Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : turkse meiden zijn lekkerder dan maroc meiden

Pagina's : [1] 2 3 4

tony_tbs
02-12-2003, 18:32

waar of niet waar wat denk jij :confused: wat ik denk krijg je later te horen :D

tony_tbs
02-12-2003, 18:40
Origineel gepost door schema niemand reageert op je topic dus ik dacht dan doe ik het ff en ik vind overal zitten spoken tussen of ze nou marokaans zijn of turks ik kan je echt niet beantwoorden ik woon in een klein dorpje dus er zijn niet echt veel turken hier maar mijn vrindin is turks en ze is best wel mooi en wat vind jij als deze reactie uit medelijden is gepost dan reageer ik daar niet een op :rolleyes:

RisLaine
02-12-2003, 18:50
Origineel gepost door tony_tbs waar of niet waar wat denk jij :confused: wat ik denk krijg je later te horen :D AanGezien Turken Een PlatHoofd Hebben, Snap Ik Niet Eens Hoe Je Dat Naar Voren Durft Te Brengen. :rolleyes: Want Het Idee Dat Marokkaanse Meiden, Worden BeConcurreerd Door Turkse Meiden?! Te Gek Voor Woorden. :D

tony_tbs
02-12-2003, 18:56
Origineel gepost door RisLaine AanGezien Turken Een PlatHoofd Hebben, Snap Ik Niet Eens Hoe Je Dat Naar Voren Durft Te Brengen. :rolleyes: Want Het Idee Dat Marokkaanse Meiden, Worden BeConcurreerd Door Turkse Meiden?! Te Gek Voor Woorden. :D zelf verzekerd van je zaak jek :D Origineel gepost door schema nee ik had gewoon niks te doen dus je bent gewoon extratje je bent best snel beledigt ik bedoelde het goed niet uit medelijden ok

RisLaine
02-12-2003, 19:00

[QUOTE]Origineel gepost door tony_tbs [B] ;) zelf verzekerd van je zaak jek :D Als Het Om Papoea's Gaat, Is RisLaine Altijd ZelfVerzekerd. ;)

BoRn_2_BiAtCh
02-12-2003, 19:01
Origineel gepost door tony_tbs waar of niet waar wat denk jij :confused: wat ik denk krijg je later te horen :D okeej kga voor de verandering ff serieus reageren..:) nou smaken verschillen, je kan niet iedereen over 1 kam scheren..(is nie zo hygiënisch) en ja de één kan de turkse meiden prachtig vinden, terwijl de ander er nix van wil weten... :o nu ff wat ik persoonlijk vind: er zitten sommige bij die wel mooi zijn...leuk koppie enzo... :) alleen die kleding stylo vind ik wat minder...:jammer: :zwaai:

bidauia
02-12-2003, 19:01
Origineel gepost door tony_tbs waar of niet waar wat denk jij :confused: wat ik denk krijg je later te horen :D HAHAHAUWHAHAHAWIUUWHAHA :lol: :giechel: :maf2: :hihi: :zwaai:

NeelieferNiet
02-12-2003, 19:04
turkse meiden zijn gaar ze maken zich zelf steeds leleker

tony_tbs
02-12-2003, 19:09
Origineel gepost door schema NO HARD FEELINGS :( :( :( do you forgif me :( :( 4sure ;) :zwaai:

tony_tbs
02-12-2003, 19:11
Origineel gepost door NeelieferNiet turkse meiden zijn gaar ze maken zich zelf steeds leleker niet allemaal :) ik ken er een paar oeh oeh :D

Riley
02-12-2003, 19:21
Nou die turkse meiden kunnen echt niet tippen aan de marokkaanse meiden, die turkse meiden zijn behaard man ik er eentje gezien die lijkt op bin laden hahahahaha, nou no way gek de marokkaanse meiden zijn de mooiste meiden ter wereld. groeten uit Den Haag p.s ik denk dat een echte marokkaan wel met mij eens is.

tony_tbs
02-12-2003, 19:25
Origineel gepost door schema tony_tbs ik hou van je ik kan niet zonder jou trouw met me mn aller liefste tony_tbs :eek: :(

tony_tbs
02-12-2003, 19:28
Origineel gepost door Riley Nou die turkse meiden kunnen echt niet tippen aan de marokkaanse meiden, die turkse meiden zijn behaard man ik er eentje gezien die lijkt op bin laden hahahahaha, nou no way gek de marokkaanse meiden zijn de mooiste meiden ter wereld. groeten uit Den Haag p.s ik denk dat een echte marokkaan wel met mij eens is. dus als iemand de zelfde smaak heeft als jouw is hij een egte marokkaan wat weet jij nou hageneezje turkse meiden behaard valt reuze mee nerdje

piraat
02-12-2003, 19:29
Origineel gepost door Riley p.s ik denk dat een echte marokkaan wel met mij eens is. Wat is een echte Marokkaan?

tony_tbs
02-12-2003, 19:29

Origineel gepost door LadyCurly_20 :lol: ben je der weer blijf aardig tegen mij ok :)

Pagina's : [1] 2 3 4