Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kleuterklas niveau!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Kendie
24-02-2008, 00:31

Dat is het gemiddelde niveau van m.nl en met name bij mjlr. Wat verwacht je ook anders van topics als; mijn vriendje noemt mij een h0er, Mijn vriendje wilt mij ontmaagden wat nu? En als klapper op de vuurpijl; Ik heb mijn vriendin gedumt omdat ik haar ontmaagd heb en nog meer van dat soort ongein. En dan maar niet te spreken over al die domme youtube filmpjes. Waar gaat het in hemelsnaam nog over?? Dat is toch niet waar Marokko.nl voor staat ofwel??:confused: Waar blijven de topics die er echt aan toe doen, waar je echt kan discussieren en dan bedoel ik niet de discussies bestaande uit wellus-nietus argumenten, maar de diepgaande, leuke, gezellige, serieuze onderwerpen! Het lijkt wel alsof de kleuters het hebben overgenomen. Rugrats ala marokko.nl (:hihi: ) Serieus! En het ergste van alles is nog wel dat ik soms doodleuk meedoe. En dat alleen uit pure verveling en ook omdat er geen interessante topics zijn, dus veel keuze heb ik eigenlijk ook niet. De topics die hier vaak geplaatst worden horen eigenlijk naar mijn mening bij onzinhoekje thuis, maar toch wordt daar niets aangedaan. Theelounge is ook al overgenomen door de Marokkaanse rugrats. Vroeger kon je daar tenminste nog normale discussies voeren en moet je zien wat daar van is geworden! Nu zie je dat de topics daar alleen over spelletjes en kledingstijlen gaan :rolleyes: (lekker boeiend!!!!!) Anyways, Ik vroeg me dus gewoon af of er nog meer mensen zijn die het met me eens zijn Ik denk zelf van wel, ik weet haast wel zeker dat er meer mensen zo denken. Ik wilde het gewoon even kwijt, als dat mag! :o

Chance
24-02-2008, 00:35
Eens. Mensen openen tegenwoordig al topics om op te scheppen dat ze andere op basis van hun ras beledigen. Belachelijk!

AmazighPearl_
24-02-2008, 00:37
Zwaar mee eens. En toch hang ik hier doelloos rond, :moe:

kimatje_88
24-02-2008, 00:37
Sluit me er volledig bij aan

Kendie
24-02-2008, 00:38

Eens. Mensen openen tegenwoordig al topics om op te scheppen dat ze andere op basis van hun ras beledigen. Belachelijk! Dat ook. Marokkanen zijn de grootste racisten ooit. Hier I said it. We disrcrimineren elkaar al, laatstaan een ieder ander :hadj:

Brabantse
Eens, al hebben topics als deze ook weinig zin ;)

kimatje_88
Zwaar mee eens. En toch hang ik hier doelloos rond, :moe: Erg hea Zullen we maar actie ondernemen

AmazighPearl_
24-02-2008, 00:40
Eens, al hebben topics als deze ook weinig zin ;) Dat is ook weer waar. Wat zijn jullie allemaal zo slim zo laat nog..:gniffel: Erg hea Zullen we maar actie ondernemen Idd..:jammer: Hoe? Ben zelf ook inspiratieloos, :(

3ir_ana
24-02-2008, 00:41
Net een leuke topic gezien, wat een aanvulling is voor de voorbeelden die jij noemde "Welke jurk moet ik kopen, kan niet kiezen, is voor mijn eindgala, mijn ex komt ook..."

periodista
24-02-2008, 00:42
Eens. Ik zit echt nooit op marokko.nl of andere fora. Ik vind het allemaal saai en vermoeiend enzo. Ben sinds vandaag uit verveling en door een vriendinnetje eigenlijk weer ingelogd. Maar het niveau is niet echt hoog idd. Maar ik word oud, dat is het misschien ook :p.

kimatje_88
Dat is ook weer waar. Wat zijn jullie allemaal zo slim zo laat nog..:gniffel: Idd..:jammer: Hoe? Ben zelf ook inspiratieloos, :( Had gehoopt dat jij met een idee zou komen. Moderator worden en alle onzintopics ontruimen? Haha, nee grapje. Moest er nog eens bijkomen..moderator worden. Ik vind het al erg dat ik hier zo nu en dan ben..

Brabantse
Dat is ook weer waar. Wat zijn jullie allemaal zo slim zo laat nog..:gniffel: Kom net pas op gang ;) @3ir_ana, haha, ga ff helemaal stuk. Wat 'n onnozelheden ook.

Kendie
24-02-2008, 00:43
Eens, al hebben topics als deze ook weinig zin ;) Ik weet dat mijn topic geen zin heeft, omdat het niets teweeg zal brengen. Rugrats topics zullen blijven bestaan en zullen altijd worden geopend. Maar ik wilde het gewoon even kwijt en misschien dat iemand wel een keer een zinvolle topic opent waar we oneindig over kunnen discussieren en dat dankzij mijn topic :o Je weet het maar nooit. Het is iig beter dan wat ik nu lees. Ik krijg er spontaan hoofdpijn van :maf2:

AmazighPearl_
24-02-2008, 00:43
Had gehoopt dat jij met een idee zou komen. Moderator worden en alle onzintopics ontruimen? Haha, nee grapje. Moest er nog eens bijkomen..moderator worden. Ik vind het al erg dat ik hier zo nu en dan ben.. :lol: Heeft geen zin, die topics komen toch weer terug. En idd, mod. worden dat wil je toch niet.. :gniffel: Is idd al erg genoeg dat ik uberhaupt reageer..:jammer:

AmazighPearl_
24-02-2008, 00:44

Kom net pas op gang ;) . Ik begin weg te zakken..:o

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11