Bekijk originele versie : onzekerheidsgevoel
tatouzient
02-12-2003, 20:32
wa zou je doen als je een onzekerheidsgevoel hebt mbt je relatie?
hou wel in gedachte da hij/zij de persoon is waarvan je min of meer droomde...
bisous xxx
ben benieuwd :D
Fabolous
02-12-2003, 20:34
borst vergroting ofzo ( een vrouw dan he) dan hoeft ze nooit meer onzeker te zijn
:)
tatouzient
02-12-2003, 20:41
Origineel gepost door Fabolous
borst vergroting ofzo ( een vrouw dan he) dan hoeft ze nooit meer onzeker te zijn
een vrouw met kleine borste is onzeker??
mr kom, wa zou JIJ doen? als jij je onzeker voelt in je relatie.
bisous xxx
tarifest_lady
02-12-2003, 20:43
Pubertje... :D
Als je onzeker bent moet je die onzekerheid gebruiken om anderen onzeker te maken. Ken je KWALITEITEN.
Fabolous
02-12-2003, 20:48
Origineel gepost door tatouzient
een vrouw met kleine borste is onzeker??
mr kom, wa zou JIJ doen? als jij je onzeker voelt in je relatie.
bisous xxx
Fabolous
02-12-2003, 20:50
just jokin around....ma'am
Fabolous
02-12-2003, 20:55
oja als ik me onzeker voel, ga ik me zekerder voelen, want uhm nooit meegemaakt en gebeurt ook niet, cuz i am me
tatouzient
02-12-2003, 20:58
Origineel gepost door Da_flow
Als je onzeker bent moet je die onzekerheid gebruiken om anderen onzeker te maken. Ken je KWALITEITEN.
stel je kent je kwaliteiten, maar in dit geval kun je je kwaliteiten ni gebruiken, wnt voor het eerst in je leven ben je onzeker omtrent dit geval... snappie :confused:
bisous xxx
tatouzient
02-12-2003, 21:01
oja als ik me onzeker voel, ga ik me zekerder voelen, want uhm nooit meegemaakt en gebeurt ook niet, cuz i am me
hoe kun je zekerder worden als je onzeker bent...
bisous xxx
Fabolous
02-12-2003, 21:04
nou als ik het gevoel heb dat ik me onzeker voel, zorg ik ervoor dat dat niet meer zo is door me zekerder te voelen.....trust yourself, be yourself, love yourself like i love you
stuur doctor phil emailtje ofzo misschien kan hij je vragen beantwoorden, ik niet weet
aaah dat is best moelijk..
je hebt altijd het idee dat je iets verkeerd doet, altijd het idee dat je iest fout doet. dardor ga je meer op je zelf letten dan op jouw partner en dan ga je pas echt fouten maken..
mijn advies is. wees je zelf als eerst. ik ben erin getrapt door me gek te laten maken door mijn ex. das was fout!!! hun houding is hun probleem. je bent net zoveel waard in dit leven als jouw partner. je hoef je niet perse extra te bewijzen. wees gewoon de persoon die je normaal ben en jouw partner hoort dat te accepteren en doen hij/zij dat niet? dan zeg je gewoon doei...
tatouzient
02-12-2003, 22:10
nou als ik het gevoel heb dat ik me onzeker voel, zorg ik ervoor dat dat niet meer zo is door me zekerder te voelen.....trust yourself, be yourself, love yourself like i love you
stuur doctor phil emailtje ofzo misschien kan hij je vragen beantwoorden, ik niet weet
like u love me :Iluvu: (grapje)
mr in een zekere zin heb je wel gelijk...
bisous xxx
tatouzient
02-12-2003, 22:11
Origineel gepost door Jamiel
aaah dat is best moelijk..
je hebt altijd het idee dat je iets verkeerd doet, altijd het idee dat je iest fout doet. dardor ga je meer op je zelf letten dan op jouw partner en dan ga je pas echt fouten maken..
mijn advies is. wees je zelf als eerst. ik ben erin getrapt door me gek te laten maken door mijn ex. das was fout!!! hun houding is hun probleem. je bent net zoveel waard in dit leven als jouw partner. je hoef je niet perse extra te bewijzen. wees gewoon de persoon die je normaal ben en jouw partner hoort dat te accepteren en doen hij/zij dat niet? dan zeg je gewoon doei...
right! ;)
bisous xxx
Himieto_zinador
02-12-2003, 22:23
Origineel gepost door tatouzient
wa zou je doen als je een onzekerheidsgevoel hebt mbt je relatie?
hou wel in gedachte da hij/zij de persoon is waarvan je min of meer droomde...
bisous xxx
ben benieuwd :D
Hoezo voel je je onzeker? Onthoud goed in je achterhoofd dat hij of zij niks meer is dan jij. Ik bedoel hij /zij poept ook en plast ook!!!We zijn allemaal mensen......tegenwoordig moet je sterk in je schoenen staan,wil je het maken in deze wereld......stap er op af,en mocht hij/zij je afwijzen dan is dat zij/haar probleem en niet de jouwe..........
succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.