Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haaaaaaat?

Pagina's : [1] 2

Ghribe
02-12-2003, 14:46

Salut tous! Een ding begrijp ik niet, veel landen zijn aangevallen door Duitsland in wo 1 en wo 2, in meest landen mensen hebben dat evenement vergeten en hebben geen heikel aan duitshers, maar de nederlanders kunnen of willen niet dat haaaaaat los laten, ze mogen de duitshers niet, Heb je het idee waarom? wij als moslims worden beschuldig dat wij de westers haten. :confused:

Peej
02-12-2003, 14:56
Zeg Ghribe, kun je die bewering van jou onderbouwen? Er zijn maar weinig (zelfs vrijwel geen) Nederlanders die de Duitsers haten hoor. Er is alleen een gezonde rivaliteit als het gaat om het voetbal. En die rivaliteit is wederzijds. De Nederlanders zijn goede vrienden van de Duitsers. We exporteren erg veel goederen naar Duitsland en vele Duitsers komen jaarlijks een of meerdere malen naar Nederland om een vakantie door te brengen. Je topic slaat dus helemaal nergens op en kan net zo goed meteen gesloten worden.

Futbolista_fem
02-12-2003, 14:59
Origineel gepost door GodfriedvanB Dat zit hem ook niet in 40-45 maar in 1974.... :D Is natuurlijk ook allemaal stomiteit, ik heb diverse duitse collegas en vind het een van de prettigere volken om mee samen te werken. Jij en Ghribe hebben mekaar wel gevonden op het grammaticale vlak.... :giechel:

Elberfeld
02-12-2003, 15:08
Die haat valt wel mee. Volgens een artikel in Elsevier, enkele weken geleden, neemt de aversie van Nederlanders tegen Duitsers de laatste jaren af. Ghribe claimt dat deze aversie typisch Nederlands is. Dat durf ik te bestrijden. Toen ik naar Oost-Europa ging, werd mij verteld dat ik beter Engels kon praten dan DUits, omdat Oosteuropeanen anders net zouden doen alsof ze me niet zouden verstaan... Daarbij hoor ik weinig meer van aanslagen van Nederlandse terroristen op Duitse doelen, maar dat zal wel de schuld zijn van de Media ;) Ik deel dus de conclusie van Peej.

HeyoanQT
02-12-2003, 16:16

Ik weet het antwoord maar ik ben zo moe jongen :(

Futbolista_fem
02-12-2003, 16:30
Origineel gepost door GodfriedvanB Hahaha ja, ik benader nu eenmaal iedereen op zijn eigen niveau. Maar misschien moet je je eigen signature eerst nog eens nakijken op spelfouten voordat je anderen gaat verbeteren. Het is feministe niet feminste. :rolleyes: Beste Godfried, ik had het over grammaticale fouten niet over spelfouten... je hele reactie zit vol met fouten. Ik zal ze maar niet opsommen! :D En als je iedereen op zijn eigen niveau benadert, waarom ervaar je mijn reactie dan als een verbetering? : :confused: Beetje inconsequent, he?

IFRIQUIA
02-12-2003, 19:54
HALLO HATERS IK HOU ERVAN OM JULLIE ERGER TE HETEN ! VOORAL DE EDAMMERS HIER

IFRIQUIA
02-12-2003, 19:55
BIGRIP JE DATZ ODER NICHT

Elberfeld
03-12-2003, 08:07
Es tut mir leid, aber ich hab' keine Ahnung was der IFRIQUIA bedeutet. Schade. mit freundlichen GrĂ¼ss, der Elberfeld

Ghribe
03-12-2003, 09:06
Origineel gepost door Peej Zeg Ghribe, kun je die bewering van jou onderbouwen? Er zijn maar weinig (zelfs vrijwel geen) Nederlanders die de Duitsers haten hoor. Er is alleen een gezonde rivaliteit als het gaat om het voetbal. En die rivaliteit is wederzijds. De Nederlanders zijn goede vrienden van de Duitsers. We exporteren erg veel goederen naar Duitsland en vele Duitsers komen jaarlijks een of meerdere malen naar Nederland om een vakantie door te brengen. Je topic slaat dus helemaal nergens op en kan net zo goed meteen gesloten worden. ik vraag me af waarom men niet wil toegeven dat NL'ers haten de DL'ers niet alleen op football domein. Volgens de NL'ers de Fransen zijn arrogant de Belgen dom de DL'ers Nazi's . de rest van de wereld telt niet een vraag, wat zijn de NL'ers dan? een ding weet ik zeker . de best volk op de planette :zwaai:

an3sdej
03-12-2003, 12:33
Dat zogenaamde haten bestaat nauwelijks meer. Alleen tijdens voetbal N/D is de rivaliteit zeer groot, maar dat komt niet door WO2 maar door de match in 1972

Pagina's : [1] 2