Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom

HaagseHafida
02-12-2003, 12:07

Waarom kunnen mensen niet gewoon normaal Nederlands praten. Ze willen geloof ik het allochtoon zijn er even in wrijven dus komen ze met hun woorden als gefragmenteerd en sporadisch blabla bullshit. Vinden ze het vreemd dat ik ze aankijk met zo'nm blik van weet je nu eigenlijk zelf wel wat je zegt? Echt ik word er zo moe van, niet normaal meer.

GillDeLaTouret
02-12-2003, 12:13
daarom :confused:

shirien85
02-12-2003, 12:33
Origineel gepost door GillDeLaTouret daarom :confused: :eek: :eek: ja vind ik nou ook :D :D

HaagseHafida
02-12-2003, 12:35
Da's echt verhelderend. Maar ja moet ik maar mee leren leven. Ik kan zelf natuurlijk ook jargontaal gaan praten. Maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is. Krijgen ze straks allemaal een hartaanval omdat dat meisje met die hoofddoek ook iets te zeggen heeft. Nu ik er eens goed over na denk lijkt dit me het verstandigst, kan ik eindelijk weer rustig aan het "werk"

shirien85
02-12-2003, 12:37

Origineel gepost door HaagseHafida Da's echt verhelderend. Maar ja moet ik maar mee leren leven. Ik kan zelf natuurlijk ook jargontaal gaan praten. Maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is. Krijgen ze straks allemaal een hartaanval omdat dat meisje met die hoofddoek ook iets te zeggen heeft. Nu ik er eens goed over na denk lijkt dit me het verstandigst, kan ik eindelijk weer rustig aan het "werk" dat jij d'r serieus op in gaat zegt ook wel genoeg over jou :) :)

ouafaetoen
02-12-2003, 12:40
Ze weten niet wat ze zeggen, dus ik denk dat ze het niet door hebben dat ze zelf niet weten wat dat woord betekent zij denken dat ze het woord wel kennen en dus daarom dan ook weten wat ze zeggen begrijp je me nog of ..... loop ik nu ook maar wat uit te zaaien in ieder geval wat ik probeer te zeggen is, ze snappen nooit wat ze zeggen groetjes

ik_oke_is
02-12-2003, 12:46
Origineel gepost door ouafaetoen Ze weten niet wat ze zeggen, dus ik denk dat ze het niet door hebben dat ze zelf niet weten wat dat woord betekent zij denken dat ze het woord wel kennen en dus daarom dan ook weten wat ze zeggen begrijp je me nog of ..... loop ik nu ook maar wat uit te zaaien in ieder geval wat ik probeer te zeggen is, ze snappen nooit wat ze zeggen groetjes :hihi: ik heb je tekst gelezen ben helemaal :maf2: :maf3:

HaagseHafida
02-12-2003, 12:46
Origineel gepost door shirien85 dat jij d'r serieus op in gaat zegt ook wel genoeg over jou :) :) Dat jij hier serieus op ingaat zegt meer over jouw dan over mij. Wie neemt er uberhaupt iemand serieus die een zinloze topic over nog meer onzin opent??? Jij blijkbaar?!

HaagseHafida
02-12-2003, 12:48
Origineel gepost door ouafaetoen Ze weten niet wat ze zeggen, dus ik denk dat ze het niet door hebben dat ze zelf niet weten wat dat woord betekent zij denken dat ze het woord wel kennen en dus daarom dan ook weten wat ze zeggen begrijp je me nog of ..... loop ik nu ook maar wat uit te zaaien in ieder geval wat ik probeer te zeggen is, ze snappen nooit wat ze zeggen groetjes Ik begrijp het helemaal! Eindelijk eens iemand die heldere taal gebruikt!

ik_oke_is
02-12-2003, 12:54
Origineel gepost door HaagseHafida Ik begrijp het helemaal! Eindelijk eens iemand die heldere taal gebruikt! :maf2: heldere taal .......... :maf2:

HaagseHafida
02-12-2003, 12:59
Origineel gepost door ik_oke_is :maf2: heldere taal .......... :maf2: Ik heb ook nooit beweerd dat ik niet :maf2: ben!

Chatefemqemamu
02-12-2003, 13:08
Origineel gepost door HaagseHafida Waarom kunnen mensen niet gewoon normaal Nederlands praten. Ze willen geloof ik het allochtoon zijn er even in wrijven dus komen ze met hun woorden als gefragmenteerd en sporadisch blabla bullshit. Vinden ze het vreemd dat ik ze aankijk met zo'nm blik van weet je nu eigenlijk zelf wel wat je zegt? Echt ik word er zo moe van, niet normaal meer. het zou je heel raar in de oren kunnen klinken, maar er zijn mensen die weten wat het betekent :) verder zijn zulke woorden best handig af en toe, in 1 woordt maak je iets duidelijk waar je anders een hele zin voor nodig zou hebben. (damn ik heb ook overal antwoord op, I'm good :D)