Bekijk originele versie : Help!!!!
Himieto_zinador
02-12-2003, 13:31
Mensen help me.....Ik voel me de laatse maanden zeer klote.Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik heb heel vaak het gevoel dat ik niet kan ademen, je weet wel....zo'n bedompt gevoel.....alles lijkt grijs........Ik doe geen leuke dingen meer....Als ik de tv aanzet en ik zie hoeveel mensen doogaan aan aids elke jaar en hoeveel mensen (islamieten net als jij en ik) dagelijks in Israel en Irak worden neergeschoten,dan heb ik geen zin meer om te leven.Weet je, ik denk dan bij mezelf; terwijl ik misschien hier zit te lachen en een film zit te kijken,sterven elders mensen aan honger of worden mijn broeders neergeschoten door eljahoed..........> Zeg eens eerlijk, dit leven stel* toch niks voor!!!!!!
Werken tot je 60ste (eigenlijk tot je dood). Je kinderen groeien op tussen joden,denk je nou echt dat onze kinderen islamitisch worden? De tweede generatie marokkanen zijn niet eens echt islamitisch laat staan hun kinderen.....
Denken jullie er ook zo over of ben ik de enige op deze wereld die zo denkt????
EgYpTiAn_EyEs
02-12-2003, 13:33
Ben je depressief aan het worden?
Angel_82
02-12-2003, 13:39
nee denk er zeker niet zo over. Ik weet dat er over de hele wereld mensen dood gaan zoals jij en ik, en ik weet dat we hier tussen de niet-moslims zitten, en ik weet ook dat er in de derde generatie minder echte moslims zullen zijn... maar denk jij nou echt dat je daar wat aan kunt veranderen door op de bank te kniezen en door dat je dood wilt??? nee lieve schat, helpt geen reet!
Ik zou zeggen: een goed begin begint bij jezelf... Zoek een reden om WEL te leven en zoek een reden om WEL gelukkig te zijn.. Believe me, dan ga je je zeker een stuk beter voelen. En er zijn zat fondsen en goede doelen waar je geld kunt doneren voor die mensen die het zo slecht hebben. Misschien geeft dat je een beter gevoel. Ik wil je alleen 1 ding duidelijk maken ---> het heeft geen zin om je zo te voelen en er zo bij te gaan zitten.
Maak wat van je leven!
Liefs Angel
HaagseHafida
02-12-2003, 13:48
Het is onze plicht om ervoor te zorgen dat de derde generatie echte moslims zijn.
Maar goed, misschien dat je een beetje last heb van een depressie. Ik voel me soms ook zo maar ja je kunt er niet echt veel aan doen. Behalve er dan voor zorgen dat jij echt volgens de Islam gaat leven, andere broeders en zusters aanspoort om hetzelfde te doen. Op die manier zal er waarschijnlijk meer geld, die eerst uitgegeven werden aan drank en drugs en andere onzin, gaan naar de goede doelen.
Misschien dat we op die manier toch een verschil kunnen maken op deze wereld.
RisLaine
02-12-2003, 14:00
Origineel gepost door Himieto_zinador
Mensen help me.....Ik voel me de laatse maanden zeer klote.Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik heb heel vaak het gevoel dat ik niet kan ademen, je weet wel....zo'n bedompt gevoel.....alles lijkt grijs........Ik doe geen leuke dingen meer....Als ik de tv aanzet en ik zie hoeveel mensen doogaan aan aids elke jaar en hoeveel mensen (islamieten net als jij en ik) dagelijks in Israel en Irak worden neergeschoten,dan heb ik geen zin meer om te leven.Weet je, ik denk dan bij mezelf; terwijl ik misschien hier zit te lachen en een film zit te kijken,sterven elder mensen aan honger of worden mijn broeders neergeschoten door eljahoed..........> Zeg eens eerlijk, dit leven stel* toch niks voor!!!!!!
Werken tot je 60ste (eigenlijk tot je dood). Je kinderen groeien op tussen joden,denk je nou echt dat onze kinderen islamitisch worden? De tweede generatie marokkanen zijn niet eens echt islamitisch laat staan hun kinderen.....
Er Zit Wel Iets In, Dat InderDaad Klopt.
Maar Waarom Neem Je Nu Al Aan, Dat Je Kinderen, De Islam Niet Zullen Volgen?! :rolleyes:
Het Is Jou Plicht, Als Ouder, ErVoor Te Zorgen Dat Ze Dat Wel Doen.
RisLaine ConcluDeerd Dus, Dat Jij Jezelf Als Een Slechte Vader Ziet Later. :D
Futbolista_fem
02-12-2003, 14:33
Mensen help me.....Ik voel me de laatse maanden zeer klote.Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik heb heel vaak het gevoel dat ik niet kan ademen, je weet wel....zo'n bedompt gevoel.....alles lijkt grijs........Ik doe geen leuke dingen meer....Als ik de tv aanzet en ik zie hoeveel mensen doogaan aan aids elke jaar en hoeveel mensen (islamieten net als jij en ik) dagelijks in Israel en Irak worden neergeschoten,dan heb ik geen zin meer om te leven.Weet je, ik denk dan bij mezelf; terwijl ik misschien hier zit te lachen en een film zit te kijken,sterven elder mensen aan honger of worden mijn broeders neergeschoten door eljahoed..........> Zeg eens eerlijk, dit leven stel* toch niks voor!!!!!!
Dan rest er niks anders op dan jezelf voor de trein gooien... Zijn we in ieder geval een pessimist armer! :kwaad:
Godsamme!
Angel_82
02-12-2003, 14:47
Origineel gepost door Futbolista_fem
Dan rest er niks anders op dan jezelf voor de trein gooien... Zijn we in ieder geval een pessimist armer! :kwaad:
Godsamme!
Waarom? Waarom zo reageren.. :(
Je bent niet noodgedwongen om antwoord te geven.. dus als je geen normaal antwoord kan plaatsen, kan je ook gewoon helemaal GEEN antwoord plaatsen.
Liefs Angel
Hiemito,
Iedereen heeft weleens van die depri-dagen. De oorzaak kan wel verschillend zijn, maar het komt allemaal op hetzelfde neer: Je voelt je rot. Had ik ook van de week, alleen in een minder pessimistische vorm: geen doodgedachen.
Over wat je allemaal op tv ziet. Ja, er valt voor ons moslims inderdaad niet veel positief te zien. Het leven gaat door. We kunnen daar wel wat aan veranderen door eerst bij ons zelf te beginnen. En als je je zo overgeeft aan je depri-gevoelens dan help je daar niemand mee, ook niet jezelf. Probeer naar de positieven dingen in het leven te kijken.
En wat betreft de molimse kleinkinderen. Ik zag het ook niet zitten allemaal. Ik verwacht niet veel. Maar ik denk wel dat nog goede dagen voor ons molims komen. Ik zie steeds meer mensen bezig met hun geloof dus...............
Futbolista_fem
02-12-2003, 14:50
Origineel gepost door Angel_82
Waarom? Waarom zo reageren.. :(
Je bent niet noodgedwongen om antwoord te geven.. dus als je geen normaal antwoord kan plaatsen, kan je ook gewoon helemaal GEEN antwoord plaatsen.
Liefs Angel
Ik ben ook niet noodgedwongen om een 'normaal' antwoord te geven.Wat is een 'normaal' antwoord eigenlijk? Zijn er bepaalde criteria waaraan ik me moet houden? Nee!
Als het je niet zin, dan reageer JIJ niet.
Gegroet,
Futbolista_fem
Angel_82
02-12-2003, 14:56
Ik ben ook niet noodgedwongen om een 'normaal' antwoord te geven.Wat is een 'normaal' antwoord eigenlijk? Zijn er bepaalde criteria waaraan ik me moet houden? Nee!
Als het je niet zin, dan reageer JIJ niet.
Gegroet,
Futbolista_fem
Hou je niet van de domme meid. Er wordt om advies gevraagd SERIEUS advies. Die jongen die zit daar echt mee, en wil geholpen worden! Zie naam topic! Dus hetgeen wat jij antwoord is niet naar gevraagd en is niet eens NORMAAL!!! Dus doe niet als je niet weet waar ik het over hebt, met je bijdehande opmerkingen.
Futbolista_fem
02-12-2003, 15:07
Hou je niet van de domme meid. Er wordt om advies gevraagd SERIEUS advies. Die jongen die zit daar echt mee, en wil geholpen worden! Zie naam topic! Dus hetgeen wat jij antwoord is niet naar gevraagd en is niet eens NORMAAL!!! Dus doe niet als je niet weet waar ik het over hebt, met je bijdehande opmerkingen.
Er staat nergens dat ik NIET mag reageren. Wel staat er dat ik wel mag reageren, zonder vooraf toestemming te vragen. Dat staat nota bene in de grondwet. Art. 7----> vrijheid van meningsuiting!
Ik hoef me niet aan jouw criteria te houden. En tja, mondigheid is iets dat mij siert. :D
Bovendien heb ik me netjes aan de vraagstelling gehouden. Hij vroeg(ik dacht dat het een dame was hahahahah) of wij er ook zo over denken. Nee zo denk ik er niet over. Ik vind hem een pessimist. Het leven stelt wel degelijk iets voor!
So what the hell are you talking about?
Angel_82
02-12-2003, 15:11
Er staat nergens dat ik NIET mag reageren. Wel staat er dat ik wel mag reageren, zonder vooraf toestemming te vragen. Dat staat nota bene in de grondwet. Art. 7----> vrijheid van meningsuiting!
Ik hoef me niet aan jouw criteria te houden. En tja, mondigheid is iets dat mij siert. :D
Bovendien heb ik me netjes aan de vraagstelling gehouden. Hij vroeg(ik dacht dat het een dame was hahahahah) of wij er ook zo over denken. Nee zo denk ik er niet over. Ik vind hem een pessimist. Het leven stelt wel degelijk iets voor!
So what the hell are you talking about?
Ok, je houdt je nog van de domme..
Vraagje: als een vriendin jou deze zelfde vraag zou stellen, wat zou je dan antwoorden?
Futbolista_fem
02-12-2003, 15:30
Ok, je houdt je nog van de domme..
Vraagje: als een vriendin jou deze zelfde vraag zou stellen, wat zou je dan antwoorden?
Nee, ik dacht dat jij je van de domme hield, maar je bent gewoon echt dom. Je hebt zojuist deze discussie, waar jij nota bene mee begonnen was, verloren. Ga dus niet meer van de hak op de tak springen...!
Dus ik ga niet eens in op jouw vraag :p
Wederom gegroet,
Futbo,
allah wat ben jij depprie het eerst wat je moet doen is langs de dokter en anti depressieva's halen want de kans dat je zelf moord gaat plegen is heel groot en ja je kinderen geef jij een opvoedingen en niet je buurman doe wat met je leven en blijf niet om de feiten heen hobbelen wat je kan niet de hele wereld helpen.
Mensen help me.....Ik voel me de laatse maanden zeer klote.Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik heb heel vaak het gevoel dat ik niet kan ademen, je weet wel....zo'n bedompt gevoel.....alles lijkt grijs........Ik doe geen leuke dingen meer....Als ik de tv aanzet en ik zie hoeveel mensen doogaan aan aids elke jaar en hoeveel mensen (islamieten net als jij en ik) dagelijks in Israel en Irak worden neergeschoten,dan heb ik geen zin meer om te leven.Weet je, ik denk dan bij mezelf; terwijl ik misschien hier zit te lachen en een film zit te kijken,sterven elders mensen aan honger of worden mijn broeders neergeschoten door eljahoed..........> Zeg eens eerlijk, dit leven stel* toch niks voor!!!!!!
ik weet zeker dat je ook een 'beetje' depri bent.......als je het niet gelooft vraag het mij maar.....want zo voel ik me ook al een tijdje!
Dus wees niet bang het gaat over, zodra er iets leuks in je leven gebeurd, dan ga je er anders over denken.....zeker weten ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.