Bekijk originele versie : Vandaag heb ik de neiging om eens goed een meisje in elkaar te slaan ... !!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Wie o wie is de gelukkige :stout:
Ihsane83
05-09-2002, 13:15
ga je gang heer!
je vriendin!! Is dat niet een geniale idee?
liefs van ihsane
Safira75
05-09-2002, 13:16
ik offer me wel op!!
kom maar op dwerg!!!:D:D:D:D
Tinghirgirl
05-09-2002, 13:17
hee,
wat jij nu hebt getypt is echt een onzin gewoon, ik vind dat nergens opslaan. ik moet dan denken aan meiden die houden van vechten en ruzieen enzzz dat vind ik echt ugggg gewoon! waarom verzin je niet iets anders dan dat????
nou veel plezier nog ermee....
wie vind dit nog een onzin.....??
nadia
Tinghirgirl
05-09-2002, 13:18
ahumahummmm het is nog een jonge ook DAT SLAAT HELEMAAL NERGENS OP HAHAHHHAHAHA
mack_379
05-09-2002, 13:23
Origineel gepost door Safira75
ik offer me wel op!!
kom maar op dwerg!!!:D:D:D:D
Hmmmmmmm
Flow vs Safira
Ik zet me geld in op Flow, sorry Safira maar hij is geen dwerg, hehehehehe
Weet je wat ik neem een honkbalknuppel mee en dan gaan we het zogenaamde honkbalspel spelen .. kijken wie op de eerste honk beland en wie op de laatste honk beland ... het enigste wat het meisje geacht word te doen is als een balletje van 20 meter afstand op me af rennen :D
Strike and Homerun ... Maroc litlle girl is flying through the sky back to home ;)
Elloooo Gerrie .. wassienig mindetekegh .. iwthee izn uhnsjaa seh gawwoo ew seh shargd deh
(Hallo Oom .. ik weet niet wat ik hier doe .. een jongen heeft me geslagen met een knuppel en toen ben ik hier terecht gekomen)
Safira75 and Tinghirgirl Featuring Sophialaaroussi and Fardou
VS
Da_Flow
Hehehe het zal gaan stormen .. bloed zal rijkelijk vloeien, neuzen zullen moeten worden gecorrigeerd, er zullen haren worden getrokken en BH's zullen door de lucht vliegen ... :D
Bruce Lee is er niets bij .. Alla Hulk Hogan zal ik moeten worstelen met deze 4 pittige tantes en uiteindelijk zal ik zegevieren en de Champion of Beating Girls claimen.
Yeah Bring It On
Origineel gepost door fardou
tssssssssssss.
Ben niet overtuigt!!!!
Durf je niet eens met de blote vuist te vechten :giechel:
Ik daag je uit :stomp:
Jij krijgt als eerst een bloedneus :kwaad:
Origineel gepost door kelly
Ik weet een uitstekende kandidaat voor..... anti-berber meid Momi... je mag haar flink toetakelen ;)
Anti Berber Momi ----) die gaan we effe oplossen in zoutzuur ;)
Bloedneus :giechel: :giechel:
Ik sla je meteen tot een hoopje puin.
Zodat je hoofd er zo uit komt te zien :maf:
:vingers: :vingers: :vingers:
En daarna ga ik een dansje om je heen maken :boogie:
Dat dansje daar mag je dan gelijk mee beginnen, want dan trek ik mijn rieten mand outfit aan en doe ik mijn medicijnmannen make up op en ga ik een voodoo dans om jou heen doen, terwijl jij danst en daarom ben jij gedoemd om te verliezen waardoor jij dus uiteindelijk toch als eerste een bloedneus krijgt :stout:
LOGISCH TOCH :D
in je dromen :D
Ik wordt namelijk bechermt tegen kwade geesten door mijn bescherm :engel:
So what ik heb nog Mack :iblies: en die kan als het nodig is een vuistje helpen ... !!!
LelyDames
05-09-2002, 13:55
waar slaat het op zoek een sport of een hobby of iets nuttigs maar val geen onschuldige mensjes lastig
hoe bedoel je mensen hebben geen leven
Safira75
05-09-2002, 13:59
Origineel gepost door mack_379
Hmmmmmmm
Flow vs Safira
Ik zet me geld in op Flow, sorry Safira maar hij is geen dwerg, hehehehehe
consider your money lost
LET'S GET IT ON SHORT STUFF :D
Origineel gepost door LelyDames
waar slaat het op zoek een sport of een hobby of iets nuttigs maar val geen onschuldige mensjes lastig
hoe bedoel je mensen hebben geen leven
Ik heb 1 nuttig woord in jouw zin kunnen ontdekken ..
Waar SLAAT ... etc ----) ja das een goeie waar zal ik je slaan, op je gestroomlijnde kin of op je hazelnoot oogjes ... oogjes toe, slaap zacht, tel de schaapjes maar uit ;)
I Love The Innoccent Folks
"Hoe bedoel je, mensen hebben geen leven"
Bovenstaande zin slaat werkelijk waar nergens op, de uitvinder hiervan zal zich diep en diep moeten schamen voor hetgeen hij de wereld in heeft geholpen, het is een fantasierijk en volledig nutteloze uitspraak die enkel tot doel heeft mensen te beledigen, door een schijnvoorstelling te geven van het feit dat hun leven niets voorstelt en daarom het gekwalificeerd dient te worden als GEEN leven. Iedereen die adem haalt LEEFT. Dus hoe bedoel je mensen hebben geen leven ... :kwaad:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.