naar Nederland gekomen zijn... dus de mensen die deze link maken .. pffff never mind. trek je er in ieder geval niks van aan ;)

soulsister
03-12-2003, 19:35
en maghreb girl, ik ben het HELEMAAL met je eens, wij marokkanen zitten net zo goed vol vooroordelen. DROOT GELIJK :( jammer genoe

soulsister
03-12-2003, 19:36
en maghreb girl, ik ben het HELEMAAL met je eens, wij marokkanen zitten net zo goed vol vooroordelen. DROOT GELIJK :( jammer genoeg

CARLTON
03-12-2003, 19:38
marokkanen zijn de ALLER ERGSTE ter WERELD QUA VOOROORDELEN . WERELDWEID BEKEND :D :(

Chatefemqemamu
03-12-2003, 19:42

Origineel gepost door CARLTON marokkanen zijn de ALLER ERGSTE ter WERELD QUA VOOROORDELEN . WERELDWEID BEKEND :D :( die marokkanen weer eh :jammer: marrrr... geen zorgen... daarom ben ik er :wijs:

Pagina's : [1] 2