Bekijk originele versie : Computer/internet deskundige gezocht...
happymoslim
25-02-2008, 18:25
Hallo,
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb sindskort een nieuwe laptop gehaald die eigenlijk ook beter is dan mn vorige laptop die ik verkocht heb.
De internetverbinding heb ik niet veranderd. Mijn vorige laptop was veel sneller dan deze nieuwe!! Op de oude had ik windows xp, en op deze stond automatisch vista op.
Kan het zo zijn dat vista wat trager is????
Een voorbeeldje, als ik een video wil afspelen van youtube bijvoorbeeld dan duurt het een eeuwigheid, dus speel ik het af als het helemaal klaar is. Is er hier een oplossing voor???
bij voorbaat dank!!
Vista draait goed op minimaal 2 gig geheugen
om filmpjes van youtube snel te bekijken moet je ook software hebben geinstaleerd een flashplayer en jafa software dan draaien de youtube/dailymotion filmpjes sneler op je pc
Doe eens een speedtest op www.speedtest.nl
Plaats even jou resultaten.
Kun je uitsluiten of jou verbinding of jou laptopje gewoon traag is.
C_warrior
26-02-2008, 14:09
vista is heel traag.
i hate vista.
vista is heel traag.
i hate vista.
Haha, als je toch ooit met Vista aan de slag gaat, probeer dan tweakuac voor Vista eens uit. Haalt een hoop zeurende ellende uit die bak.
Stel ook de performance in op max...
C_warrior
26-02-2008, 14:32
Haha, als je toch ooit met Vista aan de slag gaat, probeer dan tweakuac voor Vista eens uit. Haalt een hoop zeurende ellende uit die bak.
Stel ook de performance in op max...
ik hou het op xp tot er nieuwe besturings systeem uit komt.
updates van xp blijven tot 2012 en dan is er al een nieuwe besturingssysteem uit.
ik hou het op xp tot er nieuwe besturings systeem uit komt.
updates van xp blijven tot 2012 en dan is er al een nieuwe besturingssysteem uit.
SP3 al geinstalleerd dan?
vista is heel traag.
i hate vista.
Je hebt gewoon geen geluk.
vista is heel traag.
i hate vista.
je moet aantal opties in vista uitschakelen zoals het uitschakelen van programmas die meteen met vista opstarten die je niet eens nodig hebt als je dat doet dan loopt vista als een trein ook moet je werkgeheugen meer dan 1 gb zijn (beter is 2gb en meer werkgeheugen hebben )
happymoslim
27-02-2008, 11:52
om filmpjes van youtube snel te bekijken moet je ook software hebben geinstaleerd een flashplayer en jafa software dan draaien de youtube/dailymotion filmpjes sneler op je pc
O ok. Dank je.
Aangezien ik heel weinig verstand heb van computers zou ik je vriendelijk willen vragen of je misschien een link voor me hebt. Alvast heel erg bedankt!!!
C_warrior
27-02-2008, 15:37
SP3 al geinstalleerd dan?
Nee
nog niet.
why?
C_warrior
27-02-2008, 15:38
Je hebt gewoon geen geluk.
Geen geluk?
omdat ik een o.s niet gebruik?
Takuh!
C_warrior
27-02-2008, 15:39
je moet aantal opties in vista uitschakelen zoals het uitschakelen van programmas die meteen met vista opstarten die je niet eens nodig hebt als je dat doet dan loopt vista als een trein ook moet je werkgeheugen meer dan 1 gb zijn (beter is 2gb en meer werkgeheugen hebben )
Ja je moet m tweaken als je wilt dat ie redelijk loopt.
maar 2 gb voor iets betere versie van xp is toch onzin?
O ok. Dank je.
Aangezien ik heel weinig verstand heb van computers zou ik je vriendelijk willen vragen of je misschien een link voor me hebt. Alvast heel erg bedankt!!!
adobe flash player (vink aan /I agree to the Adobe Flash Player Terms of Service.) en druk op (instal now)
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
java kun je hier downloaden
http://www.java.com/nl/
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.