Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help

Pagina's : [1] 2 3

einkounina
03-12-2003, 16:04

hoi allemaal. ik zit namelijk met een probleempje mijn vriend is binnenkort jarig en ik weet niet wat ik voor hem moet kopen. hebben jullie misschien suggesties. ideeen zijn welkom. groetjes :confused:

missie_19
03-12-2003, 16:13
een lekker geurtje doet het altijd

einkounina
03-12-2003, 16:19
Ja lieverd, bedankt voor je reactie. Maar ik wil juist iets speciaals kopen.Begrijp je. Geurtje is zo simpel. Groetjes :Iluvu:

missie_19
03-12-2003, 16:25
ja je hebt gelijk, je wilt iets waardoor hij ziet dat hij heel speciaal voor je is en dat je veel van hem houdt, begrijp 't

Tiztoutinlover
03-12-2003, 16:27

ik zou ten eerste rozen laten bezorgen met een lief gedichtje....laten blijken dat je echt van m houdt..... verder inderdaad een lekker geurtje burburry bv,rochas, armani en heb dan verassen met n heerlijk etentje.......altijd goed

Dalillah
03-12-2003, 16:28
Ik wil je erop wijzen dat een relatie voor het huwelijk, haraam is, dit zeg ik je niet om je de les te lezen maar omdat het een plicht is van elke Moslim om elkaar op het rechte pad proberen te houden. Hoe ver zijn jullie met jullie relatie?! Je kan hem om je hand laten komen vragen, leuk cadeau toch, een levenlang met jou doorbrengen...;) Maar goed, je kan ook iets kopen met jouw naam als ingravatie of een bepaalde datum zoals de dag dat jullie elkaar ontmoet hebben. Bijvoorbeeld, een zilveren ring, armband of horloge. Succes ermee, Salaam, Dalillah.

einkounina
03-12-2003, 16:31
Dat is wel een goed idee, Maar rozen zijn meer voor meisjes. Geurtje dat ben ik zoiezo van plan om te geven, maar los daarvan wil ik iets speciaals, apart, leuks. Vooral omdat ik nooit iets voor hem koop. dus moet dit heel speciaal zijn. vooral na een relatie van 2 jaar. Nog bedankt kissssss

einkounina
03-12-2003, 16:34
Ik ben het volkomen met je eens Dalillah. Maar ja we hebben een relatie van 2 jaar en in deze tijd moet je wel eerst die persoon leren kennen voordat je het huwelijksbootjes intreed. Insha allah komt hij om mijn hand vragen En van die ketting met mijn naam erop heb ik al ooit gegeven. Nog heel erg bedankt voor je reactie kissssss

Dalillah
03-12-2003, 16:38
Origineel gepost door einkounina Ik ben het volkomen met je eens Dalillah. Maar ja we hebben een relatie van 2 jaar en in deze tijd moet je wel eerst die persoon leren kennen voordat je het huwelijksbootjes intreed. Insha allah komt hij om mijn hand vragen En van die ketting met mijn naam erop heb ik al ooit gegeven. Nog heel erg bedankt voor je reactie kissssss Insha Allah komt hij gauw langs met suiker lieve meid, succes ermee. Salaam, Dalillah.

Najib26
03-12-2003, 16:46
1. zoals eerder aangegeven zijn relaties voor het huwelijk haram. Het is een slap excuus om over DEZE TIJD te beginnen. Als dat zo was, dan had Allah ons wel gezegd dat we nu wel relaties mogen hebben. De islam is tijdloos. Hoe vaak komt het voor dat een meisje na een paar maanden of zelfs na een paar jaar wordt gedumpt na gebruik? En jij maar denken dat je hem goed kent. 2. het vieren van verjaardagen is haram. http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/index.php?cat=Bidaa%5C%27+%28Innovaties%29&qa=27

einkounina
03-12-2003, 16:50
een vraagje voor najib hoe ben jij van plan om te gaan trouwen? en nog iets waarom is verjaardag vieren haram?

Najib26
03-12-2003, 16:56
Origineel gepost door einkounina een vraagje voor najib hoe ben jij van plan om te gaan trouwen? en nog iets waarom is verjaardag vieren haram? 1. Ik praat met een vrouw over haar denkwijze zonder er een haramrelatie mee te hebben. Je kunt tegenwoordig mailen en bellen. En als haar gedachten mij bevallen, dan vraag ik Allah om raad: salaat istighaar. Als het nog steeds goed is dan ga ik bij haar ouders langs. 2. Klik die link aan die je gegeven heb over het vieren van verjaardagen.

einkounina
03-12-2003, 16:58
Bedankt voor je reactie, maar ik al heb al een keer zoiets gedaan. alleen was het met mijn naam op die hangertje. Thanxxx bro

Najib26
03-12-2003, 17:02
En als jullie moslim zijn, dan zou ik haar niet helpen. Het is hetzelfde als iemand vraagt hoe je bier moet drinken. Die ga je toch niet helpen? Tenminste als je moslim bent. Je gaat een ander toch niet helpen zondigen? Maar goed, iedereen wordt apart veroordeeld op de dag des oordeels, dus doe wat je wilt.

einkounina
03-12-2003, 17:03

ik wil het gewoon beperkt houden met z'n tweetje o ja and by the way, ik ben laatst naar een lezing geweest, waarin we het hadden over mailen en bellen. zijn antw hierop was HARAM. Bij deze dan, moet jij ook een ander manier zoeken om een meisje te leren kennen.

Pagina's : [1] 2 3