Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de tweede keer

Bahjaouia
04-09-2002, 23:17

Stem tegennnnnnnnnn!!!!!!!! onderlinge discriminatie Ik had een heel mooi verhaal gemaakt enzo, maar hij is niet geplaatst ofzo....heel vaaaaag....maar ik vind 'm wel belangerijk dus ik doe het maar nog een keer!!!! Ik word helemaal gek van die vete tussen arabieren en berbers.... ZULLEN WE ER ALLEMAAAAAAAAAL MAAR MEE STOPPEN EN ELKAAR ALS 1 ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!? Reageer alsjeblieft alleen als je hier ook voor bent!! Ik wil geen discussie hiero zien!!!!!!!!!! Laten we elkaar gewoon allemaal als MAROKKANEN zien! Niet meer en niet minder!!!!!!!!!!!!!! Heel veel liefde van Bahjaouia!!!!!!!! :zwaai:

Diano
04-09-2002, 23:19
:zwaai: DiaNo

Jemal2002
04-09-2002, 23:23
Origineel gepost door Bahjaouia Stem tegennnnnnnnnn!!!!!!!! onderlinge discriminatie Ik had een heel mooi verhaal gemaakt enzo, maar hij is niet geplaatst ofzo....heel vaaaaag....maar ik vind 'm wel belangerijk dus ik doe het maar nog een keer!!!! Ik word helemaal gek van die vete tussen arabieren en berbers.... ZULLEN WE ER ALLEMAAAAAAAAAL MAAR MEE STOPPEN EN ELKAAR ALS 1 ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!? Reageer alsjeblieft alleen als je hier ook voor bent!! Ik wil geen discussie hiero zien!!!!!!!!!! Laten we elkaar gewoon allemaal als MAROKKANEN zien! Niet meer en niet minder!!!!!!!!!!!!!! Heel veel liefde van Bahjaouia!!!!!!!! :zwaai: waarom alleen berbers en arabieren waarom geld dit niet voor alle mensen.......we zijn toch allemaal mensen.....blank, chinees, berber arabier......etc

BouSSat
04-09-2002, 23:24
Origineel gepost door Bahjaouia Stem tegennnnnnnnnn!!!!!!!! onderlinge discriminatie Ik had een heel mooi verhaal gemaakt enzo, maar hij is niet geplaatst ofzo....heel vaaaaag....maar ik vind 'm wel belangerijk dus ik doe het maar nog een keer!!!! Ik word helemaal gek van die vete tussen arabieren en berbers.... ZULLEN WE ER ALLEMAAAAAAAAAL MAAR MEE STOPPEN EN ELKAAR ALS 1 ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!? Reageer alsjeblieft alleen als je hier ook voor bent!! Ik wil geen discussie hiero zien!!!!!!!!!! Laten we elkaar gewoon allemaal als MAROKKANEN zien! Niet meer en niet minder!!!!!!!!!!!!!! Heel veel liefde van Bahjaouia!!!!!!!! :zwaai: Ik stem VOOR!!! xXx Another Bahjaouia

azina17
11-09-2002, 09:51

Ik stem ook voor, ook ben ik het met jemal eens we zijn allemaal mensen.....

woman20
11-09-2002, 09:54
Ik stem als Hollandse ook voor want het schiet gewoon niet op als mensen hatelijk tegen mekaar gaan doen terwijl we mekaar niet eens kennen!!! Ik vind dit een onwijse gezellie site met leuke meiden maar af en toe zie ik dingen staan die zeer doen dan denk ik WHY!!! WORL PEACE!!!

jimpie
11-09-2002, 12:19
Mijn stem hebben jullie........................!!!

Junkie
11-09-2002, 12:25
Je mag best iets over anderen zeggen zolang je maar met steekhoudende argumenten komt. Dus niet aan komen kakken met "Berbers stinken", "Arabieren denken alleen aan olie", etc.