Bekijk originele versie : Een vraagje over internet explorer
salaam wa alaikoum,
Sinds ik mijn nieuwe internetverbinding heb, doen veel sites het bij mij niet.
Vaak worden die niet weergegeven of ik krijg google??
waar kan het aan liggen??
anissa_4ever
22-02-2008, 22:47
misschien moet je firefox downloaden is veel beter dan internet explorer
Hoe dan?
maar ik weet toch niet zeker of het aan internet explorer ligt??
Je probleem beschrijving is veel te vaag.
Wat bedoel je met nieuwe internetverbinding ?
Het is mogelijk dat indien je nu er een router hebt, dat je idd. door een verkeerde MTU instelling niet meer sommige sites kan benaderen. Ook kan het zijn dat je DNS niet goed meer wordt herleid. Geef ons wat meer info, en dan komen we er wel uit.
Wat firefox betreft, ik zou die gewoon al uitproberen. Deze is gewoon veel handiger dan IE. (zeker als je de plugins meebeschouwd).
Je probleem beschrijving is veel te vaag.
Wat bedoel je met nieuwe internetverbinding ?
Het is mogelijk dat indien je nu er een router hebt, dat je idd. door een verkeerde MTU instelling niet meer sommige sites kan benaderen. Ook kan het zijn dat je DNS niet goed meer wordt herleid. Geef ons wat meer info, en dan komen we er wel uit.
Wat firefox betreft, ik zou die gewoon al uitproberen. Deze is gewoon veel handiger dan IE. (zeker als je de plugins meebeschouwd).
Wat ik ermee bedoel is dat ik hiervoor draadloos internetverbinding had en nu via kabel. Ik weet niet of dat scheelt??
Ik probeerde net firefox te downloaden, mijn pc valt dus uit. het is niet de eerste keer. Weet echt niet wat het probleem is :confused:
Het kan best een virus zijn, nou ook scannen op virussen en spams heb ik geprobeerd. mijn pc valt ook weer uit.
Ik krijg ook altijd foutmelding rapport en als ik niet op verzenden druk, dan valt me pc ook uit :jammer:
Word er echt gek van!
Ik hoop dat je mij kan helpen
Je sprak eerst over dat je een aantal sites niet bereikbaar waren.
Nu is het dat je PC uitvalt ?
Probeer eens je PC op te starten in "Safe-mode". Dus als windows opstart moet je op F5 drukken. Als je een keuzemenu krijgt, probeer netwerk ge-enabled te houden.
Probeer daarna eens op een viruscheck site te gaan :
http://housecall.trendmicro.com/uk/
Success.
Ik dacht misschien dat het daarmee te maken heeft :moe:
bedankt in ieder geval!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.