Bekijk originele versie : Big Brother Marokkaan
mocro207
05-09-2002, 11:51
Ik keek laatst naar de televisie en ik keek naar een stukje van BB en daar zag ik een Marokkaan er tussen zitten. Wie van jullie is het ook op gevallen.
En wat is jullie mening
mack_379
05-09-2002, 11:56
Origineel gepost door mocro207
Ik keek laatst naar de televisie en ik keek naar een stukje van BB en daar zag ik een Marokkaan er tussen zitten. Wie van jullie is het ook op gevallen.
En wat is jullie mening
Ik hoopte al dat het toch misschien een Turk was maar helaas het is er echt 1.......
Ik snap niet wat hij daar doet, ik zie het al voor me, ik zit tussen die mongolen daarzo en me ouders en familie gaan elke aflevering bekijken (ik zou me doodschamen)...........
tafoektsoussia
05-09-2002, 12:22
ja ik heb het ook gezien hallo hij gaat voor die jackpot geef hem een kans
maar zelf zou ik het nooit doen doe even normaal je ouders zitten te kijken en die iholandien zitten daar een partijtje te vrijen en over sex te praten en noem maar op elh hshoema mij niet gezien
Schorpioentje
05-09-2002, 12:33
Het is toch zijn leven. Misschien vinden zijn ouders het helemaal niet erg, of wie weet heeft hij helemaal geen ouders.
Laat de mensen toch met rust!
Vind het best leuk dat ze een Marokkaan in BB hebben. Maar vind het minder dat ze HEM hebben uitgekozen. WHY? Was hij misschien de enige Marokkaan die zich had aangemeld? De eerste paar dagen heb ik alleen een negatieve vibe gekregen. Meneertje doet met niks mee en is totaal niet spontaan. Best jammer. Vond Aziz in De Bus veel leuker.
oooo WAAROM MOETEN HET NOU WEER DIE hollanders zijn die liggen te vrijen misschien gaat ie dat zelf ook wel doen jeetje die vooroordeelen altijd.
waarom kan een marokkaan niet in bb huis zitten ik vind het vrij normaal hij kiest daar toch voor is weer eens iets anders dan alleen maar hollanders ik vind het wel grappig en hij ziet er zekerzzzz niet slecht uit
hoe laat begin die nonsens, ga ik hem effe checken?
DAMN!!.................LEKKER DING ZEG :verliefd:
Ik heb hem gisterennacht (jaja hehehe) voor het eerst gezien, ...
Mustapha de RAT ---) kwou dat ik dat was, de bedrieger, de oplichter de Meester RAT de Opper RAT .. damn zeg die knul is wel slim en slimme mensen herkennen dat. :D
Maar om effe met een conslcusie af te ronden ... DIE RAT ... !!!
Moonshine
06-09-2002, 20:31
Ik vind het wel leuk dat een marokkaan in zo'n programma meedoet is toch leuk.....en hij maakt zelf wel uit waarom hij met die show meedoet.....begrijp sommigen niet...maar ehm ik heb gehoord dat ie architetuur is :Iluvu: wahahaha...ehm word tijd om effe polshoogte te nemen...en hij ziet er zeker niet slecht uit.....
bye bye Moontje
is harstikke leuk zoiets.....en inderdaad hij heeft een leuke koppie!
hayat
Missrapster
06-09-2002, 21:33
kwilde nog ff wat zeggen....uh...slim he...nou ik heb iets voor jullie please lees.....
Licht is sneller dan geluid.Daarom zien mensen er intelligent uit.......totdat je ze hoort praten dus watch out....
sorry hoor
maar hij lijkt niet echt een Turk
maar ok
ik heb het nog niet gezien
maar mijn oma zei het tegen me
x
Miss_Junk
06-09-2002, 22:01
Heeeeee kom op nou....er is eindelijk een programma op tv waar ik graag naar toe kijk... :D
Vind alleen zijn manier van kauwgum kauwen niet echt gezond...
ciao :zwaai:
Hallo allemaal,
Ik wou ook nog wat zeggen over die marokkaan in het big brother huis. HIj heet Mustapha. Hij vond het een uitdaging om in het huis met wildvreemden te zitten( wat een motivatie, zoooo cliche). Van zijn moeder mocht het maar ze vroeg hem wel zich te gedragen dus de marokkanen niet te schande te zetten. Verder is hij een 21 jarige economie student. Maar helaas volgrns bronnen ging het niet goe d met school en is hij er ondertussen mee gestopt. Het was ook te mooi om waar te zijn; een marokkaanse rechtenstudent.
Anyway ik heb hem ook een paar dagen gevolgd. En inderdaad, hij mag er best wezen met zijn uiterlijk, maar qua inhoud laat hij te wensen over. En hij laat zo een slecht beeld zien van de marokkanen. Lui, hele dag slapen en niet helpen in het huishouden. Dat wil niet zeggen dat het er in de werkelijkheid niet zo aan toe gaat. Tuurlijk is het zo , maar dat hoeft heel de nederlandse maatschappij niet te zien.
Zo, ik heb mijn hart gelucht. Nu mogen jullie.
Oh ja ..........Ik ben Lady M. AAngenaam kennis met jullie te maken. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.