Bekijk originele versie : Rumsfeld ontvangt prestigieuze prijs
The Foot in Mouth award
http://www.plainenglish.co.uk/footinmouthtrophy.jpg
This award, which we first gave in 1993, is for a truly baffling comment.
The 2003 winner is United States Secretary of Defense Donald Rumsfeld for comments in a press briefing:
'Reports that say that something hasn't happened are always interesting to me, because as we know, there are known knowns; there are things we know we know. We also know there are known unknowns; that is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns — the ones we don't know we don't know.'
:D
Nou eeehm, ik weet het niet hoor.
Origineel gepost door Peej
Nou eeehm, ik weet het niet hoor.
Wat weet je niet ?..... :D
Origineel gepost door grendel
Wat weet je niet ?..... :D
Toen Rumsfeld ooit Saddam H. de hand schudde wist hij niet wat hij nog niet kon weten want als hij dat al wist dan zou hij...................................dat wil je vast niet weten!!!!!
Ik weet niet wat ik niet weet omdat het waarschijnlijk een onbekend weetje is.
Origineel gepost door Jupiter
Toen Rumsfeld ooit Saddam H. de hand schudde wist hij niet wat hij nog niet kon weten want als hij dat al wist dan zou hij...................................dat wil je vast niet weten!!!!!
Hahaha.....ik denk dat ik weet aangezien ik weet wat ik denk te weten voordat ik wist dat ik dit ook zou weten......................... :D
Weet je........... :D
Hahaha.....ik denk dat ik weet aangezien ik weet wat ik denk te weten voordat ik wist dat ik dit ook zou weten......................... :D
Weet je........... :D
Dus jij bent alwetend omdat jij al weet wat jij al weet.........
Misschien ben je wel G.......................... :D
Dus jij bent alwetend omdat jij al weet wat jij al weet.........
Misschien ben je wel G.......................... :D
Ja, klopt...........G......rendel :D
;)
Ja, klopt...........G......rendel :D
;)
:giechel: :giechel:
daar heb ik even geen antwoord op...............
:giechel: :giechel:
daar heb ik even geen antwoord op...............
...dat is ook voor het eerst :D
...dat is ook voor het eerst :D
Klopt, het is een vreemd gevoel. Het zal niet meer gebeuren. Ik beloof het...... ;)
Klopt, het is een vreemd gevoel. Het zal niet meer gebeuren. Ik beloof het...... ;)
Hahaha..... :D
wel scherp blijven , J ;)
Hahaha..... :D
wel scherp blijven , J ;)
Sorry ik zat al aan de Whisky toen jij aankwam met die paarse dame. Zeker een system overload........... :D
Sorry ik zat al aan de Whisky toen jij aankwam met die paarse dame. Zeker een system overload........... :D
Nu al.......... :D
Ok, dat verklaart waarom je niet zo scherp bent :D
Nu al.......... :D
Ok, dat verklaart waarom je niet zo scherp bent :D
Hoezo nu al??? jij hebt enorme vooroordelen!!!
Voor hetzelfde geldt ben ik een chirurg die om 12.00 uur 's nachts begonnen is met een zware operatie en nu even een glaasje whisky nodig heeft omdat de patiënt na de operatie er een stuk slechter eruit ziet dan ervoor??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.