Bekijk originele versie : Nieuw rechts is triest
mondsnoerend
03-12-2003, 02:21
Een week geleden heb ik op de site van nieuw rechts www.nieuw-rechts.nl uit frustratie deelgenomen op het forum. Die domme uitspraken en standpunten van hun daar kon ik gewoon niet omheen en ik wilde er gewoon iets op zeggen. Ik heb toen echt een net stuk geschreven om te discussieren en ja hoor een dag later kan ik het forum niet meer opkomen en is mijn stuk weg!!! Zo deed ook Hitler alleen zijn eigen mening was belangrijk. Mensen ga kijken op die site en ga reageren. Ga niet schelden want dat lost niks op. er komen daar mensen die eenzijdig nieuws krijgen over ons en wij kunnen de andere kant laten zien. En wij laten iedereen hier ook zijn mening geven dus waarom wij niet bij hun.
Origineel gepost door mondsnoerend
Een week geleden heb ik op de site van nieuw rechts www.nieuw-rechts.nl uit frustratie deelgenomen op het forum. Die domme uitspraken en standpunten van hun daar kon ik gewoon niet omheen en ik wilde er gewoon iets op zeggen. Ik heb toen echt een net stuk geschreven om te discussieren en ja hoor een dag later kan ik het forum niet meer opkomen en is mijn stuk weg!!! Zo deed ook Hitler alleen zijn eigen mening was belangrijk. Mensen ga kijken op die site en ga reageren. Ga niet schelden want dat lost niks op. er komen daar mensen die eenzijdig nieuws krijgen over ons en wij kunnen de andere kant laten zien. En wij laten iedereen hier ook zijn mening geven dus waarom wij niet bij hun.
Sommige dingen moet je niet willen in je leven, een van die zaken is 'je mening geven op de website van nieuwsrechts' :cool:
Aselhiej
03-12-2003, 11:27
Origineel gepost door rnaj
Sommige dingen moet je niet willen in je leven, een van die zaken is 'je mening geven op de website van nieuwsrechts' :cool:
juist wel a brada
niet dat et wat uitmaakt, merendeel van de bezoekers spoort zowiezo niet
Origineel gepost door Aselhiej
juist wel a brada
niet dat et wat uitmaakt, merendeel van de bezoekers spoort zowiezo niet
He een buurman.
Dan verschillen we van mening, ik discuseer niet graag met facisten.
Misschien moet je dan nog even je eigen bijdrage uit je vorige leven gaan lezen
Aselhiej
03-12-2003, 11:35
He een buurman.
Dan verschillen we van mening, ik discuseer niet graag met facisten.
ik een fascist? :rolleyes:
ik een fascist? :rolleyes:
Nee Nee, ik bedoel daar op nieuw rechts
Aselhiej
03-12-2003, 11:41
Nee Nee, ik bedoel daar op nieuw rechts
ow ik dact al.
ik wou net ff met een bazooka alle marokko.nl leden in oost langsgaan om je te fileren
Oeps, weer op het nippertje ontsnapt.
Overdag zit ik trouwens op mijn werk, dus kijk uit met wie je raakt
Wat dat betreft kun je het als een compliment zien dat er hier nog van die kritische, volgens jullie vaak irritante nederlanders rondhangen op deze site. Want ze willen de discussie tenminste aangaan.
Ik heb als nederlander zojuist even gekeken op die site en besloten er nooit meer te kijken en ook niet te reageren. Dat zijn zulke linke loeders, daar wil ik niet eens contact mee. Ik wil hen niet eens kennen. Ik wil er m'n energie niet aan verspillen.
Aselhiej
03-12-2003, 12:10
Origineel gepost door Perez
Wat dat betreft kun je het als een compliment zien dat er hier nog van die kritische, volgens jullie vaak irritante nederlanders rondhangen op deze site. Want ze willen de discussie tenminste aangaan.
Ik heb als nederlander zojuist even gekeken op die site en besloten er nooit meer te kijken en ook niet te reageren. Dat zijn zulke linke loeders, daar wil ik niet eens contact mee. Ik wil hen niet eens kennen. Ik wil er m'n energie niet aan verspillen.
wij zijn niet zo gevaarlijk ;)
wij zijn niet zo gevaarlijk ;)
Marokkanen zijn schatjes :D
Ik heb toen echt een net stuk geschreven om te discussieren en ja hoor een dag later kan ik het forum niet meer opkomen en is mijn stuk weg!!! Zo deed ook Hitler alleen zijn eigen mening was belangrijk. Mensen ga kijken op die site en ga reageren.
Dit overkomt ook mensen die hun mening geven over de islam en moslims op islamitische sites. Ook daar zijn sommige beheerders zeer fascistisch bezig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.