Bekijk originele versie : zwaaaare spijttttt!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
MoroccanRose22
24-02-2008, 22:24
ik ben nu helaas nie meer maagd en dat na 23 jaar! echt zonde wollah waar zat ik met mijn hoofd!!!!
en t was nie eens zo lekker :jammer:
MoroccanRose22
24-02-2008, 22:33
ewa je hebt het al gedaan kom nog 1 x, hiervan ga je geen spijt van krijgen dat die niet lekker was:hihi:
ahahahah :moe:
MoroccanRose22
24-02-2008, 22:36
was geen grap hoor ik meen het :moe:
ooooh sorry ik dacht dat t een grapje was
Butterfly88
24-02-2008, 23:25
Spijtig voor je !! ..
Van je fouten moet je leren .. Toon berouw en zorg ervoor dat het niet meer zal gebeuren.
MissMarOc15
24-02-2008, 23:34
Toon berouw! meer kun je niet doen.
DHR_DRISS
24-02-2008, 23:41
je bent dom als je het nog een keer doet
thalla
hajar_88
24-02-2008, 23:52
Is dit niet iets tss jou en je Schepper?
M_Signore
24-02-2008, 23:59
Beste zuster,
Je hebt een hele diepe zonde vergaan. Je hebt allah swt telleurgesteld. Je heb de shaytan blij gemaakt. Je hebt je zelf pijn gedaan en mischien je ouders, familie etc. Nu weetje hoe het is om dingen te doen die niet kunnen. Ik adviseer je namens allah swt naar hem toe te keren en om berouw te tonen en laat het dan nooit meer gebeuren en inshallah als allah het accepteert dan zal alles goed komen inshallah. Ik ben zelf soms ook niet goed bezig ik zeg je eerlijk, ga niet de hypocriet uithangen. ben wel maagd maar heb wel dingen gedaan waarvan ik spijt heb gekregen maar wat ik wil zeggen is wordt sterker kwa je geloof. Luister de quran le kareem. Vericht je gebed op tijd. Draag hoofddoek en dan zal je zien dat het veel lekkerder voelt dan seks.
Veel succes beste zuster
MoroccanRose22
25-02-2008, 00:03
Beste zuster,
Je hebt een hele diepe zonde vergaan. Je hebt allah swt telleurgesteld. Je heb de shaytan blij gemaakt. Je hebt je zelf pijn gedaan en mischien je ouders, familie etc. Nu weetje hoe het is om dingen te doen die niet kunnen. Ik adviseer je namens allah swt naar hem toe te keren en om berouw te tonen en laat het dan nooit meer gebeuren en inshallah als allah het accepteert dan zal alles goed komen inshallah. Ik ben zelf soms ook niet goed bezig ik zeg je eerlijk, ga niet de hypocriet uithangen. ben wel maagd maar heb wel dingen gedaan waarvan ik spijt heb gekregen maar wat ik wil zeggen is wordt sterker kwa je geloof. Luister de quran le kareem. Vericht je gebed op tijd. Draag hoofddoek en dan zal je zien dat het veel lekkerder voelt dan seks.
Veel succes beste zuster
thxx
Salaam zuster MoroccanRose22,
Het was beter geweest dat nadat jullie getrouwd waren geweest, fysiek contact hadden maar enfin het zij zo en het is gebeurd maar dit betekent niet het einde van de wereld. Zelf ben ik ook nog maagd maar geef nooit uw onschuld weg aan niemand totdat jullie zijn getrouwd want dan weet u zeker dat hij/zij serieus is. :goedzo:
Niet druk maken, blijf bij hem en vraag vergevenis bij Allah (swt) in uw gebeden.:)
Wa Salaam, het gaat u goed in het leven:goedzo:
Omid
__BabyDarling__
25-02-2008, 01:04
Heey meissie..
Hebben jullie een serieuze relatie of wast een scharrel..?
X
ik ben nu helaas nie meer maagd en dat na 23 jaar! echt zonde wollah waar zat ik met mijn hoofd!!!!
Tussen zijn benen? :D
Spijtig voor je !! ..
Van je fouten moet je leren .. Toon berouw en zorg ervoor dat het niet meer zal gebeuren.
Jah zorg ervoor dat de volgende die jou ontmaagd het wel lekker doet :hihi:
GEMEENTEHUIS
25-02-2008, 19:20
gefeliciteerd. Jij bent nu officeel Hoér van het jaar 2008.
Veel plezier met de snelle wip komende tijden.
jendoubi
25-02-2008, 19:33
ik vraag me af waarom mensen hierin trappen!! waarom zou ze zoiets uberhaupt hierop moeten zetten? Je moet naar de imam stappen, en niet hier zogenaamd je spijt komen betuigen!!!!
Je vond ook niet lekker, dus zoek iemand die wel beter is....misschien krijg je van hem geen spijt. Als je werkelijk spijt had, zou je het hier niet op gezet hebben.....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.