Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rumsfeld ontvangt prestigieuze prijs

Pagina's : [1] 2

grendel
02-12-2003, 10:11

The Foot in Mouth award http://www.plainenglish.co.uk/footinmouthtrophy.jpg This award, which we first gave in 1993, is for a truly baffling comment. The 2003 winner is United States Secretary of Defense Donald Rumsfeld for comments in a press briefing: 'Reports that say that something hasn't happened are always interesting to me, because as we know, there are known knowns; there are things we know we know. We also know there are known unknowns; that is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns — the ones we don't know we don't know.' :D

Peej
02-12-2003, 10:33
Nou eeehm, ik weet het niet hoor.

grendel
02-12-2003, 11:31
Origineel gepost door Peej Nou eeehm, ik weet het niet hoor. Wat weet je niet ?..... :D

Jupiter
02-12-2003, 11:43
Origineel gepost door grendel Wat weet je niet ?..... :D Toen Rumsfeld ooit Saddam H. de hand schudde wist hij niet wat hij nog niet kon weten want als hij dat al wist dan zou hij...................................dat wil je vast niet weten!!!!!

Peej
02-12-2003, 11:43

Ik weet niet wat ik niet weet omdat het waarschijnlijk een onbekend weetje is.

grendel
02-12-2003, 12:00
Origineel gepost door Jupiter Toen Rumsfeld ooit Saddam H. de hand schudde wist hij niet wat hij nog niet kon weten want als hij dat al wist dan zou hij...................................dat wil je vast niet weten!!!!! Hahaha.....ik denk dat ik weet aangezien ik weet wat ik denk te weten voordat ik wist dat ik dit ook zou weten......................... :D Weet je........... :D

Jupiter
02-12-2003, 12:05
Origineel gepost door grendel Hahaha.....ik denk dat ik weet aangezien ik weet wat ik denk te weten voordat ik wist dat ik dit ook zou weten......................... :D Weet je........... :D Dus jij bent alwetend omdat jij al weet wat jij al weet......... Misschien ben je wel G.......................... :D

grendel
02-12-2003, 12:10
Origineel gepost door Jupiter Dus jij bent alwetend omdat jij al weet wat jij al weet......... Misschien ben je wel G.......................... :D Ja, klopt...........G......rendel :D ;)

Jupiter
02-12-2003, 12:28
Origineel gepost door grendel Ja, klopt...........G......rendel :D ;) :giechel: :giechel: daar heb ik even geen antwoord op...............

grendel
02-12-2003, 12:35
Origineel gepost door Jupiter :giechel: :giechel: daar heb ik even geen antwoord op............... ...dat is ook voor het eerst :D

Jupiter
02-12-2003, 12:37
Origineel gepost door grendel ...dat is ook voor het eerst :D Klopt, het is een vreemd gevoel. Het zal niet meer gebeuren. Ik beloof het...... ;)

grendel
02-12-2003, 12:44
Origineel gepost door Jupiter Klopt, het is een vreemd gevoel. Het zal niet meer gebeuren. Ik beloof het...... ;) Hahaha..... :D wel scherp blijven , J ;)

Jupiter
02-12-2003, 12:55
Origineel gepost door grendel Hahaha..... :D wel scherp blijven , J ;) Sorry ik zat al aan de Whisky toen jij aankwam met die paarse dame. Zeker een system overload........... :D

grendel
02-12-2003, 13:01
Origineel gepost door Jupiter Sorry ik zat al aan de Whisky toen jij aankwam met die paarse dame. Zeker een system overload........... :D Nu al.......... :D Ok, dat verklaart waarom je niet zo scherp bent :D

Jupiter
02-12-2003, 13:11

Origineel gepost door grendel Nu al.......... :D Ok, dat verklaart waarom je niet zo scherp bent :D Hoezo nu al??? jij hebt enorme vooroordelen!!! Voor hetzelfde geldt ben ik een chirurg die om 12.00 uur 's nachts begonnen is met een zware operatie en nu even een glaasje whisky nodig heeft omdat de patiënt na de operatie er een stuk slechter eruit ziet dan ervoor??

Pagina's : [1] 2