Bekijk originele versie : Als Ik Langer Dan 2 Maanden Met Een Meid Ben, Dan...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
begin ik haar lelijk te vinden en zie ik opeens allerlei minpunten aan haar uiterlijk en innerlijk .
op het begin ben ik dan helemaal hoterdeboter enzo .. en opeens komt er zo'n irriterende tfoe 3ala @**#*.... smaak naar boven ..
heel raar ...
weet iemand waar het aan ligt ??? :(
waarschijnlijk niet ..maar toch :)
Het zal wel aan jou liggen
HaagseHafida
02-12-2003, 12:08
Waarschijnlijk ligt het aan jezelf, je hebt een verkeerde mentaliteit jongeman.
maar wat heeft dat dan met mentalititeit te maken mede-hageneezz..?
Origineel gepost door Essie_Es
jij bent gewoon een megool
:rolleyes:
met zo'n reactie als de jouwe..ben jij denk ik mqawda ofniet ? :)
Missy_Cheima
02-12-2003, 12:25
jij bent gewoon een megool
:rolleyes:
Wuahahhahahahah... :giechel:
Kidaira schatje...kifesch zo lang niet gezien..miss you.. :(
Missy_Cheima
02-12-2003, 12:27
Origineel gepost door CARLTON
:)
:eek: :eek: Ohhhhhh
HaagseHafida
02-12-2003, 12:32
Als jij zoiets hebt van, nou ik vind dit meisje wel leuk maar ben niet serieus, dan kan het toch ook nooit iets serieus worden. Je vind haar wel leuk maar meer ook niet dan is dat toch ook geen basis om een relatie met iemand aan te gaan.
divalatifa
02-12-2003, 12:34
hahaha carlton ik heb precies hetzelfde probleem!! Ik wordt er gek van...Niemand lijkt goed geneog te zijn, altijd zo gefocused op wat 'beter' kan...ja ik weet ook niet wat ons probleem is, te kieskeurig denk ik. We moeten gewoon geduld hebben en ophouden met op onbelangrijke dingen te letten!!
Origineel gepost door CARLTON
begin ik haar lelijk te vinden en zie ik opeens allerlei minpunten aan haar uiterlijk en innerlijk .
op het begin ben ik dan helemaal hoterdeboter enzo .. en opeens komt er zo'n irriterende tfoe 3ala @**#*.... smaak naar boven ..
heel raar ...
weet iemand waar het aan ligt ??? :(
waarschijnlijk niet ..maar toch :)
oeff sommige mensen moeten een leven gaan zoeken, ik denk dat jij 1 van die mensen bent....... :rolleyes:
Origineel gepost door divalatifa
hahaha carlton ik heb precies hetzelfde probleem!! Ik wordt er gek van...Niemand lijkt goed geneog te zijn, altijd zo gefocused op wat 'beter' kan...ja ik weet ook niet wat ons probleem is, te kieskeurig denk ik. We moeten gewoon geduld hebben en ophouden met op onbelangrijke dingen te letten!!
hey heb je dat verschijnsel ook als je zelf maar lang genoeg in de spiegel kijkt..... :rolleyes:
ga toch een leve zoeken stelletje debielen :rolleyes:
Missy_Cheima
02-12-2003, 12:40
Ik voel aan dat dit een rwiena topic gaat worden... :giechel: :giechel:
Ik heb ook last van het verschijnsel ik kan nooit langer dan twee weken bij een jongen blijven ik ga me gewoon er aan irriteren..:( bijvoorbeeld zijn gedrag en z'n haar...
Eyy kan ik goed acteren of waaaaaaaaaaaaaaaaat...:wijs:
:hihi:
neeeeeeeee :eek:
:giechel:
die was HARD...
neeee STOP die was gewoon ZO HARD
nee die doet gewoon PIJN :jammer:
ey liefje.....
;)
ik moet nu even naar de les...
:zwaai:
shirien85
02-12-2003, 12:43
:giechel: :giechel:
ya gekke mensen hiero!!!
ik merk alweer aan de reacties wie de minder intelligente zijn hier :)
:zwaai:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.