Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : onzinnig, onzinniger, onzinnigst

Pagina's : [1] 2

Willemien
02-12-2003, 11:53

Rumsfeld krijgt prijs voor onzinnigste uitspraak Gepubliceerd op dinsdag 02 december 2003 LONDEN (ANP) - De Amerikaanse minister van Defensie Donald Rumsfeld heeft de Britse Foot in Mouth Award gewonnen. Hij kreeg de prijs voor de onzinnigste openbare uitspraak: een omslachtige omschrijving tijdens een persconferentie in februari. Rumsfeld zei: ,,Rapporten, die zeggen dat iets niet is gebeurd, vind ik altijd erg interessant. Zoals we weten zijn er bekende bekendheden, dingen waarvan we weten dat we ze weten. We kennen ook bekende onbekendheden, ofwel dat we weten dat er dingen zijn die we niet weten. Maar er zijn ook nog onbekende onbekendheden, dat zijn dingen waarvan we niet weten dat we ze niet weten.'' De prijs wordt jaarlijks uitgereikt door de taalorganisatie British Plain English Campaign. Woordvoerder John Lister zei dat de uitlating van Rumsfeld precies van het soort is dat de organisatie probeert tegen te gaan. Zij stelt zich sinds 1979 ten doel te garanderen dat overheid haar informatie op een duidelijke manier brengt. ,,We denken te weten wat hij bedoelt, maar we weten niet of we het echt weten'', zei Lister tegen de Britse krant The Guardian. Rumsfeld versloeg de Amerikaanse acteur en politicus Arnold Schwarzenegger en de Britse eurocommissaris Chris Patten. Schwarzeneggers uitspraak ,,Het homohuwelijk is iets dat zou moeten plaatsvinden tussen een man en een vrouw'', kreeg de tweede prijs. ,,Na politieke zelfmoord te hebben gepleegd moet de Conservatieve Partij nu leven met de zure vruchten'', zei Patten en werd daarmee derde. Misschien kunnen we hier op marokko.nl ook zo'n prijs invoeren ?? Wie wil er iemand nomineren .... :D

Willemien
02-12-2003, 12:02
Ik zie dat de korte engelse versie al beschikbaar was ...

grendel
02-12-2003, 12:42
Origineel gepost door Willemien Ik zie dat de korte engelse versie al beschikbaar was ... Als liefhebber van onzinpoezie was ik u reeds voor, Willemientje ;)

Willemien
02-12-2003, 13:42
Origineel gepost door grendel Als liefhebber van onzinpoezie was ik u reeds voor, Willemientje ;) Onzinpoezie .. klankgedicht, sonnet, vrij vers of toch maar een limerick :p Er was eens een website punt en-el, Maroc's en kazen hadden er vrij spel. soms maakten ze 't erg bont, wat de mod's niet aanstond , en ja ja, dan weet je het wel :D

grendel
02-12-2003, 13:45

Origineel gepost door Willemien Onzinpoezie .. klankgedicht, sonnet, vrij vers of toch maar een limerick :p Er was eens een website punt en-el, Maroc's en kazen hadden er vrij spel. soms maakten ze 't erg bont, wat de mod's niet aanstond , en ja ja, dan weet je het wel :D dan volgt er een ban, als je het speelt op de man, :D

Willemien
02-12-2003, 13:49
Origineel gepost door grendel dan volgt er een ban, als je het speelt op de man, :D ook als je gaat schelden of vloeken, heb je hier niks meer te zoeken :cool:

grendel
02-12-2003, 13:56
Origineel gepost door Willemien ook als je gaat schelden of vloeken, heb je hier niks meer te zoeken :cool: diegenen moeten goed hun mondje wassen, en dat geldt voor alle soorten rassen :D

Willemien
02-12-2003, 14:21
Origineel gepost door grendel diegenen moeten goed hun mondje wassen, en dat geldt voor alle soorten rassen :D .. wat rijmt er eigenlijk op grendel .. :D

Futbolista_fem
02-12-2003, 14:28
Origineel gepost door Willemien .. wat rijmt er eigenlijk op grendel .. :D pendel zwendel kennel panel achter slot en grendel? ;)

rytje
02-12-2003, 14:40
Burb... http://zortal.gr/images/upload/other/drunk_baby_beer.jpg

Futbolista_fem
02-12-2003, 14:56
Origineel gepost door GodfriedvanB Volgens mij heb jij het zelfde rijmwoordenboek als Andre Hazes, want die laatste 2 kan ik niet rijmen. ;) De ironie droop er vanaf....jammer dat je dat niet doorhad ;)

grendel
02-12-2003, 15:17
Origineel gepost door Willemien .. wat rijmt er eigenlijk op grendel .. :D Grendel, je weet wel, die van die huwelijkszwendel en miljoenenzwendel, eerder vertrokken met een glaasje thee van lavendel in een ruimtependel. Warempel !! :D

grendel
02-12-2003, 15:23
Origineel gepost door rytje Burb... http://zortal.gr/images/upload/other/drunk_baby_beer.jpg Van dat gezuip mot je teveel zeiken..... :D http://unix.rulez.org/~calver/pictures/post-3-1054911294.jpg :D

JETLI
02-12-2003, 15:36
Origineel gepost door grendel Van dat gezuip mot je teveel zeiken..... :D http://unix.rulez.org/~calver/pictures/post-3-1054911294.jpg :D :D :D :p geweldig die foto van dat zeikende jongetje

grendel
02-12-2003, 16:39

Origineel gepost door JETLI :D :D :p geweldig die foto van dat zeikende jongetje Dat is pas een gozertje met ballen :D

Pagina's : [1] 2