Bekijk originele versie : Vraagje: Hoe haal je je rijbewijs.....
als je niet kan lezen maar wel een klein beetje nederlands kan spreken???
met name de theorie!!
Wie heeft hier ervaring mee??:rolleyes:
Salma_82
23-02-2008, 09:25
heeft diegene marokkaanse rijbewijs??
Het is volgens mij mogelijk om je theorie met een tolk te doen
amazigh_boer
23-02-2008, 15:10
gwn nederlands leren dat is het beste..
ik snap echt niet waarom marokkanen zo lui zijn.....
wel voor rijbewijs gaan, maar nederlands leren ho maar...
door nederlands te leren bereik je meer dan een klote rijbewijs.
Als het goed is kan je een theorieexamen in een andere taal aanvragen. En zo niet kan je een theorie-examen met een tolk erbij maken.
heeft diegene marokkaanse rijbewijs??
Ja hij heeft een Marokkaanse rijbewijs.
theorie kopen.
Bij wie en voor hoeveel??
gwn nederlands leren dat is het beste..
ik snap echt niet waarom marokkanen zo lui zijn.....
wel voor rijbewijs gaan, maar nederlands leren ho maar...
door nederlands te leren bereik je meer dan een klote rijbewijs.
Zo makkelijk is dat niet hoor, vooral als je geen universitaire opleiding in marokko hebt afgerond.
Hij heeft het geprobeerd, maar een theorieboek lezen is nog gewoon te moeilijk. En als je in Nederland wil werken is het wel handig zo'n rijbewijs.
En op vakantie is ook een stuk makkelijker met een rijbewijs.
Als het goed is kan je een theorieexamen in een andere taal aanvragen. En zo niet kan je een theorie-examen met een tolk erbij maken.
Ja, maar het leren van de theorie , ik weet echt niet hoe ik alles in het marokkaans moet vertalen, vb. berm
Ja, maar het leren van de theorie , ik weet echt niet hoe ik alles in het marokkaans moet vertalen, vb. berm
Tja, dan moet je dus zorgen dat iemand anders het theorie voor je man gaat halen. Daar letten ze toch niet op, als hij maar het legitimatiebewijs van je man mee krijgt.
cinderella
23-02-2008, 23:35
Als diegene geen NLs kan en de theorie wilt halen, dan kan ik je bij voorbaat al vertellen dat diegene er minimaal 20x over gaat doen.
Zelfs hoogopgeleide mensen in NL doen er enkele keren over, laat staan iemand die helemaal geen NLs kan.
Maar goed. Allah i3awen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.