Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe moet ik het uitmaken

Pagina's : [1] 2

LZN
02-12-2003, 14:24

help!!! wat moet ik doen ik ga met een jongen van mijn school maar wil het uitmaken mar weet niet hoe voor mij is het al uit ik ga ongeveer 3 weken met hem en ben helemaal op hem afgeknapt ik dacht hem leuk te vinden maar vind hem helemaal niet leuk hij iriteert me aan alles k weet het is niet leuk voor hem maar wat moet ik doen hoe moet ik het uitmaken ik walg van hem :zwaai:.

SOmaar
02-12-2003, 14:27
johhhhhhhhh je mag geen vriendje nemen weet je dat nog niet stomme............... dan had je dit probleem ook niet!!!!!!!!!!!!!

nour_el_3oejoen
02-12-2003, 14:32
..zeg de waarheid zou ik zeggen ..je kan jezelf niet dwingen...

yasminne
02-12-2003, 14:33
Naar hem toe lopen en hem zeggen dat je in die drie weken er achter bent gekomen dat hij niet in jou smaakt valt. En daarmee uit! Waarom voor je zelf zo moeilijk maken?????

divalatifa
02-12-2003, 14:35

ik weet dat het nu heel makkelijk voor mij is om gewoon tegen je te zeggen dat je eerlijk moet zijn en shit...maar ik weet ook dat dat heel moeilijk is! Tenzij jij het geen probleem vind natuurlijk...je kunt hem ook gewoon via hintjes laten merken dat je niet meer wilt. Door te zeggen dat je je aan hem irriteerd of door te negeren, misschien heel lullig maar soms kan het niet anders!! suc6

divalatifa
02-12-2003, 14:37
SOmaar dat vraagt ze toch niet!!

Atlas_Gebergte
02-12-2003, 15:06
Kijk als je geen haram-relatie aangaat, dan zou je deze probleem niet gehad hebben.

C_warrior
02-12-2003, 15:08
Je had dit eigelijk eerder moeten realiseren je kan niet zomaar een jongen nemen en dan uitmaken Is liefde een lichtknopje? aan en uit? Tzzzzz Zeg het hem, hij verdient misschien beter

Himieto_zinador
02-12-2003, 15:30
Origineel gepost door tahlala help!!! wat moet ik doen ik ga met een jongen van mijn school maar wil het uitmaken mar weet niet hoe voor mij is het al uit ik ga ongeveer 3 weken met hem en ben helemaal op hem afgeknapt ik dacht hem leuk te vinden maar vind hem helemaal niet leuk hij iriteert me aan alles k weet het is niet leuk voor hem maar wat moet ik doen hoe moet ik het uitmaken ik walg van hem :zwaai: Weet je wat! Zeg tegen hem dat je broer erachter is gekomen en dat hij je heeft geslagen en mocht hij je niet geloven bel me,dan kom ik naar je toe en doe ik alsof ik je broer ben en als dat niet werkt dan doe ik wel alsof ik je nieuwe vriend ben en geef ik je dikke t.o.n.g.z.o.e.n. terwijl hij kijkt ;) (grapje) Laat 't me weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

mocrow
02-12-2003, 16:44
Origineel gepost door Himieto_zinador Weet je wat! Zeg tegen hem dat je broer erachter is gekomen en dat hij je heeft geslagen en mocht hij je niet geloven bel me,dan kom ik naar je toe en doe ik alsof ik je broer ben en als dat niet werkt dan doe ik wel alsof ik je nieuwe vriend ben en geef ik je dikke t.o.n.g.z.o.e.n. terwijl hij kijkt ;) (grapje) Laat 't me weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :lol: whaaahahhahahahaha............. echt weer mgarba :giechel: ..........

Chatefemqemamu
02-12-2003, 17:22
shiiiiiiiiiiiiiiitttt hoe moeilijk kan 't zijn..... ey **** je bent niet meer zo leuk als in 't begin, ik liet me misleiden door m'n hormonen... tsjah liep m'n hersenen weer eens níet achterna... enneuh... yeahh be gone bichie.

BoRn_2_BiAtCh
02-12-2003, 17:33
Origineel gepost door Chatefemqemamu shiiiiiiiiiiiiiiitttt hoe moeilijk kan 't zijn..... ey **** je bent niet meer zo leuk als in 't begin, ik liet me misleiden door m'n hormonen... tsjah liep m'n hersenen weer eens níet achterna... enneuh... yeahh be gone bichie. faya..:hihi: Neej je zegt gewoon: aan alle ellende komt een eind.. :o uiteindelijk... :rolleyes: en hier eindigt onze ellende... :)

Missy_Cheima
02-12-2003, 18:03
Origineel gepost door tahlala help!!! wat moet ik doen ik ga met een jongen van mijn school maar wil het uitmaken mar weet niet hoe voor mij is het al uit ik ga ongeveer 3 weken met hem en ben helemaal op hem afgeknapt ik dacht hem leuk te vinden maar vind hem helemaal niet leuk hij iriteert me aan alles k weet het is niet leuk voor hem maar wat moet ik doen hoe moet ik het uitmaken ik walg van hem :zwaai: :hihi: Tell him Its over, its over know, move over! En niet zo mieterig wezen! Ik bedoel hoe lullig kan je zijn door hem te negeren ofzo.. :rolleyes: Gewoon zeggen waar het op staat!

SweetLady
02-12-2003, 19:15
Origineel gepost door Chatefemqemamu shiiiiiiiiiiiiiiitttt hoe moeilijk kan 't zijn..... ey **** je bent niet meer zo leuk als in 't begin, ik liet me misleiden door m'n hormonen... tsjah liep m'n hersenen weer eens níet achterna... enneuh... yeahh be gone bichie. :giechel: :p :giechel:

agadir_guwl
02-12-2003, 19:36

hey meid, Jij kan er toch ook nix aan doen dat je op hem bent uitgekeken. Vertel hem gewoon de waarheid en je moet er niet zo om gaan draaien anders wordt het toch alleen maar moeilijker om te vertellen. Spreek een keer af waar het niet zo druk is en vertel het en als hij dom doet dan pas moet je hem gaan negeren. sterkte meid xxx

Pagina's : [1] 2