Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kheb Een Vraagke......

Pagina's : [1] 2

casawia16
02-12-2003, 22:54

Stel Hé...Je Gaat Een Tijdje Lang Met Een Jongen Om...Geen Love Shit Enzo Maar Gewoon Als Vrienden En Je Beschouwt M Als Je Broer En Hij Jou Als Je Zusje....Maar Na Een Tijdje Begin Je Gevoelens Te Krijgen :confused: Moet Je Er Dan Voor Gaan En Vertellen Wat Je Voelt (de kans is klein dat het wat wordt maaja) Of Het Gewoon Probere Te Vergete En Je Vriendschap Niet Op Het Spel Zette? Serieuze Reacties Graag :o

sneakynawal
02-12-2003, 23:00
Wooow... leuk!! hmmZzz in films gaan ze er altijd voor... volg je hart!!

mocro_chicaaa
02-12-2003, 23:02
neeej niet voor gaan :zwaai:

al_hoceima1984
02-12-2003, 23:06
niet voor gaan!!!!! :zwaai::zwaai:

nadorlady15
02-12-2003, 23:07

aan de ene kant zou ik het gewoon zeggen maar aan de andere kant moet je je vriendschap niet op het spel zetten. maar het enige wat je in zo een situatie kan doen is zoals sneakynawal al zei volg je hart

tatouzient
02-12-2003, 23:08
als je toch weet da de kans groot is da het nix gaat worden, gewoon negeren denk ik... mr succes verder bisous xxx

Amarain
02-12-2003, 23:34
Jullie vriendschap zal in ieder geval niet meer de oude zijn. Dus waarom niet ?

sihemm
03-12-2003, 01:10
niet voor gaan

Missy_Rose
03-12-2003, 09:33
Aan de ene kant: Absoluut niet voor gaan. Je zou alleen een goede vriendschap verpesten. Maar aan de andere kant: Wie weet, misschien vindt hij jou ook leuk en heb je niets te verliezen :confused: Om eerlijk te zijn, zou ik kiezen voor niets vertellen (tenzij die vriendschap zowiezo niet veel voorstelde). Je moet maar kijken of je risico’s wil nemen. In ieder geval: ik hoop dat welke keuze je ook maakt, dat het de goede zal zijn. Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta :o

chahraz
03-12-2003, 09:54
ik denk ook dat je eigenlijk het best kan vertellen,doe wat je hart je aangeeft en wie weet dat het dan ook heel anders kan uitpakken!Maar als je julie vriendschap niet op het spel wil zetten kun je het beter niet doen. boessa c

misstomaatje
03-12-2003, 10:24
Origineel gepost door casawia16 Stel Hé...Je Gaat Een Tijdje Lang Met Een Jongen Om...Geen Love Shit Enzo Maar Gewoon Als Vrienden En Je Beschouwt M Als Je Broer En Hij Jou Als Je Zusje....Maar Na Een Tijdje Begin Je Gevoelens Te Krijgen :confused: Moet Je Er Dan Voor Gaan En Vertellen Wat Je Voelt (de kans is klein dat het wat wordt maaja) Of Het Gewoon Probere Te Vergete En Je Vriendschap Niet Op Het Spel Zette? Serieuze Reacties Graag :o ga ervoor meid :zwaai: tenminste dat zou ik wel doen

naadje83
03-12-2003, 10:31
Gewoon sjeggen!!!!

Missy_Rose
04-12-2003, 12:56
Je bent helaas een ding vergeten: er zijn tegenwoordig ook homo’s (daarmee wil ik niets zeggen over de vriend van casawie) En hoe dan ook, ze heeft nooit gesuggereerd dat ze ooit alleen met hem was. Probeer eerst alle feiten te kennen.

Miss_Loco_Mocro
04-12-2003, 13:09
Gewoon Zeggen Meissie, Het Hoeft Niet Het Einde Van Jullie Vriendschap Te Zijn Toch....Als Je Het Niet Verteld Zul Je Jezelf Volgens Mij nooit Meer Kunnen Zijn Met Hem In Je Buurt. Misschien Waardeerd Hij Het Juist Wel Dat Je Zo Eerlijk Tegen Hem Bent......Succes met wat je ook gaat doen !!!! KuSsIeS

casawia16
04-12-2003, 17:15

Thanks Damezz....Kdenk Dat Ik Maar Niks Ga Vertellen :(....Des Te Beter (I think) Nogmaals Bedankt.... ~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~

Pagina's : [1] 2