Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij helpen.. Lahiraham Weliedikoem.

X_Maryampjuh
22-02-2008, 18:18

ik heb een laptop waar internet het niet op deed dus ging ik naar Configuratiescherm en begon daar paar wizard te installeren en opeens stond er als uw de computer opnieuw start komt alles tot kracht dus ik heb de pc opnieuw gestart maar toen verscheen er opeens dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord moets invullen,..:confused::eek: en ik heb geen idee wat dat die w8woord en gbruikersnaam is .. Nu is mijn vraag saffie ik kan die laptop nooit meer gebruiken.. of is er een manier om die wachtwoord enzo te verwijderen.... :( ??? ik hoop dat een computerexpert die op deze site zit mij kan helpen...... alvast bedankt, X_Maryampjuh :nijn:

zoefjan
22-02-2008, 18:26
iemand moet toch het wachtwoord hebben in gesteld probeer maar bij gebruikersnaam administrator in te vullen dan op enter

X_Maryampjuh
22-02-2008, 18:38
iemand moet toch het wachtwoord hebben in gesteld probeer maar bij gebruikersnaam administrator in te vullen dan op enter okeey zal ik strakjes doen, zodra ik het heb gedaan laat ik het je weten... be3da bedankt voor het reageren...:nijn: