Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames help me!!!

Pagina's : [1] 2

Himieto_zinador
02-12-2003, 14:03

Ik wil een cadeautje kopen voor de allerliefste vrouw in mijn leven, namelijk mijn moeder. Ik wil iets terug doen,want kijk; alleen met ramadan heeft ze meskiena de hele maand voor ons gekookt. Ze heeft er zelfs spierpijn aan over gehouden. Ik wil haar laten zien dat ik bewondering voor haar heb en heel veel van haar hou. Ik help haar weleens met de afwas enzo en met stofzuigen,maar ik wil iets meer doen dan dat. Wat zal ik voor haar kopen?

SOmaar
02-12-2003, 14:05
een auto of heel veel goud en marokkkaanse jurken

Angel_82
02-12-2003, 14:08
Lief gebaar! :goedzo: Ten eerste ik zou iets persoonlijks voor haar kopen. Dus niet iets voor het huis ofzo. Ik zou kijken naar wat ze graag wilt hebben (je kan altijd een beetje vissen :D ) Als je het echt echt echt niet weet, dan zit je met een goud sieraad of een mooie marokkaanse jurk altijd goed!! Veel succes en laat ons weten wat het geworden is he.. Liefs Angel

Futbolista_fem
02-12-2003, 14:46
Origineel gepost door Himieto_zinador Ik wil een cadeautje kopen voor de allerliefste vrouw in mijn leven, namelijk mijn moeder. Ik wil iets terug doen,want kijk; alleen met ramadan heeft ze meskiena de hele maand voor ons gekookt en mijn kleren gewassen. Ze heeft er zelfs spierpijn aan over gehouden. Ik wil haar laten zien dat ik bewondering voor haar heb en heel veel van haar hou. Ik help haar weleens met de afwas enzo en met stofzuigen,maar ik wil iets meer doen dan dat. Wat zal ik voor haar kopen? Niks. Voortaan meer en vaker helpen met het huishouden. Rust is de grootste kado die je een moeder gunnen kan. :) Door een kadootje te kopen, probeer je van je schuldgevoelens af te komen en dat vind ik zo idioot! Waarom nu perse een kado? Beteje hypocriet niet waar? ;)

salwa23
02-12-2003, 14:56

koop een afwasmachine heb ik ook gedaan daar was mijn moeder heel blij mee

amiira
02-12-2003, 14:59
Origineel gepost door Himieto_zinador Ik wil een cadeautje kopen voor de allerliefste vrouw in mijn leven, namelijk mijn moeder. Ik wil iets terug doen,want kijk; alleen met ramadan heeft ze meskiena de hele maand voor ons gekookt en mijn kleren gewassen. Ze heeft er zelfs spierpijn aan over gehouden. Ik wil haar laten zien dat ik bewondering voor haar heb en heel veel van haar hou. Ik help haar weleens met de afwas enzo en met stofzuigen,maar ik wil iets meer doen dan dat. Wat zal ik voor haar kopen? Ten eerste gewoon tegen haar zeggen dat ontzettend veel van haar houdt, vlgs mij is dat de mooiste cadeau die je aan je moeder kan geven hoe vaak je het ook zegt. En ja, een tastbare iets: wat hier boven al eerder genoemd werd. Marokkaanse moeders zijn gek op goud en tikchita's...............maar ja, ik zou zeggen denk goed na wat je moeder leuk vindt en koop dat voor haar. Een afwasmachine is ook geen slecht idee. DAt scheelt afwassen.

Himieto_zinador
02-12-2003, 15:17
Origineel gepost door salwa23 koop een afwasmachine heb ik ook gedaan daar was mijn moeder heel blij mee Een afwasmachine heeft ze al!!!

OUIDAD1
02-12-2003, 15:34
wat dacht je van het volgende: voetmassage-bad(kan tegenwoordig al vanaf 20.00 kopen) lekker geurtje neem haar mee naar stad en laat haar op jou kosten winkelen een keukenmachine(hakken,mixen,kneden) of neem haar mee naar beverwijk en laat haar op jouw kosten een takshita uitkiezen zooo, hoop dat je er wat aan hebt.

G-Bella
02-12-2003, 16:41
Origineel gepost door Himieto_zinador Ik wil een cadeautje kopen voor de allerliefste vrouw in mijn leven, namelijk mijn moeder. Ik wil iets terug doen,want kijk; alleen met ramadan heeft ze meskiena de hele maand voor ons gekookt. Ze heeft er zelfs spierpijn aan over gehouden. Ik wil haar laten zien dat ik bewondering voor haar heb en heel veel van haar hou. Ik help haar weleens met de afwas enzo en met stofzuigen,maar ik wil iets meer doen dan dat. Wat zal ik voor haar kopen? Waarom koop je niet voor haar een ticket voor volgend jaar met als doel.. 'Bedevaart naar Mekka'.. Dat vind ik in iedergeval iets heel moois wat je kan geven :) Hoop dat je eruit kan komen... Veel successss :zwaai:

L7hobi_zina
02-12-2003, 17:52
Ten eerste is je liefde heel belankrijk voor je moeder... Zeg haar zoveel mogelijk hoeveel je van haar houdt... .., daar zal je moeder heel blij mee zijn... en ten 2e kan je altijd nog iets leuks halen voor je moeder.. bijv sieraden.., mooie marokaanse jurken..., etc

Lady_moi
02-12-2003, 17:57
Origineel gepost door Sweety20 Waarom koop je niet voor haar een ticket voor volgend jaar met als doel.. 'Bedevaart naar Mekka'.. Dat vind ik in iedergeval iets heel moois wat je kan geven :) Hoop dat je eruit kan komen... Veel successss :zwaai: die vind ik zeer origineel :goedzo: en nog goed ook!!

SweetLady
02-12-2003, 19:27
Origineel gepost door L7hobi_zina Ten eerste is je liefde heel belankrijk voor je moeder... Zeg haar zoveel mogelijk hoeveel je van haar houdt... .., daar zal je moeder heel blij mee zijn... en ten 2e kan je altijd nog iets leuks halen voor je moeder.. bijv sieraden.., mooie marokaanse jurken..., etc Precies :goedzo:

lilmaroc
02-12-2003, 20:13
Origineel gepost door OUIDAD1 wat dacht je van het volgende: voetmassage-bad(kan tegenwoordig al vanaf 20.00 kopen) lekker geurtje neem haar mee naar stad en laat haar op jou kosten winkelen een keukenmachine(hakken,mixen,kneden) of neem haar mee naar beverwijk en laat haar op jouw kosten een takshita uitkiezen zooo, hoop dat je er wat aan hebt. woow dan moeten ze geloof ik wel uren reizen.. Gelderland-->Beverwijk

EL_MoRo
02-12-2003, 20:16
Wees een goede zoon.... Blijf op het rechte pad..... Luister naar je ouders...... Ik denk dat dat meer dan genoeg is.....tenminste dat zouden mijn ouders de perfecte cadeau vinden.... Groetjes el moro

oearda
02-12-2003, 22:00

hoi hoi, wat dacht je van een vliegticket naar marokko om haar familie te zien; ik weet dat mijn moeder daar heel erg blij mee zou zijn. succes er nog mee, beslama

Pagina's : [1] 2