Bekijk originele versie : wat vinden jullie van mijn inkomen
diamantsgirl22
22-02-2008, 23:56
ik werk als medewerkster bij het economaat van een kredietinstelling en mijn inkomen per maand is 1900 (bruto)??
is dit behoorlijk goed ik woon nog bij mijn ouders en ben 22 jaar? en ik heb een a2 diploma in een administratieve richting?
Pobricito
22-02-2008, 23:59
So, wil je niks met mij delen?:o
diamantsgirl22
23-02-2008, 00:01
So, wil je niks met mij delen?:o
Vindt je dat behoorlijk veel? hoeveel verdient dan een administratieve bediende minimumloon??:confused: Want 1900 is maar bruto daar gaat nog af hé
diamantsgirl22
23-02-2008, 00:02
want ik denk dat ik daar weg wil gaan omdat ik mischien verder ga studeren wat vindt jij ervan voor het werk gaan?? OF voor het studeren
Pobricito
23-02-2008, 00:05
Wat voor diploma heb je dan? een mbo?
cinderella
23-02-2008, 00:27
So dat doe je netjes voor een administratief medewerkster. Is een goed salaris hoor voor het soort werk dat je doet!!
So dat doe je netjes voor een administratief medewerkster. Is een goed salaris hoor voor het soort werk dat je doet!!
Maar als je de kans hebt om verder te studeren, dan moet je die kans met 2 handen aangrijpen. Success met je beslissing.
cinderella
23-02-2008, 11:03
Maar als je de kans hebt om verder te studeren, dan moet je die kans met 2 handen aangrijpen. Success met je beslissing.
Dan moet ze die kans met 10 handen grijpen! Maar voor het geval zij dat niet wil dan zou ik meer dan genoegen nemen met haar huidige salaris.
Larache86
23-02-2008, 11:43
Dan moet ze die kans met 10 handen grijpen! Maar voor het geval zij dat niet wil dan zou ik meer dan genoegen nemen met haar huidige salaris.
precies, je kan altijd nog interne studie nog volgen binnen je bedrijf zodat je hoger op kan komen + meer verdienen
cinderella
23-02-2008, 12:37
precies, je kan altijd nog interne studie nog volgen binnen je bedrijf zodat je hoger op kan komen + meer verdienen
Ja inderdaad voor een MBO´er verdient ze echt heel goed, 1900 bruto verdienen net afgestudeerde HBO´ers tegenwoordig. Intern zijn er meestal wel mogelijkheden tot bijscholing, bijvoorbeeld een duale studie.
Larache86
23-02-2008, 12:43
Ja inderdaad voor een MBO´er verdient ze echt heel goed, 1900 bruto verdienen net afgestudeerde HBO´ers tegenwoordig. Intern zijn er meestal wel mogelijkheden tot bijscholing, bijvoorbeeld een duale studie.
klopt ik doe HBO accountancy & inshallah na mijn studie ga ik gelijk werken... en via werk een Register account titel behalen.
dan werk je 4 dagen en 1 dag school + auto & geld & alles word voor je betaald
cinderella
23-02-2008, 12:58
klopt ik doe HBO accountancy & inshallah na mijn studie ga ik gelijk werken... en via werk een Register account titel behalen.
dan werk je 4 dagen en 1 dag school + auto & geld & alles word voor je betaald
MashaAllah! echt ideaal walah! zulke kanzen moet je echt grijpen. Er zijn genoeg bedrijven die in hun personeel willen investeren.
Hoeveelste jaars ben je?
Larache86
23-02-2008, 13:01
MashaAllah! echt ideaal walah! zulke kanzen moet je echt grijpen. Er zijn genoeg bedrijven die in hun personeel willen investeren.
Hoeveelste jaars ben je?
2e jaars, je moet 1ding weten er komt overal te korten he :)
vergrijzing slaat keihard toe, dus werkgevers zullen harder met elkaar moeten gaan concureren en dat leidt tot positieve effecten voor ons :D
Waarom laat europa al die polen binnen komen :p
met mijn studie werd er verteld dat er de komende 40 jaar een te kort is en het zal alleen maar oplopen:)
diamantsgirl22
23-02-2008, 13:07
Ik heb middelbare onderwijs gevolgd en behaalde A2 in een technische richting (administratie) , zo is het bij ons in belgie;)
Larache86
23-02-2008, 13:10
Ik heb middelbare onderwijs gevolgd en behaalde A2 in een technische richting (administratie) , zo is het bij ons in belgie;)
rare gedoe joh in belgie.... A2 wat betekent het
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.