Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Snel 5 kilo binnen 3 weken kwijt?

Pagina's : [1] 2

ad0re
24-02-2008, 20:02

Hallo dames, Wie weet hoe je binnen 3 weken 5 a 8 kilo kwijt kan raken, en wie heeft hier zelf ook ervaring mee??:o Dank je, Kus Ad0re

anonieme_sousia
26-02-2008, 13:49
Hee lieverd nou in 1 week kan je 5 kilo afvallen en het helpt egt. en ook nog eens gezond kijk op www.ziekenhuisdieet.nl veel plezier ben er zelf ook mee bezig xXx-

lalla_zoubida
26-02-2008, 14:39
je kunt met het tien dagen dieet tot wel 8 kilo afvallen het is wel egt super zwaar een vriendin van me heeft zich strikt aan het dieet gehouden, en heeft dan ook echt 8 kilo verloren. Dit is het dieet: Dieet 8 kilo in 10 dagen afvallen 1ste dag: - elk soort yogurt dat licht is + komkommer of sla - dit 3 of 5 keer op een dag eten - wel alleen komkommer of sla 2de dag: - 1 soort fruit (geen banaan, mango, druiven, dadel of vijgen) - 3 of 5 keer op een dag 3de dag: - net zoals de 1ste dag 4de dag: - net zoals de 2de dag 5de dag: - iets met proteïne (kip, vlees of vis) + komkommer of sla - het beste niet in olie bakken - 3 keer op een dag 6de dag: - in water gekookte groente (geen aardappel, linzen) - 3 of 5 keer op een dag 7de dag: - fruit gemengd (bv fruitsalade) - 3 of 5 keer op een dag 8ste dag: - net zoals de 1ste dag 9de dag: - groentesalade (geen aardappels) - 3 of 5 keer op een dag 10de dag: - net zoals de 2de dag Als je meer wilt afvallen dan de 11de dag rusten en de 12de dag weer van voor af aan opnieuw beginnen. Tussendoortjes alleen water en thee zonder suiker.

putjesschepper
26-02-2008, 14:41
-Ter notificatie:hihi:

hannane
26-02-2008, 14:45

Ik ga het denk ik uit proberen :hihi:

hannane
26-02-2008, 14:48
je kunt met het tien dagen dieet tot wel 8 kilo afvallen het is wel egt super zwaar een vriendin van me heeft zich strikt aan het dieet gehouden, en heeft dan ook echt 8 kilo verloren. Dit is het dieet: Dieet 8 kilo in 10 dagen afvallen 1ste dag: - elk soort yogurt dat licht is + komkommer of sla - dit 3 of 5 keer op een dag eten - wel alleen komkommer of sla 2de dag: - 1 soort fruit (geen banaan, mango, druiven, dadel of vijgen) - 3 of 5 keer op een dag 3de dag: - net zoals de 1ste dag 4de dag: - net zoals de 2de dag 5de dag: - iets met proteïne (kip, vlees of vis) + komkommer of sla - het beste niet in olie bakken - 3 keer op een dag 6de dag: - in water gekookte groente (geen aardappel, linzen) - 3 of 5 keer op een dag 7de dag: - fruit gemengd (bv fruitsalade) - 3 of 5 keer op een dag 8ste dag: - net zoals de 1ste dag 9de dag: - groentesalade (geen aardappels) - 3 of 5 keer op een dag 10de dag: - net zoals de 2de dag Als je meer wilt afvallen dan de 11de dag rusten en de 12de dag weer van voor af aan opnieuw beginnen. Tussendoortjes alleen water en thee zonder suiker. Whaha dit is echt een domme vraag maar :''Gaat je buikje dan een beetje weg ..?'' :hihi: :o

putjesschepper
26-02-2008, 14:49
Hee lieverd nou in 1 week kan je 5 kilo afvallen en het helpt egt. en ook nog eens gezond kijk op www.ziekenhuisdieet.nl veel plezier ben er zelf ook mee bezig xXx- De link doet het niet:wat?!:

rain_sunsh
26-02-2008, 14:58
heeft er iemand een tip om binnen een maand 5 kilo aan te komen :D

brahima
26-02-2008, 15:00
De link doet het niet:wat?!: dat is ziekenhuisdieet: succes: Iedere ochtend: 1 sinaasappel of grapefruit 1 beschuit of geroosterde boterham koffie of thee zonder suiker of melk Maandagmiddag: 1 sinaasappel of grapefruit 1 ei 2 bekers yoghurt, halvol of vol 2 beschuiten of geroosterde boterhammen Maandagavond: 2 tomaten 2 eieren 1 beker yoghurt, halfvol of vol 2 beschuiten of geroosterde boterhammen halve krop sla eventueel met wat olie, azijn en zout Dinsdagmiddag: 1 sinaasappel of grapefruit 1 ei 2 bekers yoghurt, halvol of vol 2 beschuiten of geroosterde boterhammen Dinsdagavond: 1 sinaasappel of grapefruit 1 tomaat 1 beker yoghurt, halvol of vol 1 beschuit of geroosterde boterham 1 bief tartaar eventueel gegrild Woensdagmiddag: 1 sinaasappel of grapefruit 1 ei 2 bekers yoghurt, halfvol of vol 2 beschuiten of geroosterde boterhammen Woensdagavond: 1 sinaasappel of grapefruit 125 gram biefstuk gegrild 1 beker yoghurt, halfvol of vol 1 beschuit pf geroosterde boterham Donderdagmiddag: 125 gram kwark 1 tomaat 1 zure augurk 1 beschuit of geroosterde boterham Donderdagavond: 1 appel 2 tomaten 1 bief tartaar eventueel gegrild 1 beschuit of geroosterde boterham Vrijdagmiddag: 200 gram vis naar keuze 1 tomaat 1 beschuit of geroosterde boterham Vrijdagavond: 1 ei 1 tomaat halve krop sla eventueel met wat olie, azijn en zout Koffie en thee zonder suiker of melk, en mineraalwater mag je onbeperkt drinken. In het weekend mag je normaal eten.

putjesschepper
26-02-2008, 15:01
Brahima, shokran meid!

VerdwaaldeHeks
26-02-2008, 15:07
je kunt met het tien dagen dieet tot wel 8 kilo afvallen het is wel egt super zwaar een vriendin van me heeft zich strikt aan het dieet gehouden, en heeft dan ook echt 8 kilo verloren. Dit is het dieet: Dieet 8 kilo in 10 dagen afvallen 1ste dag: - elk soort yogurt dat licht is + komkommer of sla - dit 3 of 5 keer op een dag eten - wel alleen komkommer of sla 2de dag: - 1 soort fruit (geen banaan, mango, druiven, dadel of vijgen) - 3 of 5 keer op een dag 3de dag: - net zoals de 1ste dag 4de dag: - net zoals de 2de dag 5de dag: - iets met proteïne (kip, vlees of vis) + komkommer of sla - het beste niet in olie bakken - 3 keer op een dag 6de dag: - in water gekookte groente (geen aardappel, linzen) - 3 of 5 keer op een dag 7de dag: - fruit gemengd (bv fruitsalade) - 3 of 5 keer op een dag 8ste dag: - net zoals de 1ste dag 9de dag: - groentesalade (geen aardappels) - 3 of 5 keer op een dag 10de dag: - net zoals de 2de dag Als je meer wilt afvallen dan de 11de dag rusten en de 12de dag weer van voor af aan opnieuw beginnen. Tussendoortjes alleen water en thee zonder suiker. weetje cker dt t gezond is..:maf2:

Mievrouw_Batata
26-02-2008, 22:32
je kunt met het tien dagen dieet tot wel 8 kilo afvallen het is wel egt super zwaar een vriendin van me heeft zich strikt aan het dieet gehouden, en heeft dan ook echt 8 kilo verloren. Dit is het dieet: Dieet 8 kilo in 10 dagen afvallen 1ste dag: - elk soort yogurt dat licht is + komkommer of sla - dit 3 of 5 keer op een dag eten - wel alleen komkommer of sla 2de dag: - 1 soort fruit (geen banaan, mango, druiven, dadel of vijgen) - 3 of 5 keer op een dag 3de dag: - net zoals de 1ste dag 4de dag: - net zoals de 2de dag 5de dag: - iets met proteïne (kip, vlees of vis) + komkommer of sla - het beste niet in olie bakken - 3 keer op een dag 6de dag: - in water gekookte groente (geen aardappel, linzen) - 3 of 5 keer op een dag 7de dag: - fruit gemengd (bv fruitsalade) - 3 of 5 keer op een dag 8ste dag: - net zoals de 1ste dag 9de dag: - groentesalade (geen aardappels) - 3 of 5 keer op een dag 10de dag: - net zoals de 2de dag Als je meer wilt afvallen dan de 11de dag rusten en de 12de dag weer van voor af aan opnieuw beginnen. Tussendoortjes alleen water en thee zonder suiker. Sorry dat ik hierop reageer, maar dit is echt NIET gezond!

brahima
26-02-2008, 23:53
Brahima, shokran meid! a.u.b. schat

FirtinA
26-02-2008, 23:56
je kunt met het tien dagen dieet tot wel 8 kilo afvallen het is wel egt super zwaar een vriendin van me heeft zich strikt aan het dieet gehouden, en heeft dan ook echt 8 kilo verloren. Dit is het dieet: Dieet 8 kilo in 10 dagen afvallen 1ste dag: - elk soort yogurt dat licht is + komkommer of sla - dit 3 of 5 keer op een dag eten - wel alleen komkommer of sla 2de dag: - 1 soort fruit (geen banaan, mango, druiven, dadel of vijgen) - 3 of 5 keer op een dag 3de dag: - net zoals de 1ste dag 4de dag: - net zoals de 2de dag 5de dag: - iets met proteïne (kip, vlees of vis) + komkommer of sla - het beste niet in olie bakken - 3 keer op een dag 6de dag: - in water gekookte groente (geen aardappel, linzen) - 3 of 5 keer op een dag 7de dag: - fruit gemengd (bv fruitsalade) - 3 of 5 keer op een dag 8ste dag: - net zoals de 1ste dag 9de dag: - groentesalade (geen aardappels) - 3 of 5 keer op een dag 10de dag: - net zoals de 2de dag Als je meer wilt afvallen dan de 11de dag rusten en de 12de dag weer van voor af aan opnieuw beginnen. Tussendoortjes alleen water en thee zonder suiker. Dit is een crash dieet, en alles behalve gezond. Alleen yoghurt groente of fruit in 1 dag is heel erg ongezond.

lalla_zoubida
06-03-2008, 16:31

hahahahaha ja ik denk ook niet dat het bepaald gezond is, ik heb het zelf gedaan en ik was er 10 kilo mee afgevallen. Maar dat heb ik allleen gedaan omdat mij broer destijds ging trouwen, het resultaat is dan ook niet voor lang alhoewel ik nog steeds 5 kilo lichter ben dan voorheen.

Pagina's : [1] 2