Bekijk originele versie : Nageffa gezocht......?
Kamillia_nador
03-12-2003, 11:04
Salaam malikom,
Ik ga binnenkort trouwen en ben opzoek naar een Negaffa omgeving randstad.
Ik weet eigenlijk niet wat de prijzen varieeren, maar ben opzoek naar
een goede en beetje betaalbare Negeffa.., heeft er iemand daar ervaring mee??
Nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen..:zwaai:
groetjes Kamillia
neggafa layla uit Den Haag vraagt per jurk 120 euro en voor de stoelen weet ik het niet meer echt.
Ik betaal in ieder geval voor 3 jurken + elemaria voor mij en mijn aanstaande en daar zitten dan ook nog eens 4 jellaba's bij voor de mannen die ons dragen+ een koningstoel + en kapsel + make-up voor de bruidsjurk.
totaal 810 euro.
Persoonlijk vind ik dat ontzettend meevallen, vooral als je haar jurken zien...PRACHTIG!!!
Hoi Manal01,
ten eerste gefeliciteerd met je huwelijk.
Ik vroeg me af spreek die zianna nederlands?????????
Hoi Naomi,
Dank je wel...ja ze spreekt vloeiend nederlands...ze is echt ontzettend aardig....niet zo'n arrogante hoogmoedige neggafa.
Gr,
Faisa
Atlas_Gebergte
03-12-2003, 14:21
Sallaam kijk op www.nejma.nl of www.cheima.nl
Kamillia_nador
03-12-2003, 14:41
Origineel gepost door Manal01
neggafa layla uit Den Haag vraagt per jurk 120 euro en voor de stoelen weet ik het niet meer echt.
Ik betaal in ieder geval voor 3 jurken + elemaria voor mij en mijn aanstaande en daar zitten dan ook nog eens 4 jellaba's bij voor de mannen die ons dragen+ een koningstoel + en kapsel + make-up voor de bruidsjurk.
totaal 810 euro.
Persoonlijk vind ik dat ontzettend meevallen, vooral als je haar jurken zien...PRACHTIG!!!
Bedankt voor je reactie en heb je een pm gestuurd!
ik hoop dat je een goeie vind .ik had ***** malika gedaan uit amsterdam oostdorp bij haar waren de jurken 150 per stuk en ik had er 5 gedaan inclusief trouwjurk ik heb 1500 euro betaald met hennadag erbij ze was echt prijzig . maar dat zijn ze allemaal in amsterdam .
oem_roekaya
05-12-2003, 23:40
Origineel gepost door Manal01
Hoi Naomi,
Dank je wel...ja ze spreekt vloeiend nederlands...ze is echt ontzettend aardig....niet zo'n arrogante hoogmoedige neggafa.
Gr,
Faisa
macha Allah heb je haar nummer misschien?
haar nummer is 0620326436
veel succes!!!!
Bent_Fes
30-12-2003, 19:33
Origineel gepost door mariaclara
Ik ga ook binnenkort trouwen en mijn budget is ook niet groot. Ik ben bij een ***** in Rotterdam wezen kijken. Ze heeft echt hele prachtige dingen die je bij andere *****'s niet ziet!!!! Echt super appart. Ook heeft ze een visagie en een kappersopleiding gedaan. Als je in de buurt bent van Rotterdam moet je cht bij haar kijken het is echt de moeite waard. Wat ik ook fijn vond is dat ze nog redelijk nieuw is, ze is pas in februari begonnen en ik vindt het heel fijn om ook een ***** te nemen die nog niet bij mijn nichten en vriendinnen is geweest. Als je haar nummer wil mail me dan prive. Succes met zoeken!
Wat is haar naam, zou wel handig zijn als je dat zou vermelden!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.