Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Aub

anissa_4ever
23-02-2008, 12:16

ik wil eennieuwe versie van msn dowloaden maar het lukt weet iemand wat ik moet doen?

anissa_4ever
23-02-2008, 12:32
Wat lukt niet ? Hoe ver kom je ? Wat krijg je te zien ? Foutmelding ? Het installeren is gelukt. Ik kreeg een foutmelding

Narutard2
23-02-2008, 15:33
Msn is net als vista gewoon bagger. Ik gebruik al een jaar pidgin en deze is veel fijner dan msn. En "een foutmelding" hebben we niets aan... Wat voor foutmelding is het ?

anissa_4ever
23-02-2008, 16:25
Msn is net als vista gewoon bagger. Ik gebruik al een jaar pidgin en deze is veel fijner dan msn. En "een foutmelding" hebben we niets aan... Wat voor foutmelding is het ? ik heb een andere versie gedownload. is pidgin zoiets als msn?

Narutard2
23-02-2008, 16:42

ik heb een andere versie gedownload. is pidgin zoiets als msn? pidgin is gewoon een chatclient net als msn. http://www.pidgin.im/ Alleen ondersteund pidgin meerdere chat protocollen.

anissa_4ever
23-02-2008, 16:58
pidgin is gewoon een chatclient net als msn. http://www.pidgin.im/ Alleen ondersteund pidgin meerdere chat protocollen. okej thnx

Narutard2
23-02-2008, 17:16
OMdat het opensource is ? Omdat er geen reklame in voorkomt? Omdat het niet van Microsoft is ? Waar baseer jij je mening op ? Omdat het gewoon fijn werkt. Je hebt tabs en je kan met meerdere accounts inloggen. Zo ben ik aangemeld met mijn hotmail en gmail account. Ik heb veel meer vrijheid met de instellingen. Het is niet flashy maar heel basic en overzichtelijk. Tabs enzo kun je ook met msn bereiken alleen daar moet je dan weer plus voor installeren en voor de reclame de patcher. Opensource maakt me niet zoveel uit en of het wel of niet van microsoft maakt me ook niets uit, gebruik genoeg microsoft spullen. Ik vind het gewoon fijner en overzichtelijker. En ik heb beide gebruikt.

Narutard2
23-02-2008, 17:25
Alles wat jij nu hebt opgenoemd is mogelijk met 2 eenvoudige tooltjes voor msn. Msn is ook helemaal kaal te plukken. Dus echt voordelen heb je niet opgenoemd. Kaal te plukken.. met allemaal tooltjes. Dat weet ik. Alleen gebruik ik pidgin omdat het niet kaalgeplukt hoeft worden. En ik heb altijd mijn eigen chatclient bij me op mn usb stick. Pidgin is lekker portable.

Narutard2
23-02-2008, 17:43
www.meebo.com Waarom zou ik altijd een messenger op zak willen hebben. Ik vraag me af hoeveel geheugen dat ding wel niet gebruikt, hoevaak loopt ie wel niet vast? Dat zijn intressante dingen om te weten, interface is niet zo belangrijk. Dus thuis gebruik ik ehm zeg maar live messenger en als ik ergens anders ben moet ik het doen met een webapp. Tsja iederen moet hetzelf weten, ik heb iig een usb stick met een aantal programma's die ik vanaf mn usb stick kan draaien. http://portableapps.com/ Ik gebruik liever een applicatie, pidgin draait op ubuntu en windows en is portable. Er zijn vast andere applicaties of webmessengers(traag). Alleen ik VIND dit gewoon een relaxte programma. Ik heb met een reden live messenger verwijdert hoor. Ik gebruikte het namelijk eerst ook. En idd interface is niet zo belangrijk =D

Narutard2
23-02-2008, 17:52
Iedereen zo zn redenen. Ik vind het allemaal best. Anders was het best wel saai op de wereld. Idd en ook de concurrentie. Zo blijven mensen hun software verbeteren. Internet explorer 7 zou bijvoorbeeld nooit zijn uitgekomen als firefox er niet was =p

Narutard2
23-02-2008, 18:04
Idd, IE7 heb ik zelf nooit intensief gebruikt. IK gebruikte altijd IE6 toen ik Firefox leerde kennen. Ik wilde niks meer anders. Vooral de plugins die de browser heel handig maken. Hier hetzelfde, heb IE7 wel geprobeerd maar deze was echt slecht. Snap niet hoe ze zoiets durven uit te brengen als de grootste software leverancier van de wereld. De meest handige plugin van firefox is firebug =D. En binnenkort Firefox 3!

Narutard2
23-02-2008, 18:25
Najah zo slecht is het ook weer niet. Ik heb het wel gebruikt maar ik heb toch liever Firefox. Zo slecht is het niet :hihi: :hihi: ga maar eens een site maken en je zal het begrijpen.

Narutard2
23-02-2008, 18:27
Ik ken ook tal site die ik met firefox niet goed kan bekijken. Dan is firefox wel zo handig dat je dan de render enige kan omschakelen zodat je een IE-tab kan openen IN firefox. Dus hoef je geen appaart venster te openen. Klopt, maar een site die alleen in ie werkt is een slechte site. Firefox is ook niet perfect maar ie is echt rampzalig.

Narutard2
23-02-2008, 18:32
Die ervaring heb ik nooit gehad, dus ik ga daar geen uitspraak over doen. Juist worden nu site zo gemaakt dat ze als eerst door IE kunnen bekekn worden. Microsoft bezit dan nog steeds de grootste browser markt he. Dat is waar, daar kun je nou eenmaal nix aan doen. Microsoft maakt nou eenmaal misbruik van zijn monopolie positie. Maar goed sites voor internet explorer is heel erg kut omdat ze zich niet houden aan de standaarden.