Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens die aan SEX doen....

Pagina's : [1] 2 3 4

missam_f
02-12-2003, 09:41

Hey hey, alles goed met juliee..... Met mij welllll... Nou ik had eigenlijk een vraagje aan alle jongens die aan sexxxx doen:wijs:, hebben julie er achteraf spijt van of niet ?????? Ik kan wel begrijpen dat de gevoelens hoog kunnen oplopen en dat je hormonen het niet meer houden en dat je dan toch besluit om toch te gaan krikken maar als je eenmaal klaar bent je toch zoiets hebt van jah shit waarom :hammer: .... en al helemaal als het geen vaste realatie is maar alleen voor The Plesure :stout: . Een kom je er ook eerlijk voor uit, weet je nieuwe vriendin het bijvoorbeeld :confused: ????? En meisjes wat vinden julie er van als je nieuwe vriend of man geen maagd meer is :jammer: ? Nou ik hoor het wel van julie..... en PS. Ik bedoel het wel serieus.... :ego: bye byeeeeeee :zwaai: missam_f

TwinkleEye_19
02-12-2003, 09:59
Als een jongen tegen me zegt dat ie maagd is...geloof ik hem gewoon niet...tjah..tijden veranderen ;)

tatouzient
03-12-2003, 00:20
Origineel gepost door hamasgirl meisjes komop nou nietzo schijnheilig doen bij mij in de buurt doet 70% van de meisjes het ,, en zien ze in de toekomst een operatie tegemoet , die alles weer op ze plekje zet .. ik zeg EERLIJK . IK BEN MAAGD :) 70% is wel een beetje te hooggegrepen ni?? :rolleyes:

mohammed_b74709
03-12-2003, 00:59
Biografie: ben lief schattig onschuldig en helemaal leip Locatie: terrorisatie gebied Interesses: jongemannen en te veeel om op te noemen Beroep/opleiding: verzorgster hahaha

mohammed_b74709
03-12-2003, 01:03

je kon ook niks invullen

mohammed_b74709
03-12-2003, 01:07
Nee eigenlijk niet nee, veroorzaakt alleen maar problemen

sotfifi
03-12-2003, 05:47
Een keer verkeerde ik met jongen die me vertelde dat hij nog maagd was,ik geloofde hem want we verkerden al 6maanden en3weken,na al die tijd kwam hij me vertellen,dat hij al11maanden met een ander meisje naar bed ging,dus... dat kan wel voorvallen dat mijn vriendje eens zegt ik heb je bedrogen dat kan een keer gebeuren maar geen twee,ik heb het ook al een keer gedaan gewoon omdat ik mijn ex weerzag en toen idd sloegen de hormonen op hol;)we zijn niet naar bed geweest hoor!gewoon gekust,mar ik weet wel dat dat een keer kan gebeuren en dan geef ik dat ook toe an mijn vriendje en ja...als die dat niet begrtijpt...spijtig:(reactions?

Chatefemqemamu
03-12-2003, 17:03
let's face it..... jongens zijn sletjes :)

Chatefemqemamu
03-12-2003, 17:08
Origineel gepost door Godfather1 Praat je altijd zo over je ouders shit hey eerst denken dan doen. :stout: Want vaders waren ook eerst jongetjesssssss. ;) ja maar mijn mamsie rules, die heeft pa even tot orde geroepen en toen is alles goedgekomen :D want we gaan het niet ontkennen, we weten allemaal hoe mannen zijn!!

Chatefemqemamu
03-12-2003, 17:12
Origineel gepost door Godfather1 ewa dan weet jij op dat gebied meer dan ik. (levenservaring of praktijkervaring hahah zeker) :D er zou iets heeeel erg mis zijn als jij mannen op 't relatie-&liefdesgebied beter kende dan ik... vind je niet?:D

Chatefemqemamu
03-12-2003, 17:21
Origineel gepost door Godfather1 Nee maar zelfkennis is toch altijd goed. :D En nee ik hou me alleen bezig met meiden dus wees gerust. :stout: pak van m'n hart!! :gniffel:

Chatefemqemamu
03-12-2003, 17:25
Origineel gepost door Godfather1 ewa als je ooit adviezen hebt tell me Oprah ;) oke die volg ik ff niet... als ik advies nodig heb? (ja graag!!) of als jij advies nodig hebt? (kan ook geregeld worden!) :verdomme:

Fatima_ChoeChoe
03-12-2003, 17:29
enzoals gewoonlijk dwalen we weer af van het onderwerp

Chatefemqemamu
03-12-2003, 17:31
Origineel gepost door Godfather1 Ewa heb je advies nodig ewa kom maar op en als ik advies nodig heb dan zal ik ook wel bij jou aankloppen. ;) joah..... * zucht* ..... als ik zou moeten kiezen om antwoord te geven op 1 van deze vragen: -Waar zijn Saddam en BinLaden? -Wat is er aan de hand in mijn lovelife? dan ga ik echt voor de 1ste omdat die soow veel makkelijker op te lossen is!

Chatefemqemamu
03-12-2003, 17:34

Origineel gepost door Godfather1 Dit is het onzinhoekje dus het maakt niet uit iedereen dwaalt hier. Maar ik wijs je wel even de weg volg deze vingers :vingers: :D meneer is gedesorienteerd... we zitten op jongeren-liefde en sletterij!!

Pagina's : [1] 2 3 4